Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Workshop Nabewerken met Lightroom - 14 november 2015

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Workshop Nabewerken met Lightroom - 14 november 2015 - Menukeuzes

    Wij zorgen ervoor dat de workshop ook te genieten valt voor mensen met weinig of geen ervaring in nabewerking.
    Het is sowieso onmogelijk om alle details van een uitgebreid pakket als Lightroom op één dag te behandelen...

    Wie al enige ervaring heeft met foto's bewerken (ook met een ander pakket) zal zich natuurlijk sneller thuis voelen, en meer details kunnen oppikken..

    Voor wie helemaal geen notie heeft wat wat je met een foto kan doen en hoe dat allemaal gebeurt, zal de workshop vooral een inzicht kunnen geven in de mogelijkheden van en de werkwijze met Lightroom, momenteel afgetekend de meest gebruikte software.
    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

    Comment


    • #17
      Re: Workshop Nabewerken met Lightroom - 14 november 2015 - Menukeuzes

      Het was een prachtige dag, met dank aan de BD en Piet voor de organisatie van deze leerrijke dag. Ik denk dat de meesten er heel wat van hebben opgestoken. Zulke initiatieven brengen de kwaliteit van ons werk zeker naar omhoog

      Comment


      • #18
        Re: Workshop Nabewerken met Lightroom - 14 november 2015 - Menukeuzes

        Ben geweest, heb gezien en gehoord.
        Duizend wegen gaan naar Rome, met of zonder Lightroom.
        Bedankt jongens het was overweldigend.
        Dacht dat ik er iets van wist!
        Nu weet ik dat ik er niets van weet.
        Maar blijf het toch gebruiken niets zo rap en gemakkelijk.
        Als je het een ander ziet doen!

        Paul

        Comment


        • #19
          Het was een zeer leerrijke dag. Heel fijn georganiseerd ook.
          Proficiat voor de organisatoren.
          Fujifilm X-T4, Fuji X-E3

          Comment


          • #20
            Re: Workshop Nabewerken met Lightroom - 14 november 2015

            Kan de vorige reacties enkel beklemtonen, leerrijk, interessant, fijne organisatie.
            Werk reeds jaren alleen met Photoshop, maar nu is de drempelvrees - om Lightroom in mijn workflow te plaatsen - weg.
            BD0681BE -
            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

            Comment

            Working...
            X