Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
@Haai, ik kan alleen een beetje garantie geven voor 'edit3'.
Maar Lut, da's toch het allerbalangrijkste hé, maar doe maar mét friet indien mogelijk, Mic moet maar zélf voor zijne Fanta zorgen, wie drinkt dat nu nog
Idd, een prachtige vzw dag.
Proficiat aan de nieuwe rvb EN hun medewerkers en mods.
Nu zijn we zeker dat alles perfect in orde is.
Het was een fijne dag, waarvan er hopelijk nog veeeeeeeeeele zullen volgen.
Ik heb 't al gezegd en blijf 't zeggen. BD is een forum en vzw dat je nergens anders tegenkomt. Dat merk je op zo'n dag. Die vriendschappelijkheid is gewoon de max.
Jullie (rvb en crew) hebben gisteren het volste vertrouwen van de aanwezige leden gekregen.
Dat was te merken aan de stemming, die was unaniem 100% voor en 0 (nul) % tegenstemmen op ALLE agendapunten !!!... Waar vindt je dat nog?
En nogmaals bedankt voor die prachtige St Truidendag.
Maar Lut, da's toch het allerbalangrijkste hé, maar doe maar mét friet indien mogelijk, Mic moet maar zélf voor zijne Fanta zorgen, wie drinkt dat nu nog
HELA manneke??? Hebt gij al ene SD meegamaakt ZONDER Fanta??? aaaa juist ja, dat kan dus niet !
(Gelukkig maar, zou ik zeggen)
Proficiat en bedankt voor het nieuwe bestuur en de andere mensen die zich regelmatig in hun vrije tijd met BD bezig houden.
Sorry voor mijn afwezigheid ,een zaterdag is al moeilijk voor mij en nu zat ik nog met en klein spierscheurtje in mijn rechterkuit.
Dus het zal hopelijk voor een volgende keer zijn.
Proficiat en bedankt voor het nieuwe bestuur en de andere mensen die zich regelmatig in hun vrije tijd met BD bezig houden.
Sorry voor mijn afwezigheid ,een zaterdag is al moeilijk voor mij en nu zat ik nog met en klein spierscheurtje in mijn rechterkuit.
Dus het zal hopelijk voor een volgende keer zijn.
Comment