Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

    Er waren eens 4 personen genoemd iedereen, eender wie, iemand en niemand.
    Er was een belangrijk werk te doen en iedereen werd gevraagd om het te doen. Iedereen was ervan overtuigd dat iemand het zou doen. Eender wie zou het kunnen gedaan hebben, maar niemand deed het. Iemand maakte zich kwaad en zei "Het is het werk van iedereen". Iedereen dacht dat eender wie het kon doen en niemand twijfelde eraan dat iemand het zou doen.
    Na enige tijd maakte iedereen verwijten aan eender wie omdat niemand had gedaan wat iemand had kunnen doen.
    Moraal van het verhaal: Zonder op iedereen te willen schelden zou het goed zijn indien eender wie doet wat hij moet doen, zonder de valse hoop te geven dat iemand het zal doen in zijn plaats, want de ervaring leert ons dat wanneer men verwacht dat iemand het zal doen, meestal niemand het doet
    Groetjes
    http://www.vehe.be

    Comment


    • #92
      Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

      goed hoor, daar is over nagedacht.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #93
        Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

        Oorspronkelijk geplaatst door filipo
        Ik dacht trouwens niet dat dat lidkaartje de hoofdzaak was van de VZW. De boel (servers, forum, ...) draaiende houden DAT is de voornaamste tegenprestatie voor je 25 EUR.
        Dat is nu precies de reden waarom ik me net aangemeld heb als lid. Dit forum bied niet alléén een schat aan informatie en kennis, het is gewoon leuk om hier wat rond te hangen

        Of ik nu wel geen kaartje krijg kan me echt niet boeien De crew en mods steken heel wat van hun eigen tijd in deze site. Zonder hun zou deze site niet zijn wat'ie nu is. Die € 25 is een kleinigheid in relatie tot wat ik hier geleerd heb over fotografie en het plezier dat ik aan deze site beleef. Ik zie het ook als een stukje waardering voor hun inspanningen
        Groeten,

        Albert Jan

        Website AJH
        lidnummer: BD0371NL

        Comment


        • #94
          Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

          Oorspronkelijk geplaatst door ajh
          Dat is nu precies de reden waarom ik me net aangemeld heb als lid. Dit forum bied niet alléén een schat aan informatie en kennis, het is gewoon leuk om hier wat rond te hangen

          Of ik nu wel geen kaartje krijg kan me echt niet boeien De crew en mods steken heel wat van hun eigen tijd in deze site. Zonder hun zou deze site niet zijn wat'ie nu is. Die € 25 is een kleinigheid in relatie tot wat ik hier geleerd heb over fotografie en het plezier dat ik aan deze site beleef. Ik zie het ook als een stukje waardering voor hun inspanningen
          Zo denk ik het ook.

          Zo'n kaartje is vlug "nagemaakt" met PS.... als het hoogdringend zou zijn voor sommigen.... (Oei, oei... mijn mond weer voorbij geklapt...)
          Een (materiële) lidkaart is helemaal niet de hoofdzaak. Hoogstens een aangename en inderdaad welkome bijkomstigheid. Leuk, nuttig, maar niet de hoofdzaak.
          Lid ZIJN is belangrijker. Het BD-forum is een vehikel om foto-vrienden (en echte vrienden) te maken. En dat is niet te onderschatten.
          ( de Belgische rebel spreekt : ook veel goede NL vrienden !!! )

          Maar BD kan je niet zomaar effentjes namaken met PS. (statement ) )


          En alhoewel ik in mijn vorige BD-leven af en toe eens een "rebel "was heb ik toch (eindelijk) ingezien dat BD stap voor stap een hoger, prof niveau bereikt.
          Het niveau groeit hier meer en meer, met vallen en opstaan, naar een professioneel top-niveau. En dat siert BD en de inzet van de crew.
          Ondanks de groeipijnen die er af en toe geweest zijn ..... (langs beide kanten hé... ) gaat BD naar een pro-niveau. Dat verheugt me.

