Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Jaja en iedereen, (crew, bestuur, mod's)
Joepie, hopelijk hebben we een lange rit voor de boeg.
Leuk om horen. Spijtig dat ik en te ver woon, te weinig tijd heb en me zo moeilijk verplaatsen kan, anders, ja, anders ...
Euh, wel even melden dat de Algemene Vergadering wel enkel voor de betalende leden is. Nu, nog even herinneren aan iedereen dat we wel op tijd de uitnodigingen moeten hebben en eventueel even herhalen hoe een volmacht kan worden doorgegeven. Het Kerstverhaal van vorig jaar indachtig, maak ik dat niet graag een tweede keer mee.
mmm 19 november, yes, count me in !!! Nu nog iemand vinden waar ik een deeltje van de wagen mag bezetten en we zijn er.
In het hartje van Haspengouw - Limburg - Belgie.
+- 65 km ten oosten van Brussel / 350 km boven Parijs
Elke zaterdagvoormiddag is er een heel grote rommelmarkt (= op de Vee-markt) en ook de wekelijkse markt (=op de grote markt) is meer dan een bezoekje waard.
Dus prima te combineren voor een ganse dag Sint-Truiden.
Ik zou zelfs zeggen: ga je voordeur uit, draai je hoofd en de rest van je lijf in westelijke richting (in oostelijke richting mag ook ) en stap dan altijd rechtdoor gedurende 40.000 km. Zo kom je vanzelf in St Truiden (en terug aan je voordeur)
In het hartje van Haspengouw - Limburg - Belgie.
+- 65 km ten oosten van Brussel / 350 km boven Parijs
Elke zaterdagvoormiddag is er een heel grote rommelmarkt (= op de Vee-markt) en ook de wekelijkse markt (=op de grote markt) is meer dan een bezoekje waard.
Dus prima te combineren voor een ganse dag Sint-Truiden.
Comment