Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lid worden in 2006

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Lid worden in 2006

    Oorspronkelijk geplaatst door peter C.
    Mijn vraag is nu, wat krijg je terug al lid?
    Een hele forum krijg je terug. We zijn gul, we geven dat ook aan de niet-vzw-leden. De vraag is nu niet zozeer 'wat krijgen we?', maar 'wat geven we?'
    VZW-leden geven ons de mogelijkheid om het forum draaiende te houden. Er zijn heel wat kosten zoals hosting en licenties. Ze sponsoren dus een beetje hun eigen hobby.
    Zonder vzw-leden, dus ook geen forum.

    Comment


    • #47
      Re: Lid worden in 2006

      Oorspronkelijk geplaatst door peter C.
      Mijn vraag is nu, wat krijg je terug al lid?
      Als ik het bedrag overschrijf wat mag ik dan verwachten?
      peter.
      Oorspronkelijk geplaatst door lut
      Een hele forum krijg je terug. We zijn gul, we geven dat ook aan de niet-vzw-leden. De vraag is nu niet zozeer 'wat krijgen we?', maar 'wat geven we?'
      VZW-leden geven ons de mogelijkheid om het forum draaiende te houden. Er zijn heel wat kosten zoals hosting en licenties. Ze sponsoren dus een beetje hun eigen hobby.
      Zonder vzw-leden, dus ook geen forum.
      En het is zeker niet verplicht,maar er zouden toch wel een pak vrijwillig betalende leden mogen bij komen vind ik.
      Want anders gaat het blijven opslagen denk ik en daar ben ik wat ongerust over,want het moet voor sommige leden ook nog betaalbaar blijven.
      Tegenwoordig ben ik weinig actief op het forum en doe zelfs aan geen SD dagen mee,maar toch ga ik voor 20 januari storten.
      Het heeft kertmis geweest en nieuwjaar en ik moet wachten tot mijn volgende wedde.( rond de 15° van de maand )
      Dus BD'ers laat jullie hart spreken hé.
      mvg FrançoisVM
      Canon 7D

      Comment


      • #48
        Re: Lid worden in 2006

        Hmmm, uitkijken naar een lenske dat € 30 minder kost ...
        Och, we leven maar ene keer en wat is dat bedrag tov de prijs van een lens of zo; vandaar: een nieuw lid; pas overgeschreven
        Enkele positieve ervaringen met andere leden hebben me er ook toe gebracht lid te worden; plus daarbij het feit dat je hier soms wat kan bijleren, dat je vragen beantwoord worden, dat .....

        Comment


        • #49
          Re: Lid worden in 2006

          Doe mij ook maar eentje van € 30

          ik wil ook zo een leuke keycord
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment


          • #50
            Re: Lid worden in 2006

            Oorspronkelijk geplaatst door peter C.
            Als dit een domme vraag is mij niet afschieten aub.
            Ik zit nu al ongeveer een jaartje op het forum en kom nu pas te weten dat je ook lid kan zijn.
            Mijn vraag is nu, wat krijg je terug al lid?
            Als ik het bedrag overschrijf wat mag ik dan verwachten?
            peter.
            Wat krijg je terug? Nou, niet altijd krijgen he, alle info krijg je hier...
            Wat extra? Nou, er worden bepaalde zaken onderhandeld (geen geheim dat misschien iDimager of zoiets korting voor de Bd-leden zou kunnen opleveren), normaal is er altijd een SD enkel voor hen, je kan naar de algemene vergadering, hebt een echte stem...

            Maar vooral: je sponsort hier alles mee, je draagt bij tot de kwaliteit hier en dat het kan blijven voortdraaien...

            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


            Comment


            • #51
              Re: Lid worden in 2006

              Oorspronkelijk geplaatst door Cois
              .......maar toch ga ik voor 20 januari storten.
              Dus BD'ers laat jullie hart spreken hé.
              Dat is mooi gezegd Francois, en als ik nu kijk wat ik ervoor terug heb gekregen dan zijn dat toch al heel wat eurokes die ik verdiend heb door tips en aanwijzingen op het forum zodat ik wist wat en waar ik moest kopen en dan heb ik het nog niet over het plezier en de leut op de gezamenlijke shootings.
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