          En wij genieten er wel ten volle van. Die 25 € zijn het voor mij ten volle waard.

          En wat betreft die 25€ : de winst die je maakt door de goede tips op het forum zijn er bij je eerstvolgende bestelling (nieuwe lens of zo...) al gemakkelijk teruggewonnen. (dit is voor de economen...). )

          Anders gezegd : stel je voor dat als je naar www.belgiumdigital.com zou surfen slechts een "ERROR 404" zou krigen. Dat zou een echte ramp zijn.

          My 2€

          Groetjes

          Skitch
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • #95
            Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid


            De assemblagelijn voor BD lidkaarten...
            De nieuwe leden (lidnr. 309BE-365BE) gaan morgen op de post, de andere worden in het weekend gemaakt en gaan maandag op de post.

            wim
            Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

            Comment


            • #96
              Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

              Toch tof dat onze Wim daar allemaal voor zorgt.

              Merci

              Sven

              Comment


              • #97
                Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                Tjonge, wat een werk. Klasse Wim
                Groeten,

                Albert Jan

                Website AJH
                lidnummer: BD0371NL

                Comment


                • #98
                  Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                  petje af hoor,lijkt mij een hele klus, succes.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #99
                    Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                    Mss volgend jaar de leden opsplitsen in een groep die een lidkaart voor 5 januarie MOETEN hebben, en een groep die gewoon lid zijn ter ondersteuning van de VZW.
                    Mijn 25 euro hebben jullie dik verdiend en als ik dan een lidkaart krijg vind ik dat leuk maar zeker niet noodzakelijk. Die 25 euro heb ik overigens al in meervoud terug verdiend via koopjes uit de koopjeshoek.

                    Wanneer de VZW gaat besluit om het lidgeld te gaan laten afhangen van het aantal uren dat men op het forum aanwezig is, ga ik een grotere financiele inspanning moeten leveren dan die symbolische 25 euro denk ik.

                    NB; Nu zie ook nog eens dat Vicky haar kaart van boven op de stapel ligt. Moeten ik nu niet gaan zeuren dat zij haar lidkaart mss sneller gaat krijgen dan ik!

                    Aan alle helpers voor- en achter de schermen, proficiat!

                    Groeten Geert
                    BD0316BE
                    Canon

                    Comment


                    • Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                      Oorspronkelijk geplaatst door CompaCta
                      Mss volgend jaar de leden opsplitsen in een groep die een lidkaart voor 5 januarie MOETEN hebben, en een groep die gewoon lid zijn ter ondersteuning van de VZW.
                      Dat noem ik nu een droevige zaak,dat is reactie uitlokken en je krijgt ze ook.
                      Als een VZW een lidkaart uitschrijft heb ik het recht deze te vragen.Als een vzw een algemene vergadering organiseert met vermelding:

                      Vergeet zeker niet je lidkaart mee te brengen.

                      Tot in Gent!
                      Belgiumdigital vzw bestuur

                      dan moeten ze er voor zorgen dat je die lidkaart hebt.Het is mij niet om die kaart te doen,maar steeds beloven????????????????
                      Als ik tips of weetjes heb post ik die ook(alle post van Macroshopper)
                      Er word hier puik werk geleverd,zowel door de crew als door de forum gebruikers.
                      Dit wou ik toch even kwjit...
                      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                      Comment


                      • Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                        Voorstel; aan de roepers voor te stellen, om héél de admin.(1 persoon natuurlijk) betreft lidmaatschap-vernieuwing-maken-drukken-verdeling voor volgend jaar eens op zich te nemen in uw vrije tijd na het werk en onbetaald natuurlijk, wanneer alle anderen dan zorgenloos genieten van deze site, om het allemaal natuurlijk beter en sneller te doen, + om daarna ook zelf eens alle opmerkingen en kritieken in ontvangt te mogen nemen en te door te slikken...

                        PS, begin er alvast nu al maar aan, want er komt héél wat bij kijken, weet ik uit goede bron.

