Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HD storage / card reader.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• HD storage / card reader.

SONY - HDD Photostorage HDPS-M1 139€

40 Gb harde schijf - ook bruikbaar als externe harde schijf: goed voor pc-bestanden on-the-go - ondersteunt CompactFlash Type I/II, Microdrive-geheugenkaarten en Memory Stick Pro/Duo - 2 jaar garantie

Geen SD kaart ondersteuning, die gebruik ik nu niet, maar toekomst ???

CONCEPTRONIC - Multi Photobox 40 Gb 129 €

Kan ook gebruikt worden als extra hard disk voor de computer - USB 2.0 480 Mbps interface (ook USB 1.1 compatibel) - ondersteunt volgende memorycards: CF 1 & 2, IBM Microdrive, Memory stick", Memory Stick Pro", SD, MMC en Smart Media card - oplaadbare Li-ion batterij - reistasje - 2 jaar garantie

Conceptronic, is dit een betrouwbaar merk ?

Of zijn er andere / betere alternatieven voor vergelijkbare prijzen ? ?

Re: HD storage / card reader.

Ga je ook naar de makro?
    Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

kreeg de bonnekes toch toe ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisFRST
        ...

Conceptronic, is dit een betrouwbaar merk ?
        Conceptronic is géén HD fabrikant.
        Het is een assemblage-firma die een HD van OEM's in hun kastjes steekt. Ze hebben zo nog tal van andere hardware in de aanbieding.
        Op zich niets mis mee.
        Ik heb zo een Conceptronic 200GB waar een Western Digital in zit. Ook van de Makro Valt goed mee!

Comment

Ik heb enkele maanden geleden al eens een topic geopend over de Sony:
          Gisteren deze Sony 40 GB Imagetank zien staan in een uitstalraam voor slechts 149. Gelet op zijn lanceerprijs in 2004 van 299(!) lijkt dit mij geen slechte deal. Maar een paar reviews gevonden op het internet, grootste nadeel was de batterij (1uur) en de hoge prijs (niet meer relevant dus). Iemand ervaring mee? Wat moet ik
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Working...
          X