Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Advies over SB 600 flitser

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Advies over SB 600 flitser

Hallo, ik zit te denken over een sb 600 flitser te kopen via internet maar zie veel prijsverschil en ook zit soms niet eens een nederlandse handleiding bij.
    Ik hoorde van verkoper dat de versies met een engelse handleiding illegaal zijn en dat je daar problemen mee kunt krijgen. Wie weet wat hier allemaal van waar is?

Re: Advies over SB 600 flitser

die verkoper praat natuurlijk voor zijne winkel (ook niets verkeerd aan,hé). Engelstalige handleiding = niets illegaal = grijze import. Enkel ivm waarborg moet de flits dan terug naar de oorspronkelijke verdeler. Herstelperiode kan dan wat langer uitlopen.
    Nikon D700 + mooi glas

Comment

Re: Advies over SB 600 flitser

Oorspronkelijk geplaatst door spiritone
      Hallo, ik zit te denken over een sb 600 flitser te kopen via internet maar zie veel prijsverschil en ook zit soms niet eens een nederlandse handleiding bij.
      Ik hoorde van verkoper dat de versies met een engelse handleiding illegaal zijn en dat je daar problemen mee kunt krijgen. Wie weet wat hier allemaal van waar is?
      ik heb de mijne gekocht via corné handleiding is Duits, maar ik heb niet echt een handleiding nodig .

da van die verkoper is natuurlijk "weeral nekeer" zever he.

Comment

Working...
      X