Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe forumsoftware (update 23-01-22)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nieuwe forumsoftware (update 23-01-22)

    Dat zijn idd allemaal mogelijkheden om via code iets te verbergen.
    Maar het properst lijkt me toch om hiervoor de configuratie van vbulletin aan te passen ipv in de code een lijntje toe te voegen of aan te passen.
    En aangezien de gewone reageerknoppen niet meer zichtbaar zijn, moet er ooit wel al iets aangepast geweest zijn.
    Misschien is het nog zichtbaar zijn zelfs gewoon een bug in een oude versie van vbulletin...

    Ik zit niet in het bestuur en heb niets met het beheer van de forumsoftware te maken en sta dus ook maar aan de zijlijn te trappelen om vooral de challengesoftware terug te zien werken
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment


    • #17
      Re: Nieuwe forumsoftware (update 23-01-22)

      Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
      ...
      Ik zit niet in het bestuur en heb niets met het beheer van de forumsoftware te maken en sta dus ook maar aan de zijlijn te trappelen om vooral de challengesoftware terug te zien werken
      Ik ook, filipo.
      Maar aan de andere kant lijkt me deze topic in BD-mededelingen niet de geschikte plaats om het over forum- en challengesoftware te hebben. Ik weet wel dat zij samenhangen, of dat de challengesoftware niet voortkan zonder de forumsoftware.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #18
        Re: Nieuwe forumsoftware (update 23-01-22)

        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        Ik ook, filipo.
        Maar aan de andere kant lijkt me deze topic in BD-mededelingen niet de geschikte plaats om het over forum- en challengesoftware te hebben. Ik weet wel dat zij samenhangen, of dat de challengesoftware niet voortkan zonder de forumsoftware.
        Als in deze topic de nieuwe forumsoftware aangekondigd wordt, dan volgt logischerwijs daarna ook de challengesoftware, dacht ik... dus kijk ik altijd met veel belangstelling naar nieuwe reacties in deze topic

        De discussie over het al of niet kunnen reageren in de rubrieken aangeboden en gezocht en de eventuele oplossing daarvoor, hebben effectief niets met het onderwerp van deze topic te maken aangezien dat gaat over de huidige/oude software. Daar had cuco eigenlijk een andere topic voor moeten starten... (of kunnen jullie dat er nog uit filteren?)
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #19
          Re: Nieuwe forumsoftware (update 23-01-22)

          Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
          Als in deze topic de nieuwe forumsoftware aangekondigd wordt, dan volgt logischerwijs daarna ook de challengesoftware, dacht ik... dus kijk ik altijd met veel belangstelling naar nieuwe reacties in deze topic

          De discussie over het al of niet kunnen reageren in de rubrieken aangeboden en gezocht en de eventuele oplossing daarvoor, hebben effectief niets met het onderwerp van deze topic te maken aangezien dat gaat over de huidige/oude software. Daar had cuco eigenlijk een andere topic voor moeten starten... (of kunnen jullie dat er nog uit filteren?)
          Mijn oorspronkelijke vraag was of de foutmelding die ik krijg wanneer ik in de rubriek "Gezocht" op "Met citaat reageren" klik, iets te maken had met de nieuwe software. Uit de reacties die daarop verschenen, zijn we aanbeland waar we nu zijn.
          https://www.flickr.com/photos/decultuurconsument/

          Comment


          • #20
            Re: Nieuwe forumsoftware (update 23-01-22)

            Oorspronkelijk geplaatst door cuco Bekijk bericht
            Mijn oorspronkelijke vraag was of de foutmelding die ik krijg wanneer ik in de rubriek "Gezocht" op "Met citaat reageren" klik, iets te maken had met de nieuwe software. Uit de reacties die daarop verschenen, zijn we aanbeland waar we nu zijn.
            Wat compleet los staat van de nieuwe software, want -voor zover ik weet- en ik ben al forumlid van 2007 en moderator vanaf 2009, heeft dat nooit gekund, en wel omwille van wat VZW-voorzitter jaja hierboven zegt: om (online) discussies te vermijden.

            (Maar ook dit staat los van 'de nieuwe forumsoftware' Misschien zou een forum als 'BD-Mededelingen' beter op dezelfde manier behandeld worden als Koop/Verkoop?)

            In de sticky van "Aangeboden" staat vermeld:
            Het forum kan enkel gebruikt worden om een product aan te bieden. Alle verdere discussies, onderhandelingen en afspraken verlopen buiten het forum tussen de betrokken partijen.
            In de koopjeshoek kan men dus enkel een nieuw topic (zoekertje) openen.
            Je kan er niet op reageren.
            Verdere communicatie met de topicstarter dient te gebeuren via PM/email.
            ...
            Last edited by LesC; 6 oktober 2022, 22:13.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment

            Working...
            X