Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chatroom Belgiumdigital

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Chatroom Belgiumdigital

    En er is trouwens niemand die er nog op komt heb ik den indruk...

    Nat? Bromista? Trebs? Paul C? scalll?
    flickr

    Comment


    • #32
      Re: Chatroom Belgiumdigital

      I stopped by last night and saw Act come and go 5 times.

      Comment


      • #33
        Re: Chatroom Belgiumdigital

        I was there yesterday evening (scall also) and some others (even 2 mod's )
        Act was trying to get in .. pcwiet passed by...
        And this morning trebs was still on line (around 05.00 ?)
        www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

        Comment


        • #34
          Re: Chatroom Belgiumdigital

          En dat krijg ik

          De pagina kan niet worden weergegeven.

          De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.Probeer het volgende:
          • <LI id=instructionsText1>Klik op de knop [img]res://C:\WINNT\system32\shdoclc.dll/refresh.gif[/img] Vernieuwen of probeer het later opnieuw.
            <LI id=instructionsText2>Controleer of u het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.
            <LI id=instructionsText3>Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven. <LI id=list4>Microsoft Windows kan het netwerk onderzoeken en de netwerkverbindingsinstellingen automatisch bepalen, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk heeft gemaakt.
            Als u wilt dat Windows de instellingen probeert te vinden,
            kunt u op [img]res://C:\WINNT\system32\shdoclc.dll/search.gif[/img]Netwerkinstellingen detecteren klikken. <LI id=instructionsText5>Voor sommige websites is 128-bits verbindingsbeveiliging noodzakelijk. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk beveiligingsniveau bij u is geïnstalleerd. <LI id=instructionsText4>Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga op het tabblad Geavanceerd naar het groepsvak Beveiliging en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0 en TLS 1.0 in.
          • Klik op de knop [img]res://C:\WINNT\system32\shdoclc.dll/back.gif[/img]Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.



          Kan de server niet vinden of DNS-fout
          Internet Explorer


          Comment


          • #35
            Re: Chatroom Belgiumdigital

            awel linda, ik krijg juist hetzelfde.

            Comment


            • #36
              Re: Chatroom Belgiumdigital

              Als ik eens een voorstel mag doen voor de crew:

              nu zitten we met een dubbele chat: IRC én web based op de site. Tzou toch mooi zijn moesten we dit kunnen beperken tot een geheel?

              Hier is de oplossing... : http://www.meetme-at.net/chatapplet.php

              Mail die jongens eens ofzo, dit lijkt me een heel pak interessanter toch...
              flickr

              Comment

              Working...
              X