Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

    gelijk jan al zij ben daar ook blijven plakken maar of dat cafeetje bruin was weet ik niet, weet alleen dat de koffie zwart was
    toch weeral een fijne dag geweest
    weet eigenlik niet wat er is met mijn fotos,die zijn zo mistig zou ik iets verkeerd gedaan hebben
    ha ook nog een mooie kalender gekregen van vicky,dank U
    en PW die mijn wagen heeft gevonden, anders was ik daar nog aan het wandelen

    ook veel sterkte en moed toegewenst aan de nieuwe raad van bestuur de medewerkers en de modjes
    en wens iedereen nog een lang en plezant BD leven
    gr, eb

    Comment


    • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

      Yep, het was een kleurrijke dag met al die gekleurde jassen, rugzakjes, petten, hoeden, mutsen, camerariemen etc......

      Dat was voor veel geld wat daar door Sint truiden aan het stappen was.

      Ook wat koppen kunnen plakken op nicks.

      Maar die mannen van de Vlaanders en de kust, als die plat kallen?

      RVB en alle helpers.....Doe verder gelijk ge bezig zijt en alles zal wel lukken.

      Bedankt,
      Groetjes
      ----JO

      Comment


      • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

        Weer een fijne dag gehad! Met dank aan de inrichters. En nu de mist rond het nieuwe bestuur is opgetrokken, wens ik hun alle succes toe bij hun taak!

        Groetjes
        Walt(er)
        https://waltertalboom.be-
        Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

        Comment


        • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

          Het was inderdaad een leuke dag, nu kan een paar gezichten plakken op de nicks. Bedankt aan moeikketreimeloe om eens met die Sigma te mogen spelen . Dat gaat mijn 13e maand weer kosten . En voor de 50mm is trebs ook een beetje schuldig .

          Heel toffe sfeer. Doe zo voort. Thumbs-up voor de oude en nieuwe rvb.
          Frederic
          „You miss 100% of the shots you don‘t take…“ Wayne Gretzky

          Comment


          • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

            't was de eerste echte BD-SD-AV dag voor mij. En het zal voor mij zeker niet de laatste worden.

            Hierbij wens ik de volltallige RvB en de medewerkers crew veel succes toe!
            Ben er zeker van dat het alleen maar beter gaat gaan (Het was al zo goed)

            De organisatie heeft voor deze AV/SD toch aardig z'n best gedaan, alles was 'chicobello' geregeld ! Alleen één klein detail: volgende keer toch eens langs bij de 'clariskens' met wat eieren . En ja hoor, die nonnenkens groepering hebben ze ook in Sint-Truiden, een beetje verder als het 'Huis van Sinterklaas', had de gids mij verteld .

            Niet gedacht dat ik zo lang zou blijven plakken, erg boeiend zo'n diner met mensen die dezelfde interesse hebben , maar daarnaast ook nog andere interessante zaken doen in het echte leven. Vanaf nu gaan voor mij verschillende nick's een ander beeld krijgen, niet negatief, alleen maar positief hoor .

            't was me anders wel een gek dagje, zelf vind ik een speciaal oogkapje van een Nikon toestel zomaar op den trotoir (natuurlijk van een BD'er), verlies ik m'n LCD beschermkapje en legde ik een examenproef af voor het uitvoeren van een noodherstelling met zeer beperkte middelen . Voorlopig denk ik dat ik geslaagd ben, alleen nog wachten op het verdikt van de Beukelaar.

            Kortom het was een zeer gevarieerde dag die ik niet snel meer zal vergeten.
            Groeten,
            Ludo

            Comment


            • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

              Oorspronkelijk geplaatst door jo99841
              Maar die mannen van de Vlaanders en de kust, als die plat kallen?
              Hehe... 't omgekeerde is al even waar


              Wreed plezant gisteren !
              Het (ver)nieuw(d) bestuur van de vzw gezien, gekeurd en goedgekeurd. Goe bezig mannen (en vrouw) Veel succes en goede wind in de zeilen...

