Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cameratas

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• cameratas

Ik ben van plan om binnenkort de Nikon D50 met 18-55 en 55-200 kitlenzen te kopen, maar hier wil ik natuurlijk een mooie tas bij hebben. Ik heb al wat lopen zoeken en kwam uit op de Lowepro Rezo 140 AW . Nu is echter mijn vraag, past mijn body met beide lenzen hier comfortabel in? Heeft er iemand ervaring met de Rezo serie van Lowepro? Heeft iemand mooie alternatieven?

Alvast bedankt, Lucas
    One day, I would like to make nice pictures :-)
    www.lucaskoijen.nl

Re: cameratas

<begin verkooppraatje >
    Ik ken de tas niet, maar ik heb hier mijn 'oude' lowepro nova 2 AW staan.
    Als je wil mag je die overnemen. (ik heb nl zeer recentelijk een nieuwe tas gekocht, en gebruik mijn nova niet meer)
    Zie anders ook topic:
    Ik ben van plan om een nieuwe fototas te gaan kopen. Na aanschaf van mijn nieuwe lens bleek het geheel namelijk niet meer in mijn 'oude' tas te passen.(al die luxeproblemen toch he ;) ) Bij deze bied ik dus aan: een Lowepro Nova 2 AW De tas is aangekocht bij Grobet in Antwerpen op 29 december 2004 voor 59 euro. Ik ben

</einde verkooppraatje >

Wat betreft de tas: als je weet hoe lang de langste lens + body erop geschroefd is, kun je aan de hand daarvan gaan kijken naar tassen.
    Hou zeker wat ruimte over, mocht je later eventuele andere aankopen doen
    Robert Capa once said: "If your photos aren't good enough, then you're not close enough".

Comment

Dag Lucky

wist je dat Nikon net een 18-200mm zoom speciaal voor hun digtale D-reeks heeft uitgebracht ?
      Ik heb ze sinds een week en het resultaat mag er zijn.
      Tevens superhandig als je vaak op verplaatsing bent.

Greetz
      Nikon D70s °°°°° BD0517BE

"Whatever you do will be insignificant, but it is very important that you do it." -Gandhi

Comment

Een Nova 1 AW doet het prima, heb hier ook nog eentje in nieuwstaat omdat we meestal meer meenemen. Kan wel weg.

Groeten Rob
        Sony en Olympus
        Fotoseries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saintemilion
          Dag Lucky

wist je dat Nikon net een 18-200mm zoom speciaal voor hun digtale D-reeks heeft uitgebracht ?
          Ik heb ze sinds een week en het resultaat mag er zijn.
          Tevens superhandig als je vaak op verplaatsing bent.

Greetz
          Ik ben bang dat die een beetje boven mijn begroting ligt Ik ben van plan om met de kitlenzen te beginnen, en als ik het fotograferen echt leuk vind, en als ik weer wat heb gespaard om dan erg goeie lenzen te gaan kopen.

Mijn vraag is dus of er genoeg ruimte is voor de body met één lens eraan en dan nog een losse lens. Ik ben wel van plan voor de Rezo te gaan ipv de Nova, omdat die een aantal handige dingetjes heeft voor digitale camera's
          One day, I would like to make nice pictures :-)
          www.lucaskoijen.nl

Comment

Ik weet echter niet of beide lensen en de body in de Lowepro Rezo 140 AW passen, maar ik weet wel dat ze in de Crumpler Shrinkle passen. Deze kan je vullen met een body, 4 à 5 lenzen in, plus nog wat accessoires, en opzij kan je er ook een statief aan vastmaken.
            Heel toevallig heb ik die te koop staan wegens de aankoop van een ander model.
            Als je interesse hebt of foto's wenst te bekijken of gewoon nieuwsgierig bent, PM me maar!
            [COLOR=DarkRed]Canon EOS 300D + EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FransGuelinckx
              Ik weet echter niet of beide lensen en de body in de Lowepro Rezo 140 AW passen, maar ik weet wel dat ze in de Crumpler Shrinkle passen. Deze kan je vullen met een body, 4 à 5 lenzen in, plus nog wat accessoires, en opzij kan je er ook een statief aan vastmaken.
              Heel toevallig heb ik die te koop staan wegens de aankoop van een ander model.
              Als je interesse hebt of foto's wenst te bekijken of gewoon nieuwsgierig bent, PM me maar!

Ook net een D50 kit gekocht, PM gezonden
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Ik had eigenlijk zelf ook een vraagje ivm met een tas, beter hier dan een nieuw topic te openen
                Heeft er eigenlijk iemand ervaring met de Lowepro Photorunner? of ?

Comment

Working...
                X