Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

    Deze avond laat thuidgekomen... en de lidkaart was er.
    Tof dat de nickname nu veel duidelijker is.

    Groetjes

    Skitch
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

      Kaarten hier ook netjes bezorgd, bedankt Wim.
      Groeten Omega.

      www.digiwaart.nl

      Comment


      • Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

        vandaag binnen gekregen, kleine teleurstelling voor Corien, die had verwacht als nieuw lid ook zo,n DB bandje met een haakje er aan te krijgen zodat je de kaart om je nek kan doen, zijn die er niet meer of moet je die apart bestellen.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

          Euh mensen, zo'n lanyard dat is geen mooi Nederlands hè!

          Dat heet tegenwoordig een Houwtouw... Klinkt nog veel stommer vind ik maar toch is het zo...

          Comment


          • Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

            Oorspronkelijk geplaatst door geertjebeertje
            Euh mensen, zo'n lanyard dat is geen mooi Nederlands hè!

            Dat heet tegenwoordig een Houwtouw... Klinkt nog veel stommer vind ik maar toch is het zo...
            Dan heb ik een mooi "houwtouw" aangekregen samen met 6 lidkaarten
            (2 van 2004, 2 van 2005 en 2 van moderator)

            hihihihi

            Sven

            Comment


            • Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

              Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
              Dan heb ik een mooi "houwtouw" aangekregen samen met 6 lidkaarten
              (2 van 2004, 2 van 2005 en 2 van moderator)

              hihihihi

              Sven
              Da's een toeval , die heb ik gisteren ook binnengekregen
              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
              Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

              Comment


              • Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                bij Corien de houw-touw zeker vergeten, en ze wilde er zo graag een hebben, maar wie weet.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk
                  bij Corien de houw-touw zeker vergeten, en ze wilde er zo graag een hebben, maar wie weet.
                  grt,bouk.

                  @bouk
                  Stuur Wim een PM, hij zal dat over-het-hoofd geien hebben van Corien, hij zal je zeker zo een 'ding' opsturen, kostenvrij natuurlijk...

                  Comment


                  • Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                    ok bedankt hoor.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                      Hallo Corien,

                      Ik zal je bij de volgende zending een lanyard opsturen en ik zie nu ook dat je als nickname 'Corien' gebruikt op het forum dus ik ga je ook een nieuw lidkaartje opsturen... Ik herinner me dat er een streepje staat op je lidkaart omdat het in de database niet ingevuld stond...

                      groeten,
                      wim
                      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                      Comment


                      • Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                        Allé, eindelijk è
                        Ik ben nu ook lid !
                        Allé, ik heb toch al betaald, nu nog de kaart, endan ik hoor bij de groten

                        Yvan
                        Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

                        Comment


                        • Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                          Oorspronkelijk geplaatst door yvannovich
                          Allé, eindelijk è
                          Ik ben nu ook lid !
                          Allé, ik heb toch al betaald, nu nog de kaart, endan ik hoor bij de groten

                          Yvan
                          Pffff....wachten.....wachten.....en nog eens wachten.....
                          ik heb zo'n 2 weken geleden betaald en heb zelfs nog geen CONFIRMATIE mail gekregen.....niks,noppes,zip.....
                          Dat de lidkaart op zich laat wachten, dat begrijp ik maar een confirmatie mail is een kleintje.

                          't zou hier beter Belgiumanaloog heten.....dat is ook traag
                          Grapje zenne
                          Hoed af voor de vrijwilligers die er tijd insteken
                          Canon 30D - Tammy 28-75 2.8

                          Comment


                          • Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                            Oorspronkelijk geplaatst door tfcw2000
                            Pffff....wachten.....wachten.....en nog eens wachten.....
                            ik heb zo'n 2 weken geleden betaald en heb zelfs nog geen CONFIRMATIE mail gekregen.....niks,noppes,zip.....
                            Dat de lidkaart op zich laat wachten, dat begrijp ik maar een confirmatie mail is een kleintje.
                            Niet overdrijven hé. We hebben je betaling op 29 maart ontvangen. Dan gaan die 2 weken voor jou wel heel snel lijkt me.

                            We proberen regelmatig de betalingen af te stemmen, maar iedere dag doen we dat toch niet.

                            We vragen ook expliciteit om het lidnummer bij de betaling te vermelden. Altijd extra zoekwerk als mensen dat er niet bij vermelden. Stond er ook niet in jou geval bij.

                            Ondertussen moet je het confirmatiemailtje ontvangen hebben.

                            Peter

                            Comment


                            • Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                              Oorspronkelijk geplaatst door peter
                              Niet overdrijven hé. We hebben je betaling op 29 maart ontvangen. Dan gaan die 2 weken voor jou wel heel snel lijkt me.

                              We proberen regelmatig de betalingen af te stemmen, maar iedere dag doen we dat toch niet.

                              We vragen ook expliciteit om het lidnummer bij de betaling te vermelden. Altijd extra zoekwerk als mensen dat er niet bij vermelden. Stond er ook niet in jou geval bij.

                              Ondertussen moet je het confirmatiemailtje ontvangen hebben.

                              Peter
                              29 MAART ??????????????????????????????????
                              Waar is m'n geld dan gebleven gedurende 11 DAGEN ????? Ik heb elektronisch overgeschreven op 18 MAART !

                              Is niet jullie fout zenne maar eerder de banken dan.....11 dagen is haast onmogelijk voor een binnenlandse overschrijving.....mhm....kan je mij nog eens confirmeren dat 29 maart wel degelijk de valuta datum is ?
                              Zo ja, dan ga ik toch eens even langs het bankkantoor want die termijn is onaanvaardbaar !
                              Canon 30D - Tammy 28-75 2.8

                              Comment


                              • Re: Hernieuwing lidmaatschap of nieuw lid

                                Oorspronkelijk geplaatst door tfcw2000
                                Zo ja, dan ga ik toch eens even langs het bankkantoor want die termijn is onaanvaardbaar !
                                Misschien een analoge bank?

                                Comment

                                Working...
                                X