              Leuke receptie op 't stadhuis. 'k Heb daar mijn toekomstig(?) objectief eventjes mogen keuren (tnx Sam!) en "traaaag" gesproken met enkele Limburgers en nen Antwerpeneir...
              Aan tafel gezeverd met enkele leuke (Sloefke, Jan, PW, Paul, Bacchus, Blackke Bandiet, Trebs e.a.) over verzekeringen, snelheidsovertredingen, Photoshop Elements, veugelkes, en... dat verdomde lekkere eten...
              't Was goed...

              Bedankt BD !!! Tot de volgende !
              Greetz, Kariboe
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

              Comment


              • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                Oorspronkelijk geplaatst door jo99841
                Maar die mannen van de Vlaanders en de kust, als die plat kallen?
                We 'klappen' misschien wat vreemd...maar we zitten hier toch lekker weer in het zonnetje

                Leuk om jou en alle andere aanwezigen te leren kennen.
                Goeie organisatie, lekker eten, sympathiek gezelschap, prachtig weer
                Meer is er niet nodig voor een geslaagde bijeenkomst
                Meer foto's op mijn website

                Comment


                • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                  Hehe... 't omgekeerde is al even waar


                  Wreed plezant gisteren !
                  Het (ver)nieuw(d) bestuur van de vzw gezien, gekeurd en goedgekeurd. Goe bezig mannen (en vrouw) Veel succes en goede wind in de zeilen...

                  Leuke receptie op 't stadhuis. 'k Heb daar mijn toekomstig(?) objectief eventjes mogen keuren (tnx Sam!) en "traaaag" gesproken met enkele Limburgers en nen Antwerpeneir...
                  Aan tafel gezeverd met enkele leuke (Sloefke, Jan, PW, Paul, Bacchus, Blackke Bandiet, Trebs e.a.) over verzekeringen, snelheidsovertredingen, Photoshop Elements, veugelkes, en... dat verdomde lekkere eten...
                  't Was goed...

                  Bedankt BD !!! Tot de volgende !
                  Greetz, Kariboe

                  PS : Ik zat ook bij dat groepke, denk ik toch, maar heb niemand horen praten over lekker eten !!!!!
                  Of was dat die kleine dikke die praatte over saus op z'n fritjes en die macaroni met kaassaus of over dat vers broodje van de bakker, korstje geproefd en de (lege) zak wegsmijten, ja als ge dat bedoeldt, dat heb ik ook gehoord, maar ik ken die een beetje. Die heeft nog een hobby, buiten de fotografie en raad eens dewelke, . . . . ja, dat is het, Koken !!!

                  Nogmaals bedankt voor het fijne en leuke gezelschap en tot de volgende SD !
                  Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
                  Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

                  BD0460BE

                  Comment


                  • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                    Idd, was een plezante dag.
                    Veel BDers gezien en kunnen bijbabbelen.
                    Lekker veel foto's genomen, de mist vond ikzelf niet erg, maar zelfs sfeervol, en dan lekker gegeten en gedronken.
                    Vooral de receptie bij de burgemeester.. dat appelsap... wow, lekker zeg. De madam serveerster vertelde dat je dat alleen daar in Sint Truiden kan kopen, ze liet de fles zien. Appelsap van JonaGold ofzoiets. Een van dees rij ik terug naar St Truiden en ga een paar flesjes indoen.
                    En Sinterklaas gezien... Alhoewel ik z'n paard mooier vond.
                    En ja, dan s'avonds gezellig babbelen... tot er een knal kwam en het muisstil werd in de zaal... Er was een dure body met dure lens vanop tafelhoogte tegen de harde vloer gekwakt... Wij als fotografen krijgen dan maagkrampen en kippevel bij het zien en horen van zo'n val.
                    Gelukkig te horen dat alles goed is en de Nikon nog perfect werkt.
                    Heb ook weer "verzekerd" vertrouwen in de nieuwe rvb. Ziet er zeer goed uit. En vooral veelbelovend.
                    Dikke pluim voor de organisatie.
                    En ook vooral, heb ik eens met de crew kunnen babbelen, wat mij enorm deugd deed.

                    Comment


                    • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                      'k zie dat hier weer veel te laat 'k zal het maar op mijn leeftijd steken en de bijhorende trage reactie
                      Maar van hier ook ne welverdiende merci voor een toffe dag en de prachtige organisatie. Het nieuwe bestuur alvast bedankt voor de belangeloze inzet zodat wij allemaal kunnen verder doen met ons hobby ... fotokes trekken en laten zien op het forum, af en toe eens wat zwansen en ook eens gezellig samenkomen op een SD of vergadering.
                      Groetjes Vicky

                      Comment


                      • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                        Oorspronkelijk geplaatst door Bachus1909
                        maar ik ken die een beetje. Die heeft nog een hobby, buiten de fotografie en raad eens dewelke, . . . . ja, dat is het, Koken !!!
                        Zat die niet rechtover mij ???
                        Greetz, Kariboe
                        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                        Comment


                        • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                          idd een heel leuke dag gehad. Nieuwe mensen leren kennen, nieuw materiaal op men camera gehad enzovoort...

                          Bedankt iedereen
                          [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                          Comment


                          • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                            Ik denk dat het er plezant geweest moet zijn als ik dit allemaal lees.
                            Ik neem aan dat er binnenkort een klein verslagske te lezen valt


                            greetz, RonnyE

                            Comment


                            • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                              ik kan geen mist meer zien...

                              en voor herhaling... (dus tot de volgende...)
                              -=- Light is the key...

                              Comment


                              • Re: 19.11.2005: BD-VZW-dag te Sint-truiden

                                Hallo, het was inderdaad een gezellige dag ginder in de Limburg. St. Truiden zal mijn vrouwtje en mezelf bijblijven als een gezellige stad met vooral gemoedelijke, vriendelijke mensen. Wij komen beslist terug naar de limburg om alles nog eens over te doen. De buitengewone soep en dito bediening in "De elf uren mis " zal ons voor altijd bijblijven.
                                Jammer van de mist uiteraard, maar dat heeft de pret niet mogen bederven. De bende was vrolijk en tof. Wij hebben er maar het beste van gemaakt. Toffe mensen ontmoet die hun nickname niet altijd laat vermoeden.
                                De BD-crew verdient weer een pluim. De organisatie was tot in de puntjes geregeld en getimed. Ik zou zeggen BD-waardig.
                                Proficiat aan het vernieuwde bestuur. Doe zo voort, alle leden hier aanwezig zullen dit beamen.
                                Het betoog van voorzitter jaja tijdens het officiële gedeelte heeft mij allezins overtuigd van de oprechtheid waarmee deze organisatie bezig is. Inderdaad, weg met het negativisme dat soms wordt tentoon gespreid door sommigen op het forum. Het vernieuwde bestuur verdient onze ondersteuning en heeft de zware taak het zeker even goed te doen als het voorgaande.Dus duimen maar.
                                Mijn speciale dank gaat nogmaals naar de Ludo voor het vinden van het speciale ookapje van mijn D70. Als een BDer zoiets vindt brengt hij dit beslist terug naar de rechtmatige eigenaar. Ik had ondertussen al buiten alle verwachting een nieuw exemplaar gevonden bij de lokale fotoboer, maar deze oorspronkelijke oogschelp blijft toch mijn favoriet.
                                En last but not least, dank aan Vicky voor de wondermooie kalender. Wij kenden ondertussen al haar fotografiecapaciteiten, maar dit is toch weer een staaltje van bijzondere kunde.

                                Groetjes,
                                Pol.
                                Leeft en LAAT LEVEN !

                                Comment

                                Working...
                                X