Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belangrijk bericht voor iedereen ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Belangrijk bericht voor iedereen ...

    Oorspronkelijk geplaatst door Bizzeke
    Ik zal voorlopig enkel financieel steunen (dus 'echt' lid worden) als iemand mij de juiste procedure kan vermelden
    Als je op 'VZW' drukt krijg je een menu waaronder 'lid worden' staat...

    groeten,
    wim
    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

    Comment


    • #17
      Re: Belangrijk bericht voor iedereen ...

      Oorspronkelijk geplaatst door Wim
      Als je op 'VZW' drukt krijg je een menu waaronder 'lid worden' staat...

      groeten,
      wim
      Alvast bedankt , ik zal het morgen in orde brengen
      [Nikon D5100 & Nikon D70]
      [Yves en Liesbeths blog Resort]

      Comment


      • #18
        Re: Belangrijk bericht voor iedereen ...

        Mannekes,
        doorgaan tot aan het gaatje verdomme! (of het pikseltje). Nu hebben eens een goede Belgische (Vlaamse) site over fotografie. Kijk vooral naar wat wel gerealiseerd is (knappe site, erkenning, forum...) da's toch prachtig. Dus doorgaan, hoe dan ook, tot aan het pikseltje ( of was het het gaatje?)

        Comment


        • #19
          Re: Belangrijk bericht voor iedereen ...

          Mijn morele en financiële steun krijgen jullie zeker!! 'k Vrees dat ik niet over de gevraagde competenties beschik en dus moet ik die realiteit onder ogen zien.

          Alleszins hoop ik dat BD mag blijven bestaan!!!!!!!!!!!!
          "Just do it !"

          http://jr52.be/index.html

          Comment


          • #20
            Re: Belangrijk bericht voor iedereen ...

            ik steun volledig het bestuur

            groeten,poli.

            Comment


            • #21
              Re: Belangrijk bericht voor iedereen ...

              Mijn financiële steun (lidgeld) hebben jullie al, mijn morele steun krijgen jullie elke dag .... jullie hebben gewoon een fantastische site in elkaar gestoken. Doorgaan MOETEN jullie !!!

              Ben zelf al secretaris van een vzw een weet hoeveel jullie soms op jullie tanden moeten bijten waar wees gerust: 't is echt de moeite waard wat jullie doen .

              Voorlopig heb ik geen tijd (gezien die andere vzw) om RvB te vervoegen maar ik wens jullie veel succes
              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

              Comment


              • #22
                Re: Belangrijk bericht voor iedereen ...

                Hallo allemaal,

                Bedankt voor de positieve reacties .
                We hebben inmiddels een aantal (zij het niet "overweldigend") reacties gehad via mail, telefoon of PM.
                Er is dus nog plaats in de VZW ...

                Momenteel wordt er gewerkt aan een "organigram" van functies voor de VZW en de werkgroepen. Daar gaat nog even tijd in kruipen, dus nog even geduld aan diegenen die positief gereageerd hebben.
                Het wordt hen toegestuurd via mail (maar dus nog wat geduld).
                De volgende stap zal een bijeenkomst zijn met de kandidaat bestuursleden en kandidaat werkgroepleden.
                De juiste datum en plaats wordt jullie bekendgemaakt als alles een beetje op poten staat ...

                Jaja
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment


                • #23
                  Re: Belangrijk bericht voor iedereen ...

                  Ik ken de problemen die mensen van goede wil veranderen in neergeslagen ego's. Spijtig maar je ziet het overal. Dat noemt men vooruitgang zeker?

                  Wie niks doet kan ook niks verkeerd doen en juist die mensen staan meestal van aan de wal hun mening te pas en on te pas uit te roepen en de boel te verzieken.

                  Ik hoop dat de reakties die dit bericht teweeg bracht een boost zullen geven aan jullie om verder te doen, ik ben ondertussen lid. Op dit moment ontbreekt de tijd om mij te engageren maar wat niet is...

                  Groetjes,
                  IKKE
                  Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                  BE-Wommelgem
                  .: 20D & D700 :.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Belangrijk bericht voor iedereen ...

