Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ja maar Cois, het gaat hier om de gezelligheid hé?
Een wandeling van een half uur alleen of een wandeling van een half uur met een bende is wel een verschil hé?
maar ge hebt gelijk.
Ik ga in ieder geval ene keer die wandeling alleen moeten doen, vóór of á de bijeenkomst.
Ik zal wel zien wat ik doe.
Tot straks.
(Misschien, als ik er heel vlug kan tussendoormuizen dat ik nog vóór het einde van de AV daar ben? maar dat zien we wel)
Ja maar Cois, het gaat hier om de gezelligheid hé?
Een wandeling van een half uur alleen of een wandeling van een half uur met een bende is wel een verschil hé?
maar ge hebt gelijk.
Ik ga in ieder geval ene keer die wandeling alleen moeten doen, vóór of á de bijeenkomst.
Ik zal wel zien wat ik doe.
Tot straks.
(Misschien, als ik er heel vlug kan tussendoormuizen dat ik nog vóór het einde van de AV daar ben? maar dat zien we wel)
Het was heel gezellig,ben nu juist thuis gekomen. ( rond 22u )
Het was met zijn momenten buiten wel wat koud,maar binnen ben ik voor mijn eerste maal goed ontvangen en ben nu wel wat moe van het praten.
Dus met andere woorden een heel gezellige eerste vergadering voor mij,allemaal toffe mensen die BD'ers.
Iedereen is stillekens aan in zijn stalleke(om in de kerstsfeer te komen ) aan het aankomen.
Het was weer gezellig.
Leuk om op een aantal anonieme namen toch weer eens een gezicht te kunnen plakken en kennis te maken.
Hubert
Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Comment