Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

    Oorspronkelijk geplaatst door jaja
    Tonto,

    Mijn reply was niet aan iemand persoonlijk bedoeld
    Wilde gewoon effe duidelijk stellen hoe de zaken ervoor staan en waar we nu mee bezig zijn. De locatie van de AV lijkt me dan ondergeschikt aan het voortbestaan van BD ...
    Maar nogmaals, niet gericht aan iemand persoonlijk.

    Groetjes,
    Jaja

    Dat weet ik, geen probleem.

    Wilde alleen even mijn bedoelingen met de vraag duidelijk stellen. De locatie is inderdaad niet van belang, wel de toekomst van BD.

    Ik heb gezegd.
    Nikon D70 + Tamron 28-300

    http://photobucket.com/albums/f308/RimD70/

    Comment


    • #62
      Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

      Ja-knikkers, neen-knikkers, bomenschudders, allemaal goed en wel en geen enkel probleem mee, maar laat ons wel niet vergeten dat het wel degelijk om het voortbestaan van BD gaat.
      Als die mensen die er zich nu willen voor inzetten op dit moment al geen credits meer krijgen, of met argusogen en wantrouwen worden bekeken, dan zijn we terug naar af ...
      Trek geen besluiten van dingen die er niet zijn en die er niet gezegd worden ...
      In-vraagstelling heeft niets te maken met argusogen of wantrouwen.
      In-vraagstelling bewijst alleen maar dat men zich op één of andere manier betrokken voelt, begaan is.
      Als ik me niet goed voel en na het huisbezoek van de dokter kan ik een in-vraagstelling hebben. Ben ik dan wantrouwig ? Neen, niet noodzakelijk, alleen sterk geïnteresseerd en betrokken is de ziekte, medicatie en eventueel mislopen van behandeling.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #63
        Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

        Oorspronkelijk geplaatst door Act
        Purlut,
        Als je tot in Mechelen kan komen, wat denk ik voor jou geen probleem is, kan je gerust met ons meekomen.
        Ik heb nog niet ingeschreven, omdat ik de inschrijving kwijt ben en omdat ik nog niet weet of Herman mee kan.
        We beschikken over een Mono-volume, dus kan er nog gerust volk meegaan.

        inschrijven kan hier

        Comment


        • #64
          Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

          Oorspronkelijk geplaatst door jaja
          Ik vraag ik me soms af of ik er wel goed aan gedaan heb om te helpen BD terug leven in te blazen ...
          Het lijkt er sterk op dat we zelden iets goed kunnen doen ...
          En tjonge, dat werkt zo demoraliserend, je wordt er zo moe van ...
          En ik denk dat dat niet enkel geldt voor mezelf ...
          Sorry dat ik het hier zo scherp stel, maar al te vaak worden onze energie en geduld heel erg op de proef gesteld.
          Liever hadden we een signaal van "vertrouwen" gehad ...
          Uiteindelijk werkt iedereen binnen de RvB enkel en alleen voor "jullie", onze trouwe forumleden/VZW-leden. We doen nu ons uiterste best om BD te laten voortbestaan, het forum een nieuwe toekomst te geven, de SD's een "betere" toekomst te geven.
          En is dat uiteindelijk toch niet het streven van ons allemaal?

          Jaja
          Jaques en de rest, bedankt en na zaterdag zal het allemaal "anders" worden.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment


          • #65
            Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

            Idd, Jaja... Waar doe je dat allemaal voor???

            Dat dachten wij ook... ik, soms alleen, en soms met enkele anderen, hebben afgelopen jaar vijf shootings georganiseerd. De twee laatsten waren de grootste SD's ooit. Daar kruipt veel, heel veel tijd in. En massa's werk, de uren kan je gewoon niet optellen. Maar jij had me zelf aangesteld als SD coördinator. En ik wou m'n werk goed doen. Dus organiseerde ik SD's VOOR BD.
            Na de laatste shooting dacht ik zelf ook. Waar heb ik het voor gedaan? ... Vandaar, toen, mijn wel zeer harde kritiek op de rvb.
            Maar goed, er komt verandering en de rvb gaat het anders aanpakken. Daar zijn we enorm blij mee. Hopelijk wordt BD terug " den oude goeie BD" ! Waar Fun op de eerste plaats stond...ja, op de eerste, nog voor de fotografie.

