Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rugzak voor laptop en toestel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rugzak voor laptop en toestel

Ik zoek een rugzak voor een 17" laptop en een 350D met 2 lenzen. Kent er iemand rugzakken waar dat in past? Belangrijker: zijn die dingen voorzien van iets reflecterends? Als je vaak fietst is in ons Belgisch verkeer fluo op je rugzak geen overbodige luxe...
    La lune rouge

Re: Rugzak voor laptop en toestel

bij lowepro hebben ze zoiets wel

Iets reflecterends kan je - als het er niet standaard opzit - achteraf nog altijd bevestigen hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davege
      bij lowepro hebben ze zoiets wel

Iets reflecterends kan je - als het er niet standaard opzit - achteraf nog altijd bevestigen hé.
      Lowepro ziet er niet slecht uit. Anderzijds vind ik het zo dom om achteraf nog dingen toe te voegen aan een rugzak als er op sommige types al proper fluo zit...
      La lune rouge

Comment

bij crumpler kan je ook wel iets vinden denk ik, met fluo-zaakjes er ineens op (maar niet zo héél opvallend)

en bij tamrac ook
        Last edited by davege; 24 januari 2006, 12:30.

Comment

kijk ook eens even op http://www.tenbagear.com/
          Nikon D70s °°°°° BD0517BE

"Whatever you do will be insignificant, but it is very important that you do it." -Gandhi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davege
            bij crumpler kan je ook wel iets vinden denk ik, met fluo-zaakjes er ineens op (maar niet zo héél opvallend)

en bij tamrac ook
            Die crumplers zien er wel goed uit. Maar ze verkopen schijnbaar alleen online? (Een rugzak moet je eens aangehad hebben voor je hem koopt!)
            La lune rouge

Comment

Ik ben motorrijder. In motorzaken kan je zeer goede rugzakken kopen die reflecteren en een waterdichte binnentas hebben.
              Suc6
              http://www.fotohans.eu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aquila
                Die crumplers zien er wel goed uit. Maar ze verkopen schijnbaar alleen online? (Een rugzak moet je eens aangehad hebben voor je hem koopt!)
                Ja dat klopt, ik heb zelf zo een crumpler tas en die zit echt zéér zéér goed.
                In Duitsland vind je een aantal winkels van Crumpler, waar je kan gaan passen. In een vorig leven werden die ook door Pentax verdeeld, misschien moet je daar eens te raden gaan of ze per toeval nog iets liggen hebben die U van dienst kan zijn.
                It's all in the eye...its all in the eye...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aquila
                  Ik zoek een rugzak voor een 17" laptop en een 350D met 2 lenzen. Kent er iemand rugzakken waar dat in past? Belangrijker: zijn die dingen voorzien van iets reflecterends? Als je vaak fietst is in ons Belgisch verkeer fluo op je rugzak geen overbodige luxe...
                  LowePro CompuTrekker Plus kan naast widescreen 17" laptop ook véél fotoapparatuur bevatten. Is dus wél vrij groot. Probleem is dat wanneer je de volle capaciteit benut, je wel stevig uit de kluiten moet gewassen zijn om het geheel nog te kunnen torsen!...

BTW, geen fluo-bandjes, maar die kan je er toch zelf in alle maten en soorten op plakken?...

Comment

Working...
                  X