Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Workshop 'Alles over fotoboeken' - 15 oktober 2016
Re: Workshop 'Alles over fotoboeken' - 15 oktober 2016
Het werd een heel interessante dag, met 3 sprekers die hun materie goed kenden en konden overbrengen. Ik heb toch weer wat bijgeleerd en bv. bij mijn thuiskomst meteen mijn catalogus op een draagbare ssd geplaatst.
Vooral het feit dat je de verschillende boeken kon bekijken was heel interessant, want ik heb nu mijn keuze kunnen maken voor enerzijds een snel boekje zonder pretenties en anderzijds een chique boek dat mijn foto's duidelijk tot hun recht laat komen (maar ook zonder pretenties [emoji3])
De plannen voor de eerste twee boeken zijn al gemaakt.
De lunch was zeer verzorgd en uitgebreid en ook de namiddagpauze was heel goed verzorgd.
Comment