Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

goeie cameratas

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• goeie cameratas

'k Heb mij een cameratas gekocht van Lowepro, maar nu vraag ik mij af of ik wel de juiste heb. Ik vind dat de camera er nogal nipt in past, er zijn wel 2 zijtasjes voor extra lenzen. Op het kaartje staat dat ie geschikt is voor SLR, er staat niet bij DSLR, dus tja, heb ik nu een verkeerde tas gekocht Ik vind ook dat de monitor nogal onbeschermd is. Moet er wel bijzeggen, in de winkel hebben ze mij ook niet gezegd dat nie goed zou zijn, terwijl de winkelmadam wel wist dak ne DSLR heb, er stond veel volk dus wou ze er vlug vanaf zijn
    zucht, alst maar nie schadelijk is voor mijne camera kan ik er een tijdje mee doen, maar anders... iemand ervaring met tassen?
    KM5D - kitlens 18-70mm/ 3,5-5,6 - Tamron 90mm/ 2,8 macro - Sigma 70-200 APO DG/2,8 +2x converter

Re: goeie cameratas

misschien heb ik er overheen gelezen, maar welk model tas is het? (en welk model camera, en welke lenzen?)

Ik weet wel dat Lowepro een aparte serie tassen heeft speciaal voor digitale camera's, met oa bescherming voor het schermpje
    One day, I would like to make nice pictures :-)
    www.lucaskoijen.nl

Comment

DSLR of niet ... ik denk niet dat dat veel verschil zal uitmaken

ik heb een NOVA4 en een rugzakske van Lowepro, allemaal schitterend materiaal en prima bescherming

geef even model op zodat we u beter kunnen helpen

met Lowepro heb je wel heel goed materiaal in huis gehaald hoor!
      een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

Comment

Tis een 'Lowepro off trail 1' en mijn camera een Konica Minolta met kitlens (18-70mm) Als ik ooit een lens aanschaf die maar ietjes groter is zal tgaan spannen in die tas. Voor tmoment zal twel gaan, maak mij alleen zorgen over t schermpje want de camerariem zit er ook nog bij wat voor extra vulling zorgt.
        Dit is zeker geen slechte tas, maar op termijn zal ik toch iets groter nodig hebben, vind ik. Ik kan er bv de batterijlader niet in kwijt, als ik op reis ga moet die dan ergens anders in. Een rugzakje was mss beter geweest
        KM5D - kitlens 18-70mm/ 3,5-5,6 - Tamron 90mm/ 2,8 macro - Sigma 70-200 APO DG/2,8 +2x converter

Comment

Working...
        X