                    Hallo,

                    Ik ben hier ook eerder ne stille, ik moet eigenlijk nog zeer veel leren. Dankzij jullie heb ik al een heleboel bijgeleerd en leer ik nog dagelijks nieuwe dingen. Ik heb deze site begin dit jaar ontdekt en heb van in het begin geopteerd om betalend lid te worden. Ik ben zelf tot voor kort secretaris/penningmeester geweest van een vzw en weet hoe zwaar het bestuur het soms te verduren krijgt. Vandaar dat ik ook onmidelijk mijn financiele steun heb toegezegd. Alle beetjes helpen.

                    Ik hoop dat jullie verder door kunnen gaan met dit prachtig initatief dat BD is en zal zeker betalend lid blijven. Momenteel heb ik wegens tijdsgebrek mijn functie gestopt bij die andere VZW. Maar als ik meer tijd heb (misschien binnenkort als ik een andere job heb) laat ik iets weten...
                    Frederic
                    „You miss 100% of the shots you don‘t take…“ Wayne Gretzky

                    Comment


                    • #25
                      Re: Belangrijk bericht voor iedereen ...

                      totaal van streek

                      toevallig lees ik de oproep van het bestuur en het ergste senario wat zou kunnen gebeuren daar wil ik niet aan denken. Als zovelen heb ik mijn eerste stappen in digitale fotografie nu sinds een jaar dank zij BD verkregen, waarbij ik een dagelijkse bezoeker ben, hierdoor voel ik mij wel schuldig nog niet eerder het lidgeld gestort te hebben .Bij deze is dat al gebeurd.
                      Aan alle en toekomstige bestuursleden veel succes.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Belangrijk bericht voor iedereen ...

                        Hallo allemaal,

                        Allereerst bedankt voor jullie reacties. Ze zijn "hartverwarmend"
                        Het is niet de bedoeling jullie "in de steek" te laten.
                        Er wordt momenteel achter de schermen gewerkt om alles weer in kannen en kruiken te krijgen en het ziet er naar uit dat dit wel zal lukken.
                        Maar het zal wat tijd kosten.
                        We hopen dat jullie daar het nodige begrip voor kunnen opbrengen.

                        Jaja
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                        Comment


                        • #27
                          Re: Belangrijk bericht voor iedereen ...

                          Hoi.
                          Volgens mijn (bescheiden) mening draait de boel hier op volle toeren en van de "zaken achter de schermen" weet ik alleen af door de open communicatie van jullie naar de leden toe en dat is een gezonde strategie voor iedere onderneming.
                          Veel suk6 verder.
                          Johan.
                          Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                          BE-Wommelgem
                          .: 20D & D700 :.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Belangrijk bericht voor iedereen ...

                            Ja watte,
                            het valt op dat ik een hele tijd niet meer op BD ben geweest.
                            Wat er juist gebeurt is weet ik niet, maar het is inderdaad triestig dat mensen gewoon kwaad doen, zonder te weten waar ze het over hebben.
                            De persoon die hier niets geleerd heeft, die wil ik nog leren kennen.
                            Ik ben van in het begin lid, en zal dat blijven, ook al kom ik hier niet zoveel.
                            Actief meewerken aan de vzw is niets voor mij. Maar betalen, dat zal ik blijven doen. En ook jullie moreel steunen, ook al ben ik de laatste tijd een stil lid (amaai kan dat wel? act en stil? )
                            Jaja ik geloof, dus ook in het voortbestaan van BD.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Belangrijk bericht voor iedereen ...

                              Oorspronkelijk geplaatst door dromer
                              Hij die kritiek heeft of had zou beter nadenken en eerst met de mensen in het bestuur praten zonder dit op het net te doen.
                              Ik steun volledig het bestuur en blijf zeker betalend lid.

                              groeten

                              dromer

                              Ik steun volledig het bestuur en blijf zeker betalend lid.

                              Gr,

                              sailor
                              Lid: BD 0249BE
                              D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

                              Comment

                              Working...
                              X