Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lid worden in 2006

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Lid worden in 2006

    Ik heb mij ingeschreven als lid.
    Wilde vandaag geld overmaken op het postkantoor, kon helaas niet,moest eerst een boekje aanvragen voor buitenlandse transacties ???????
    Kan het bedrag alleen maar storten via de postbank.


    Grt,
    Hexagon
    Grt,
    Hexagon

    Comment


    • Re: Lid worden in 2006

      Als u via internet bankiert bij de Postbank, dan is overmaken naar het buitenland mogelijk zonder een boekje aan te vragen.
      Zoniet even aanvragen en binnen een week 5 kaarten in de bus.

      Niet vergeten de IBAN en BIC code in te vullen(zowel via internet en ook met de kaart), die nrs. staan bij de betalings handleiding van BD.
      Groeten Omega.

      www.digiwaart.nl

      Comment


      • Re: Lid worden in 2006

        Kan dit ook helpen lidworden
        mvg FrançoisVM
        Canon 7D

        Comment


        • Re: Lid worden in 2006

          Cois
          Code:
          Kan dit ook helpen lidworden
          Nee
          Was de vraag niet.
          Ik ben niet blind.
          Vroeg alleen of er een andere oplossing was.
          Grt,
          Hexagon

          Comment


          • Re: Lid worden in 2006

            Er staat een bericht van mij en dat van Cois was een aanvullinig daarop, en dat is een andere oplossing!!!
            Groeten Omega.

            www.digiwaart.nl

            Comment


            • Re: Lid worden in 2006

              Oorspronkelijk geplaatst door Hexagon
              Cois
              Nee
              Was de vraag niet.
              Ik ben niet blind.
              Vroeg alleen of er een andere oplossing was.
              Dat je niet blind bent was al duidelijk omdat je achter de pc zit,
              maar je kunt dat ook op een andere (beschaafdere) manier laten weten.
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

              Comment


              • Re: Lid worden in 2006

                Oorspronkelijk geplaatst door Hexagon
                Cois
                Code:
                Kan dit ook helpen lidworden
                Nee
                Was de vraag niet.
                Ik ben niet blind.
                Vroeg alleen of er een andere oplossing was.
                Ok ik wou alleen maar helpen,ik heb geen lange tenen en mijn neus staat er ook nog op.
                Bedankt voor de steun Omega en Jan.
                mvg FrançoisVM
                Canon 7D

                Comment


                • Re: Lid worden in 2006

                  Mijnheer Cois,

                  Sorry, voor mijn botte reactie.
                  Het kwam bij mij zo over als ”kijk dan eerst eens goed” en daar heb ik dan even wat heftig op gereageerd.
                  Ik wil toch nog even uitleggen wat misschien de ergernis heeft opgewekt.
                  Na zo,n 7 maanden rondgekeken te hebben, hier op het forum heb ik besloten om een lid te worden, en mijn financiële bijdragen maar gelijk te voldoen.
                  Ik heb mij aangemeld als lid, op de door U vermelde site, de gegevens genoteerd en de andere dag even gelijk betalen.
                  Na eerst een kwartier in de rij te hebben gestaan op het postkantoor, is het niet mogelijk om te betalen, moet eerst formulieren aanvragen en vijf dagen wachten, om het luttele bedrag van dertig euro misschien over te kunnen maken.
                  Het is misschien gemakkelijk om dan te zeggen”nou laat maar zitten” ik kan toch wel terecht op het forum, maar dat wil ik niet.
                  Lichtelijk geïrriteerd door de gang van zaken doe ik een oproep op het forum of er een andere mogelijkheid bestaat om snel even die dertig euro te storten.
                  Ik krijg een reactie die ik op het postkantoor al had gekregen.
                  Volgende reactie van U “Kan dit ook helpen lidworden “ en dat wordt dan ervaren zo als ”kijk dan eerst eens goed” nogmaals mijn verontschuldiging voor de reactie.
                  Het neemt niet weg dat de storting nog even op zich laat wachten.
                  Ik hoop hiermee het probleempje opgelost te hebben.

