Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1ste POLL: Nieuw Forum, uw mening ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 1ste POLL: Nieuw Forum, uw mening ...

    Hallo allemaal,

    Hier is dan de eerste poll op het nieuwe forum.
    Merk op dat jullie vanaf heden in dit forum ook replies kunnen geven. Nieuwe topics aanmaken is voorbehouden aan de BD Crew.

    Peter & Sven
    150
    de verbeterde grafische schil/layout
    0%
    17
    de snelheid van de server in het algemeen
    0%
    56
    de snelheid en de mogelijkheden van de search-engine
    0%
    38
    de 'Private Messaging' mogelijkheid
    0%
    4
    de diverse extra mogelijkheden/instellingen (zoals deze poll bvb.)
    0%
    25
    geen verbetering, het oude forum was beter
    0%
    10

    The poll is expired.

    --
    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

  • #2
    Re: 1ste POLL: Nieuw Forum, uw mening ...

    Na 2 dagen ( lees eigenlijk nachten ) veel op het nieuwe forum aanwezig geweest te zijn , en ( bijna ) alle mogelijkheden uitgeprobeerd te hebben , kan ik niet anders concluderen , dat het vernieuwde forum een gigantische verbetering is. Als je eenmaal door hebt hoe de diverse functies werken , is het erg gebruikersvriendelijk. Tuurlijk zitten er nog enige kinderziektes is , maar ben er van overtuigd dat deze op den duur wel genezen zullen worden.

    Ik zat al veel op BD , maar vrees dat de verslaving alleen maar erger gaat worden
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #3
      Re: 1ste POLL: Nieuw Forum, uw mening ...

      Jammer dat je niet 5 dingen mag aanduiden
      http://www.vannecke.be
      Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
      Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

      Comment


      • #4
        Re: 1ste POLL: Nieuw Forum, uw mening ...

        Deze poll is niet helemaal juist.
        Je moet kiezen tussen de vele verbeteringen.. Maar vrijwel alles is een verbetering!

        Comment


        • #5
          Re: 1ste POLL: Nieuw Forum, uw mening ...

          Hoi!

          Heel leuk dit nieuwe forum! Echt bangelijk al die mogelijkheden

          Wat ik wel jammer vind: ik ben van mening dat het forum (ik vermoed sinds de omschakeling van server) (oude forum én nieuwe forum) nogal traag is.
          Tot over een week ofzo ging dit heel snel, nu ben ik toch gauw 10-15 seconden aan 't wachten vooraleer de pagina opgeladen is. Gelukkig ben ik een geduldig mens .

          'k wou het gewoon ff vermelden!
          mvg,

          Comment


          • #6
            Re: 1ste POLL: Nieuw Forum, uw mening ...

            Mooi werk . Lekker clean, goed leesbaar, lekker snel.

            Maar... een kritische noot mag ook, hoop ik? Op een klein scherm (mijn portable gaat niet verder dan 1024x768) was de vorige, compacte layout m.i. prettiger. Verder zie ik in de ge-quote tekst regelmatig dat teksten tot direct aan de rechter kantlijn lopen. Dat bevordert de leesbaarheid van zo'n quote niet en je bent al snel geneigd terug te lezen om te zien of er niets afgevallen is.

            Enne... het is al eerder geschreven: new posts sorteren per categorie. Dat zou op prijs gesteld worden!

            Comment


            • #7
              Re: 1ste POLL: Nieuw Forum, uw mening ...

              Ow... een knoppie om een al eerder geposte post te wijzigen, dat zou ook prettig wezen (of kijk ik er overheen?).

              Last but not least (want daarvoor wilde ik voorgaande post wijzigen dus ): die bubbles met tekstinhoud als je met je muis per ongeluk bij de topictitels in overzichten in de buurt komt... aaaaargh!

              Comment


              • #8
                Re: 1ste POLL: Nieuw Forum, uw mening ...

                Ik vind het meerendeel ook een verbetering tov van het vorige forum. Soms is het wel een beetje wennen natuurlijk. De grootste verbetering vind ik toch wel de snelheid. Aan private messaging heb ik niet zo veel behoefte.

