Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's Hall Of Fame - hosting

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: foto's Hall Of Fame - hosting

Lijkt mij de enig juiste oplossing
    Groeten,

Albert Jan

Website AJH
    lidnummer: BD0371NL

Comment

Primma idee
      www.gijbels.net

Comment

Ja hoor, prima zo.

groeten, Jan.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Ik zou toch liever om toestemming gevraagd worden.
          Voorlopig zit ik natuurlijk verre van in de hall of fame...
          Maar bijvoorbeeld voor portretten... ik probeer ervoor te zorgen dat die mensen niet tot het einde der dagen op internet te zien zijn. Gewoon voor de vriendelijkheid.
          Mijn eigen "copyright", daar zit ik niets mee in. Hoe meer mensen mijn foto's zien, hoe beter.

Hendrik
          +------------------+
          +------------------+

Comment

Goed plan
            Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
            Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Volkomen eens met jullie,prachtidee
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Doen natuurlijk,
                misschien als de een af andere vraagt om de zijne eraf te halen wegens een of ander grondige reden, dit dan kan opgelost worden?
                gilliom
                Sony T300
                Nikon D90 18-200mm

Comment

Doen !

Eén bedenking ... beste foto ... naar jullie mening beste foto! Smaken en kleuren verschillen nu eenmaal. Een foto is ook altijd tweeledig te aanschouwen nl. fototechnisch en inhoudelijk.

Mooi initiatief zolang niemand zich op zijn tenen getrapt voelt
                  Fotogroet,
                  Vince
                  Canon EOS 300D

Comment

Indien je wilt vermijden dat er na verloop van tijd allelei rode kruisjes opduiken, kan je bijna niet anders dan de foto's zelf te hosten. Je zou er van uit kunnen gaan dat iedereen die foto's post op BD automatisch en stilzwijgend toestemming geeft dat deze eventueel opgenomen kunnen worden in de H.o.F. Ik vind echter wel dat men de eigenaar per email moet verwittigen dat zijn foto wordt opgenomen (waarbij dus niet gewacht moet worden op toestemming), dit is gewoon elementair (en gebeurt misschien al). Bovendien is het logisch dat een eigenaar ten alle tijde, en dit zonder opgave van redenen, moet kunnen vragen om een foto verwijderen (binnen de pakweg 24 uur).
                    Voor de rest, gewoon doen mannen .

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vdesmadrille
                      Doen !

Eén bedenking ... beste foto ... naar jullie mening beste foto! Smaken en kleuren verschillen nu eenmaal. Een foto is ook altijd tweeledig te aanschouwen nl. fototechnisch en inhoudelijk.

Mooi initiatief zolang niemand zich op zijn tenen getrapt voelt
                      Fotogroet,
                      Vince
                      Hier zou ik toch graag enkele opmerkingen en ophelderingen willen horen, wie wat en hoe wordt de selectie gemaakt, ik bedoel hiermede op het aantal views, reply's ?, niemand schijnt de normen te kennen en dit kan tot .... lijden. Wat wel reeds een feit is dat men vermeld "gepubliceerd in showcase" daar waar nu week 14 een foto staat vanuit fotodiscussie die dus duidelijk niet tot showcase behoort...
                      dus een duidelijke norm zou zeker in de toekomst gewrevel kunnen voorkomen.
                      Met beleefde groeten roland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
                        Hier zou ik toch graag enkele opmerkingen en ophelderingen willen horen, wie wat en hoe wordt de selectie gemaakt, ik bedoel hiermede op het aantal views, reply's ?, niemand schijnt de normen te kennen en dit kan tot .... lijden. Wat wel reeds een feit is dat men vermeld "gepubliceerd in showcase" daar waar nu week 14 een foto staat vanuit fotodiscussie die dus duidelijk niet tot showcase behoort...
                        dus een duidelijke norm zou zeker in de toekomst gewrevel kunnen voorkomen.
                        Met beleefde groeten roland
                        Welke criteria precies gebruikt worden, gaan we niet openbaar maken, dat heeft geen zin. Bovendien willen we vermijden dat fotografen hierop gaan inspelen en enkel nog bepaalde foto's gaan posten om in de HoF te geraken.
                        En inderdaad, sinds enkele weken hebben we ook de andere forums opgenomen omdat we gemerkt hebben dat er bijzonder fraaie foto's gepost worden die best onder de aandacht mogen geplaatst worden. De sticky in HoF werd in die zin vandaag aangepast.

Gewoon verder foto's posten dus, en wie weet kom je ook eens in de Hall of Fame terecht.
                        Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
                          Welke criteria precies gebruikt worden, gaan we niet openbaar maken, dat heeft geen zin. Bovendien willen we vermijden dat fotografen hierop gaan inspelen en enkel nog bepaalde foto's gaan posten om in de HoF te geraken.
                          En inderdaad, sinds enkele weken hebben we ook de andere forums opgenomen omdat we gemerkt hebben dat er bijzonder fraaie foto's gepost worden die best onder de aandacht mogen geplaatst worden. De sticky in HoF werd in die zin vandaag aangepast.

Gewoon verder foto's posten dus, en wie weet kom je ook eens in de Hall of Fame terecht.
                          Beste Hombre, bedankt voor het antwoord, in ben helemaal niet geinteresseerd om in de hall off fame terecht tekomen ( ik zit er al in )
                          dus .... maar één duidelijke en juiste info mogen wij toch vragen hé alhoewel ik het wel wat erg vind dat u de criteria aan de leden niet kenbaar wil maken, ik leg er mij natuurlijk bij neer maar denk toch dat ik het recht heb deze opmerking te maken

Comment

ik vond dat digipics daar zo maar alleen op nen stoel zat, daarom ben ik er maar gaan bijzitten (vreemd dat die poll niet anoniem was, maar goed)

voor de rest bedoel ik er niks mee. HoF interesseerd me niet echt.
                            --
                            Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Pfff, draadje nu pas gezien, heb er geen enkel probleem mee.
                              Als je niet wil dat uw foto's gezien worden of je bang bent dat ze zonder uw toestemming ergens voor worden gebruikt, blijf dan van het internet weg, zo simpel is het.
                              Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kartix
                                Pfff, draadje nu pas gezien, heb er geen enkel probleem mee.
                                Als je niet wil dat uw foto's gezien worden of je bang bent dat ze zonder uw toestemming ergens voor worden gebruikt, blijf dan van het internet weg, zo simpel is het.
                                jammer een beetje kort door de bocht
                                "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

Comment

Working...
                                X