            Een rvb beheren is zwaar en met enkele personen kan je zo'n groot vzw als BD niet naar behoren runnen. Weet ik zelf ook, want zit nu zelf in (2 maal) zo'n rvb (maar daar zijn we met elf (11) om de boel te runnen)
            Dus heeeeeeeeeeeeel blij te horen dat er meer mensen in betrokken gaan worden.
            Ik steun jullie volledig en ben er van overtuigd dat 't zal lukken. Dat dit niet van vandaag op morgen gaat, verwacht niemand.
            Daarom ook dat ik er absoluut wil bij zijn, ik wil deze nieuwe rvb geluk wensen en bedanken voor hun inzet. En daar is geen kilometer te ver voor, al was de vergadering aan de andere kant van 't land!
            We zeggen 't soms te weinig idd, maar toch bedankt aan iedereen die zich belangeloos inzet voor dit prachtig forum.

            Comment


            • #66
              Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

              Voilà, mijn inschrijving is gebeurd en ook de storting is onderweg, ik kijk al uit naar de Tournedos met roze pepersaus, frietjes en fris slaatje

              Nu alleen maar hopen dat het niet regent die dag
              Het is mijn eerste BD-VZW-dag, dus ben wel een beetje zenuwachtig
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #67
                Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                Ik kom zeker.

                Comment


                • #68
                  Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                  Oorspronkelijk geplaatst door 21kine
                  Voilà, mijn inschrijving is gebeurd en ook de storting is onderweg, ik kijk al uit naar de Tournedos met roze pepersaus, frietjes en fris slaatje

                  Nu alleen maar hopen dat het niet regent die dag
                  Het is mijn eerste BD-VZW-dag, dus ben wel een beetje zenuwachtig
                  Wilt ge nu zwijgen over dienne tournedos met blauwe pepersaus... 't water loopt telkens uit m'n mond...
                  Ge moet nie zenuwachtig zijn.. Voor alles is er een eerste keer... Dat went wel.
                  tot zaterdag

                  Comment


                  • #69
                    Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                    @mic,
                    allee jong ge spreekt precies uit ervaring. Diene toer à doos is die iets goed ?
                    't is maar dat ik ook moet kiezen en ik weet niet zo goed .
                    Is dat gevaarlijk voor vogelpest ? en is dat slecht voor onozel kiekens (?) of is dat nu juist goed. Geef eens een beschrijving !
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • #70
                      Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                      zo ben weer eens terug,ben drie dagen op hotel geweest(lees ziekenhuis)hoop dat ik op het eind van volgende week niet terug moet, kans zit er in en dan zal ik mijn BD-VZW-dag moeten missen
                      gr, eb

                      Comment


                      • #71
                        Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                        Oorspronkelijk geplaatst door sloefke
                        zo ben weer eens terug,ben drie dagen op hotel geweest(lees ziekenhuis)hoop dat ik op het eind van volgende week niet terug moet, kans zit er in en dan zal ik mijn BD-VZW-dag moeten missen
                        Positief blijven denken Sloefke....
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • #72
                          Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                          Oorspronkelijk geplaatst door 21kine
                          Positief blijven denken Sloefke....
                          dat is wel geen probleem
                          gr, eb

                          Comment


                          • #73
                            Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                            Ik kom ook eens af.
                            'k Ben wel eens benieuwd te zien wie er achter die nicknames zit.
                            Meer foto's op mijn website

                            Comment


                            • #74
                              Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                              Oorspronkelijk geplaatst door pendragon
                              Ik kom ook eens af.
                              'k Ben wel eens benieuwd te zien wie er achter die nicknames zit.
                              Da's altijd een verrassing natuurlijk . . . en da's juist het plezante he..... ik hoop alleen dat er genoeg Tournedos met roze pepersaus zal zijn
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment


                              • #75
                                Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                                Ik heb me ook ingeschreven.

                                Nu gaan we wat koppen plakken op die nicknames

                                Groetjes

                                JO
                                Groetjes
                                ----JO

                                Comment

                                Working...
                                X