Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

    Oorspronkelijk geplaatst door avatar
    Ik ben niet akkoord dat men zomaar mensen de toegang tot het forum ontneemt,maar die zelfde mensen moeten ook beseffen dat het hun niet toegelaten is hier onrust te stoken. Indien men niet akkoord is over bepaalde dingen moet het mogelijk zijn dit hier op een serene en beleefde manier uit te schrijven.
    Iemand de toegang tot het forum ontnemen is ook een uiterst middel dat echt niet zomaar toegepast word. Iedereen heeft natuurlijk het recht om zijn of haar mening te uiten.

    Helaas is gebleken dat sommige personen een bijzonder hoog aantal klonen hebben aangemaakt en dit puur en alleen gebruiken om te trollen. Mensen die daar tegenin gingen kregen soms de meest onbeschofte mailtjes.

    Op een gegeven moment moet je dan gewoon de knoop doorhakken en dat soort puur negatieve deelnemers de toegang tot het forum ontzeggen. Helaas, het is niet anders.

    Op een beleefde manier je ongenoegen uiten is tenslotte iets heel anders dan de sfeer systematisch te willen verzieken, medeforummers uit te schelden en moderators te vergelijken met mensen met een negatief oorlogsverleden.

    Eens moet je helaas een grenslijn trekken.


    Ik wil wel even de mensen bedanken voor de steun die we hier ook hebben gekregen!

    Comment


    • Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

      Ik heb het al aan het bestuur gemeld ik kan helaas niet komen.
      Ben dan op weekend met een stel vrienden, en dat lag al meer dan 6 maanden vast .
      Groetjes
      http://www.vehe.be

      Comment


      • Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

        Sorry, ik kan helaas niet aanwezig zijn, mijn pa viert dan zijn verjaardag

        Maar goed, een vruchtbare vergadering toegewenst in deze mooie stad.
        Nikon D70 + Tamron 28-300

        http://photobucket.com/albums/f308/RimD70/

        Comment


        • Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

          Awel Avatar, goe gezegd sé!

          Nogmaals en voor de zoooovéééééélste keer...

          Idd. men VERGEET dat men hier 'maar' te gast bent en dat alles hier draait rond vrijwilligerswerk, vergeet niet dat ZIJ het RECHT en de mogelijkheid hebben om de stekker hier uit te trekken en dan is het gedaan met BD, maar ook van hun hoofdpijn en het gezever hier soms!

          Geloof me vrij dat er achter de schermen "die goesting" al naar boven is gekomen, deze mensen -moeten- soms de echte "zever-hier" door hun strot geduwd krijgen na hun werk en in hun spaarse vrije tijd...

          Jullie allemaal "kunnen" hier vrij, (wat zijn de beunhazen toch zo vlug als het over vrije meningsuiting gaat) uw ding kwijt, maar off-topic gezever en beledigingen van welke aard ook, >> eruit!.

          Natuurlijk doet de crew + de mods hier hun uiterste best om de boel "draaiend" te houden en dit volledig belangeloos, dit alles omdat ook zij van fotografie houden.

          Ik loop hier nu een tijdje mee als lid en als mod en heb spijtig genoeg moeten vaststellen dat het vroeger hier beter, gezelliger en leerzamer was...
          Een aantal niet onbelangrijke en waardevolle leden/fotografen zijn hier letterlijk gaan lopen, meestal door beterweters, dronkaards, geschiften, egotrippers en anderen die het liefst op een ander(thuis mogen ze niet) de boel op stelten (willen)zetten.

          Wat zouden de zeveraars en de beunhazen er van denken dat wij met duizenden (maar gegarandeerd, ééntje zal al genoeg zijn ) bij u thuis komen zeveren en de boel daar op stelten te zetten, je zal daar héél rap buitenvliegen!!!...

          Ik heb aan BD veel te danken, heb er zelfs echte goede vrienden aan overgehouden, maar geloof me ik hou de rotte appels hier in het oog en als ze over de grens van respect en welvoechelijkheid gaan, vliegen ze eruit na een waarschuwing.

          Noem mij wat je wil maar degenen die zich niet willen aanpassen aan onze regels geschreven of niet, vliegen er voor mij eruit!

          (positieve en opbouwende kritiek + voorstellen worden WEL en héél graag in ontvangst genomen)

          EDIT:

          PS, aan de crew, graag willen wij natuurlijk aanwezig zijn op de vergadering, maar door een recente ernstige privé gebeurtenis zou het kunnen zijn dat we niet kunnen komen.
          Last edited by teddy-bear; 1 december 2004, 16:09.

          Comment


          • Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

            Mooi gezegd Teddy.

            Groeten, Jan.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment


            • Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

              +1 --> 22

              Comment


              • Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                Nog enen erbij !
                Tot den 12de dan.
                Nikon D70

                Comment


                • Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                  Er is maar 1 woor mogelijk voor teddy's reply : Amen
                  Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                  Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                  Comment


                  • Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                    Ook ingeschreven, wil toch ook zelf mijn zegje doen hé.

                    Groeten, Jan.
                    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                    Comment


                    • Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                      verdorie juist wat avatar en teddy schreven.
                      Groetjes DD
                      Fronstages

                      Comment


                      • Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                        Oorspronkelijk geplaatst door DD
                        verdorie juist wat avatar en teddy schreven.

                        Inderdaad, BD zit nog vol toffe mensen, mensen die zich inzetten om dit draaiende te houden.
                        Daarom zou ik een oproep willen doen aan al diegenen die niet kunnen komen, zoals ik, stuur jouw volmacht op naar iemand die wél zeker gaat zodat het vereiste aantal aanwezig is.
                        Ik zou het spijtig vinden, dat door tekort aan aanwezigen de AV niet geldig is.
                        Als ik aan vorig jaar terugdenk, dan snap ik niet dat er op dit moment zo weinig mensen hebben ingeschreven.
                        Bij mij is dat zo van: ik wil wel genieten van al hetgeen BD voor mij geeft, maar laat mij er niet te veel moeite voor doen.

                        Comment


                        • Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                          Oorspronkelijk geplaatst door Act
                          Daarom zou ik een oproep willen doen aan al diegenen die niet kunnen komen, zoals ik, stuur jouw volmacht op naar iemand die wél zeker gaat zodat het vereiste aantal aanwezig is.
                          Wat die volmacht betreft, is daar een speciaal formulier voor vereist, of volstaat een email naar een persoon die wel gaat ?

                          Comment


                          • Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
                            Wat die volmacht betreft, is daar een speciaal formulier voor vereist, of volstaat een email naar een persoon die wel gaat ?
                            Vanonder op inschrijvingsformulier,is een nieuwe link en dan krijg je het volmachtformulier in Words.
                            En dan moet je dat afprinten en volledig invullen en bv aan een betalend lid meegeven die in uw plaats mag stemmen.
                            mvg FrançoisVM
                            Canon 7D

                            Comment


                            • Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                              Hier kan je het word document downloaden... Als je het naar het adres stuurt dat daar onderaan op staat en mijn naam (Wim Pollet) en lidnummer (BD002BE) invult is het een geldige stem.

                              groeten,
                              wim
                              Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                              Comment


                              • Re: Belgiumdigital VZW Algemene vergadering

                                Allé mijn volmacht is klaar. Morgen gaat ie op de bus. Ik hoop dat er nog veel mensen hetzelfde voorbeeld volgen.

                                Comment

                                Working...
                                X