                Als puntje van kritiek wil ik ook de lay-out aanhalen. Als ik de postings na elkaar lees, dan staat er nu meer tussen de teksten dan vroeger. Ik denk dat zulke spullen zelfs kunnen aangepast worden door de template te corrigeren. Als ik deze reply typ, en ik ga een keertje naar de postings onderaan kijken, dan staan die eigenlijk veel beter (met de naam links van de post en voldoende klein).

                Ah,... als ik vroeger op de back-toets drukte nadat ik een post gelezen had, dan werd die meteen als gelezen gemarkeerd. Nu moet ik wat meer leren navigeren met de navigatie van het forum zelf.

                Maar verder niks dan lof natuurlijk. Ik denk dat de crew hiervoor serieus gezweet heeft.
                Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

                Comment


                • #9
                  Re: 1ste POLL: Nieuw Forum, uw mening ...

                  In het algemeen een grote verbetering,maar we zullen er allemaal nog wat aan moeten wennen natuurlijk.
                  Er zijn voor mij toch nog een paar aanmerkingen die beter zouden kunnen.
                  1° Tekengrootte is standaard nogal naar de kleine kant.( tegen vroeger )
                  2° Daar zijn mensen die last hebben om een foto te posten.( foto zichtbaar )
                  3° Wat meer smilie's zouden er mogen zijn.
                  4° Maar daar zijn jullie waarschijnlijk ook nog mee bezig,showcase onder verdelen per onderwerp.
                  mvg FrançoisVM
                  Canon 7D

                  Comment


                  • #10
                    Re: 1ste POLL: Nieuw Forum, uw mening ...

                    Oorspronkelijk geplaatst door vicberger
                    Ik denk dat de crew hiervoor serieus gezweet heeft.
                    Je moet dat eens aan de partner van Sven en mezelf vragen. Ik denk dat die blij zullen wezen dat ze ons eens opnieuw zullen zien.

                    peter

                    Comment


                    • #11
                      Re: 1ste POLL: Nieuw Forum, uw mening ...

                      "Enne... het is al eerder geschreven: new posts sorteren per categorie. Dat zou op prijs gesteld worden!"


                      Dat vind ik ook en zou idd erg handig zijn...

                      Comment


                      • #12
                        Re: 1ste POLL: Nieuw Forum, uw mening ...

                        Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
                        "Enne... het is al eerder geschreven: new posts sorteren per categorie. Dat zou op prijs gesteld worden!"


                        Dat vind ik ook en zou idd erg handig zijn...
                        Volledig mee eens!! Een 'back-to-top' knop zou in lange threads ook best handig zijn.

                        Puik werk geleverd mannen!!

                        Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

                        Comment


                        • #13
                          Re: 1ste POLL: Nieuw Forum, uw mening ...

                          Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
                          "Enne... het is al eerder geschreven: new posts sorteren per categorie. Dat zou op prijs gesteld worden!"
                          Ben ik al aan het bekijken. Maar geef me eerst wat rust. Normaal binnen de week wel nieuws over.

                          Maar: dit zal invloed een extra belasting betekenen voor de server. Hoeveel kan ik nu nog niet inschatten.

                          Zoals elders al geschreven, het pixagogo en fotopic probleem heb ik reeds kunnen oplossen.

                          Groeten,
                          peter

                          Comment


                          • #14
                            Re: 1ste POLL: Nieuw Forum, uw mening ...

                            Oorspronkelijk geplaatst door peter
                            Zoals elders al geschreven, het pixagogo en fotopic probleem heb ik reeds kunnen oplossen.

                            Groeten,
                            peter
                            Oooo...

                            >Dat wist ik nog niet, allez dat is dan gelukkig opgelost, daar gaan we dan terug druk van gebruik meken sé, bedankt Sven!

                            Comment


                            • #15
                              Re: 1ste POLL: Nieuw Forum, uw mening ...

                              Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
                              bedankt Sven!
                              Die weet nog niet eens dat het is opgelost....

                              Peter

                              Comment

                              Working...
                              X