Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studioflits en nikon d50

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Studioflits en nikon d50

Weet er iemand of je op de nikon d50 een infrarood ontspanner (falcon eyes) kan op de flitsschoen schuiven?

Ben aan het uitkijken naar een studiosetje (Falcon Eyes 2x DE150)
    iemand ervaring mee?

alvast bedankt
    Nikon D3, D700, D300 14-24mm f2,8, 24-70mm F2.8, 70-200mm F2.8, 300mm F2,8, 200-400mm F4, SB 800, SB 900 sony snaplab printer

Re: Studioflits en nikon d50

Bij de D70s en de D2X werkt het prima (met een IR-dingetje van Bron - maar dat maakt volgens mij niets uit). Ik neem aan dat het bij de D50 ook zal werken.

Groeten, Miriam

Comment

Re: Studioflits en nikon d50

Oorspronkelijk geplaatst door stijndemeyer
      Weet er iemand of je op de nikon d50 een infrarood ontspanner (falcon eyes) kan op de flitsschoen schuiven?

Ben aan het uitkijken naar een studiosetje (Falcon Eyes 2x DE150)
      iemand ervaring mee?

alvast bedankt
      De infraroodzender van Falcon Eyes werkt op elke flitsschoen met een midden contact, Minolta camera's hebben een eigen flitsschoen en zul je een verloop voor nodig zijn wat bij Nikon, Canon en zo nog wat andere merken niet het geval is.

Wij hebben de DE-150B set in 2 uitvoeringen, een standaard en een heavy. Op dit forum staat al meer informatie over deze set en ook mensen welke deze set al in hun bezit hebben.
      Op de site www.Fotosg.nl zag ik een mooie aanbieding staan, althans, dat denk ik. Maar zou toch graag jullie advies willen hebben. Ik ben sinds een tijdje bezig met portretfotografie. Ik gebruik nu een bouwlamp en een plu, maar dat is toch niet ideaal. Ik wil een flitsset kopen, maar welke?? Heeft iemand ervaring met een van

FotoBos heeft inmiddels een set alleen heeft de heavy uitvoering.
      Professionals in Studio fotogragie

Comment

Working...
      X