Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Het ga jullie goed maar ik heb mijn lidmaatschap niet verlengd.ik ga er tussen uit.
misschien in een later stadium dat ik het weer oppik maar nu even niet.
ik zal nog wel regelmatig het forum blijven bezoeken maar daar hoef je geen lid voor te zijn.
Normaal zou je je lidkaard eind januari, begin februari zeker moeten ontvangen...
Reden waarom sommigen langer moeten wachten hebben vorig jaar is omdat ze zeer laat in het jaar nog ingeschreven hebben en we groeperen de lidkaarten per 9 (omdat er zoveel op een A4 passen).
Het ga jullie goed maar ik heb mijn lidmaatschap niet verlengd.ik ga er tussen uit.
misschien in een later stadium dat ik het weer oppik maar nu even niet.
ik zal nog wel regelmatig het forum blijven bezoeken maar daar hoef je geen lid voor te zijn.
Voor 0.0685 cent per dag of (minimum....) 0.02 cent per uur..... 'k zou me niet laten kennen hoor...... Zeker weten.
Veel goedkoper dan een officiële "photoshop"........ of zo.
En alhoewel ik hier af en toe wel eens mijn gedacht wil zeggen. Soms eens te veel voor sommige mods. En dan soms een gebanned wordt....... soms ook weer niet. .
Sommige mods zijn sneller in hun reacties dan mijn denkvermogen. (Anciens zijn soms eens trager dan al dat jong volk.... )
Soms onterecht... Soms onterechter
Maar :
'k maak er gebruik van , niet op "toevallige basis" (daar betaal je geen belastingen noch lidgelden voor) maar wel bijna dagelijks.
Het is gemakkellijk betaalbaar (democratischer in vgl van wat Bill, Corel en Adobe vragen.... ), dus...... 'k zou niet kunnen verdragen dat ik mezelf geen "ancien" meer kan noemen. Dat vooral.
En dat voor 0.02 cent per uur dat ik naar BD kijk. LOL.
Frevaro : Ik heb alleszins mijn BD betaald voor 2005.
Met veel overtuiging. Niet met volle overtuiging. Maar toch met heel veel.
En niet om een lidkaart te krijgen. Maar omdat BD nu eenmaal BD is.
Skitch,
Een stille genieter.
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment