Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
vandaag binnen gekregen, kleine teleurstelling voor Corien, die had verwacht als nieuw lid ook zo,n DB bandje met een haakje er aan te krijgen zodat je de kaart om je nek kan doen, zijn die er niet meer of moet je die apart bestellen.
grt,bouk.
Ik zal je bij de volgende zending een lanyard opsturen en ik zie nu ook dat je als nickname 'Corien' gebruikt op het forum dus ik ga je ook een nieuw lidkaartje opsturen... Ik herinner me dat er een streepje staat op je lidkaart omdat het in de database niet ingevuld stond...
Allé, eindelijk è
Ik ben nu ook lid !
Allé, ik heb toch al betaald, nu nog de kaart, endan ik hoor bij de groten
Yvan
Pffff....wachten.....wachten.....en nog eens wachten.....
ik heb zo'n 2 weken geleden betaald en heb zelfs nog geen CONFIRMATIE mail gekregen.....niks,noppes,zip.....
Dat de lidkaart op zich laat wachten, dat begrijp ik maar een confirmatie mail is een kleintje.
't zou hier beter Belgiumanaloog heten.....dat is ook traag
Grapje zenne
Hoed af voor de vrijwilligers die er tijd insteken
Pffff....wachten.....wachten.....en nog eens wachten.....
ik heb zo'n 2 weken geleden betaald en heb zelfs nog geen CONFIRMATIE mail gekregen.....niks,noppes,zip.....
Dat de lidkaart op zich laat wachten, dat begrijp ik maar een confirmatie mail is een kleintje.
Niet overdrijven hé. We hebben je betaling op 29 maart ontvangen. Dan gaan die 2 weken voor jou wel heel snel lijkt me.
We proberen regelmatig de betalingen af te stemmen, maar iedere dag doen we dat toch niet.
We vragen ook expliciteit om het lidnummer bij de betaling te vermelden. Altijd extra zoekwerk als mensen dat er niet bij vermelden. Stond er ook niet in jou geval bij.
Ondertussen moet je het confirmatiemailtje ontvangen hebben.
Niet overdrijven hé. We hebben je betaling op 29 maart ontvangen. Dan gaan die 2 weken voor jou wel heel snel lijkt me.
We proberen regelmatig de betalingen af te stemmen, maar iedere dag doen we dat toch niet.
We vragen ook expliciteit om het lidnummer bij de betaling te vermelden. Altijd extra zoekwerk als mensen dat er niet bij vermelden. Stond er ook niet in jou geval bij.
Ondertussen moet je het confirmatiemailtje ontvangen hebben.
Peter
29 MAART ??????????????????????????????????
Waar is m'n geld dan gebleven gedurende 11 DAGEN ????? Ik heb elektronisch overgeschreven op 18 MAART !
Is niet jullie fout zenne maar eerder de banken dan.....11 dagen is haast onmogelijk voor een binnenlandse overschrijving.....mhm....kan je mij nog eens confirmeren dat 29 maart wel degelijk de valuta datum is ?
Zo ja, dan ga ik toch eens even langs het bankkantoor want die termijn is onaanvaardbaar !
Comment