                        Comment


                        • Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                          Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper
                          Dat noem ik nu een droevige zaak,dat is reactie uitlokken en je krijgt ze ook.
                          Als een VZW een lidkaart uitschrijft heb ik het recht deze te vragen.Als een vzw een algemene vergadering organiseert met vermelding:

                          Vergeet zeker niet je lidkaart mee te brengen.

                          Tot in Gent!
                          Belgiumdigital vzw bestuur

                          dan moeten ze er voor zorgen dat je die lidkaart hebt.Het is mij niet om die kaart te doen,maar steeds beloven????????????????
                          Als ik tips of weetjes heb post ik die ook(alle post van Macroshopper)
                          Er word hier puik werk geleverd,zowel door de crew als door de forum gebruikers.
                          Dit wou ik toch even kwjit...

                          België ligt niet zo ver van Frankrijk.
                          misschien hebben ze iets mee gekregen van de slag van de Fransen

                          ps kom kom mensen het zijn amateurs die dit in hun vrije tijd moeten doen.
                          in plaats van te zeiken had je ook kunnen vragen of men hulp nodig heeft om de lidmaatschap kaarten te verwerken.
                          "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

                          Comment


                          • Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                            Ik wil graag eens een symbolisch boeketje bloemen naar de crew van BD sturen. Bedankt meisjes en jongens voor alle plezier dat jullie mij al bezorgd hebben, de kennis die ik hier heb opgedaan heb en voor alle voordelen die ik al heb kunnen genieten dankzij de informatie verspreid via het BD-forum.
                            Chapeau voor alles wat jullie elke dag weer realiseren.
                            Ik verwonder me er steeds over dat er nog altijd mensen gevonden worden die zich belangeloos inzetten voor anderen. En dat er dan steeds weer roepers zijn die kritiek spuien zonder zelf nog maar één vinger uit te steken.
                            En ja, posten op dit forum is een ook een bijdrage leveren. Maar de boel draaiend houden, vraagt heel wat meer inspanningen dan dat. Begin er maar eens aan om honderden lidkaarten te versnijden en te versturen. En er wordt hier heel degelijk en proper werk geleverd, als ik de foto van de assemblagelijn hierboven bekijk.
                            Dus mensen van BD: BEDANKT (ik zal ook ééns roepen, sé)
                            En die lidkaart/badge..... die krijg ik wel.
                            Geniet van foto's maken

                            Comment


                            • Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                              OK... Ik moet bekennen dat ik m'n lidmaatschap niet verleng, maar wil het BD-team wel even zeggen dat dit louter om eigen redenen is (tijd en financieel: veel fotowerk voor de krant, een huis gekocht etc etc.). Bedankt dat jullie je belangeloos inzetten voor deze vereniging!

                              Keep up the good work
                              | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
                              100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

                              Comment


                              • Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                                Bedankt aan iedereen die hier wat steunende woorden gepost heeft... m'n weekendwerkje zit erop:




                                De horizontale rij zijn de BE leden, de vertikale de NL leden. De dikkere enveloppen zijn de nieuwe leden die nu hun lanyard krijgen, de dunne enveloppen zijn de hernieuwingen.
                                Ik hoop dat alles goed verloopt bij de post, de enveloppen met de lanyard in zijn iets dikker. Vorig jaar hebben ze geen problemen ondervonden bij de post.
                                De lidkaarten voor 2005 zijn net ietsje groter afgedrukt dan vorig jaar en klemmen nogal in de houdertjes. Als je niet handig bent in het erin wriemelen snij er gewoon een mm van langs de zijkant... We gaan er volgend jaar rekening mee houden en ze iets kleiner doorsturen. Ze gaan morgen de post op, rond woensdag zouden jullie ze moeten ontvangen.
                                Deze zending is voor leden wiens betaling we ontvangen hebben voor 5 februari... ben je later dan zit het bij de volgende lading die over een paar weken de deur uit gaat...

                                wim
                                Last edited by Wim; 27 februari 2005, 19:58.
                                Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                                Comment

                                Working...
                                X