                  Met vriendelijke groet.
                  Hexagon
                  Grt,
                  Hexagon

                  Comment


                  • Re: Lid worden in 2006

                    Oorspronkelijk geplaatst door Hexagon
                    Mijnheer Cois,

                    Sorry, voor mijn botte reactie.
                    Het kwam bij mij zo over als ”kijk dan eerst eens goed” en daar heb ik dan even wat heftig op gereageerd.
                    Ik wil toch nog even uitleggen wat misschien de ergernis heeft opgewekt.
                    Na zo,n 7 maanden rondgekeken te hebben, hier op het forum heb ik besloten om een lid te worden, en mijn financiële bijdragen maar gelijk te voldoen.
                    Ik heb mij aangemeld als lid, op de door U vermelde site, de gegevens genoteerd en de andere dag even gelijk betalen.
                    Na eerst een kwartier in de rij te hebben gestaan op het postkantoor, is het niet mogelijk om te betalen, moet eerst formulieren aanvragen en vijf dagen wachten, om het luttele bedrag van dertig euro misschien over te kunnen maken.
                    Het is misschien gemakkelijk om dan te zeggen”nou laat maar zitten” ik kan toch wel terecht op het forum, maar dat wil ik niet.
                    Lichtelijk geïrriteerd door de gang van zaken doe ik een oproep op het forum of er een andere mogelijkheid bestaat om snel even die dertig euro te storten.
                    Ik krijg een reactie die ik op het postkantoor al had gekregen.
                    Volgende reactie van U “Kan dit ook helpen lidworden “ en dat wordt dan ervaren zo als ”kijk dan eerst eens goed” nogmaals mijn verontschuldiging voor de reactie.
                    Het neemt niet weg dat de storting nog even op zich laat wachten.
                    Ik hoop hiermee het probleempje opgelost te hebben.

                    Met vriendelijke groet.
                    Hexagon
                    Geen probleem hoor Hexagon.
                    Het was van mijnentwege ook niet zo bedoeld.
                    Ik was er mij feitelijk niet van bewust dat ze op postkantoren nog zo achteruit zijn.
                    In ieder geval hartelijk welkom bij de betalende vzw leden,BD steunen kan zeker nooit geen kwaad.
                    mvg FrançoisVM
                    Canon 7D

                    Comment


                    • Re: Lid worden in 2006

                      Hoi,
                      Heb mijn bijdrage gestort op 16/01, is deze tijdig binnengekomen omdat ik nog geen lidkaart heb gekregen

                      Tot...
                      fotomania

                      Comment


                      • Re: Lid worden in 2006

                        @fotomania: zie PM

                        Comment


                        • Re: Lid worden in 2006

                          Lut, stuur jij mij ook een pmmeke? Heb betaald op 04/01 en nog niks bevestiging gekregen... (of heb ik weer een faq over het hoofd gezien? )

                          Comment


                          • Re: Lid worden in 2006

                            Oorspronkelijk geplaatst door Sjillie
                            Lut, stuur jij mij ook een pmmeke? Heb betaald op 04/01 en nog niks bevestiging gekregen... (of heb ik weer een faq over het hoofd gezien? )
                            Dag Christian,

                            In principe zou je de lidkaart ontvangen moeten hebben. Ik heb ze samen met alle andere op de post gedaan, tenzij natuurlijk er iets fout gelopen is op de post of, wat ook zou kunnen, wij over een verkeerd adres beschikken.

                            Ter controle zal ik je een pm sturen met de adresgegevens waarover ik beschik.
                            Check het even, geef me een pm'ke en we proberen het opnieuw op goede hoop van zegen

                            Groetjes,

                            Jan
                            Groetjes, Jan
                            BD0280BE

                            Niets kan zo bedrieglijk zijn als een foto...

                            Comment


                            • Re: Lid worden in 2006

                              Lidgeld werd vandaag gestort !

                              Gerrit
                              BD0236BE ** Sony A6000 18-200, 18-50,Nikon P7700, Ikelite Scuba Housing **

                              Comment


                              • Re: Lid worden in 2006

                                'k was helemaal vergeten mijn lidmaatschap te vernieuwen
                                maarja beter laat dan nooit
                                Overschrijving is vandaag buiten gegaan.
                                Groetjes,
                                Tim.
                                www.gijbels.net

                                Comment

                                Working...
                                X