              Comment


              • #52
                Re: Lid worden in 2006

                Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers
                Dat is mooi gezegd Francois, en als ik nu kijk wat ik ervoor terug heb gekregen dan zijn dat toch al heel wat eurokes die ik verdiend heb door tips en aanwijzingen op het forum zodat ik wist wat en waar ik moest kopen en dan heb ik het nog niet over het plezier en de leut op de gezamenlijke shootings.
                Wel Jan ik had daarstraks wat Grimbergen ( abdijbier van het vat ) gedronken en het heeft me wat blijer gemaakt,dus ik heb die eurokes nu al gestort.
                Ik wil nu ook niet achter blijven hé.
                mvg FrançoisVM
                Canon 7D

                Comment


                • #53
                  Re: Lid worden in 2006

                  Niet vergeten dat een gedeelte van het lidgeld ook zal benut worden om een verzekering af te sluiten op Shooting Days die aan de BelgiumDigital kwaliteitsnormen voldoen. Wat die verzekering en kwaliteitsnorm precies zal inhouden horen jullie zodra alle offertes binnen zijn en de SD-werkgroep haar voorstellen klaar heeft.
                  Hombre

                  Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                  Comment


                  • #54
                    Re: Lid worden in 2006

                    Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
                    Niet vergeten dat een gedeelte van het lidgeld ook zal benut worden om een verzekering af te sluiten op Shooting Days die aan de BelgiumDigital kwaliteitsnormen voldoen. Wat die verzekering en kwaliteitsnorm precies zal inhouden horen jullie zodra alle offertes binnen zijn en de SD-werkgroep haar voorstellen klaar heeft.
                    Maar ik verwacht dan weer dat die mensen van de SD-werkgroep,eens bij ons in Hever ( dicht bij Planckendael ) is ene komen betalen want ik doe bijna niet mee aan SD dagen..
                    En gene Fanta zenne Mic,allé voor mij toch niet.
                    mvg FrançoisVM
                    Canon 7D

                    Comment


                    • #55
                      Re: Lid worden in 2006

                      Oorspronkelijk geplaatst door Cois
                      Maar ik verwacht dan weer dat die mensen van de SD-werkgroep,eens bij ons in Hever ( dicht bij Planckendael ) is ene komen betalen want ik doe bijna niet mee aan SD dagen..
                      En gene Fanta zenne Mic,allé voor mij toch niet.
                      Maar Francois, wat let je om (bijvoorbeeld) samen met je vriendin en je dochter een SD in en rond Planckendael te organiseren, ik zal er in ieder geval zijn.
                      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                      Comment


                      • #56
                        Re: Lid worden in 2006

                        Bij deze ook weer mijn steentje bijgedragen
                        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                        Comment


                        • #57
                          Re: Lid worden in 2006

                          Oorspronkelijk geplaatst door peter C.
                          Als dit een domme vraag is mij niet afschieten aub.
                          Ik zit nu al ongeveer een jaartje op het forum en kom nu pas te weten dat je ook lid kan zijn.
                          Mijn vraag is nu, wat krijg je terug al lid?
                          Als ik het bedrag overschrijf wat mag ik dan verwachten?
                          peter.
                          Onderandere deze korting op idImager.
                          Hombre

                          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                          Comment


                          • #58
                            Re: Lid worden in 2006

                            Afkicken is duurder, dus de keuze is snel gemaakt...
                            -=- Light is the key...

                            Comment


                            • #59
                              Re: Lid worden in 2006

                              Duur?
                              Wie zegt dat da duur is?
                              30 euro voor BD? Is da duur?
                              Da's voor niks!!!
                              Bij de stemming op de algemene vzw vergadering was er een 100% akkoord.
                              Iedereen was voor en geen enkele stem tegen!
                              Op welke vergadering of VZW kom je dat nog tegen?
                              Velen zijn zelfs bereid 't dubbele te geven!

                              30 euro Duur? ale nu?
                              Dat is 0.08 cent per dag, da's nie veel he?
                              Denk gewoon eens één dag zonder BD!

                              aha.. juist dat bedoel ik.
                              Er zijn er nog teveel die geen lid zijn ...
                              Zwijg, er zijn er zelfs die durven vragen wat je voor die 30 euro krijgt???
                              Juist, 30 euro is voor een studentje iets duurder dan voor den notaris... Maar da's geen excuus!
                              Als we massaal storten krijgen we nog meer fun! en da's de bedoeling? Nie?

                              Comment


                              • #60
                                Re: Lid worden in 2006

                                Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be
                                Afkicken is duurder, dus de keuze is snel gemaakt...
                                @Mic; ik bedoel hiermee dat de overschrijving al lang vertrokken is... Wat zou ik nu zonder BD doen...
                                -=- Light is the key...

                                Comment

                                Working...
                                X