Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Book of Fame 2012: Mededeling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Book of Fame 2012: Mededeling

    Zo jammer!
    Er zou deze keer een foto in staan van mijn overleden kitten Grafitti. Was daar echt trots op en ze zou voor altijd voortleven in het BOF boek.
    Hoop dat er toch nog een alternatief gevonden wordt.
    Mijn foto´s zijn hier te bekijken: http://www.pbase.com/marga_dd
    en hier http://www.als-kat-en-hond.nl
    Ik fotografeer met Olympus E3 en E 510

    Comment


    • #32
      Re: Book of Fame 2012: Mededeling

      zie nu pas deze topic, mijn excuses daarvoor.
      Ik ben eveneens verbaasd dat het Bof zo weinig afnemers heeft. De 5 vorige uitgaven zijn in mijn bezit en zijn nog steeds een inspiratiebron. Jammer dat er een eind aan komt.

      Wat de andere kritiekpuntjes betreft: heb soms ook mijn bedenkingen over wat sommigen hier posten als antwoord op bepaalde vragen, of de gemakzucht van posters die de moeite niet nemen om eerst zelf iets op te zoeken. Maar moet daarvoor alles in vraag gesteld worden? BD blijft voor mij een uitstekend forum om bij te leren en inspiratie op te doen. Ik blijf steunend lid!
      Sony RX10 Mark IV
      nog een fijne dag verder!
      Guido

      Comment


      • #33
        Re: Book of Fame 2012: Mededeling

        Oei, ..... een spijtige beslissing !

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #34
          Re: Book of Fame 2012: Mededeling

          Inderdaad een spijtige zaak. Maar toch stel ik vast, als ik HoF bekijk week na week, dat steeds dezelfde categorieën terugkeren. En daarmee bedoel ik dat ik steeds landschappen, model, macro en dieren zie voorbijkomen. Soms eens iets anders. Men staat , naar mijn mening, zelden stil bij de moeilijkheden die sportfotografen ondervinden door publiek, weer, spandoeken enz.. Optredens zijn door het beperkte licht ook niet altijd ideaal. Toch vind ik daar wekelijks mooie foto's terug die zelf de krant overtreffen. Aan het aantal reacties te zien en het aantal kijkers zijn het niet de grote trekpleisters. Wie denkt dat ik in deze forums foto's plaats heeft het mis en er zouden meerdere discussies kunnen zijn in die forums als je de beginnershoek zou sluiten. Velen plaatsen daar enkel hun foto's en zijn allang geen beginners meer en alles staat er door elkaar heen. Maar nu wijk ik af. Als je ieder forum nu en dan een kans zou geven heb je meer kans op kopers van het boek door de verschillende thema's. Ik koop mij ook geen boek waar enkel landschapsfoto's mij kunen bekoren. Dieren, macro en model spreken mij niet aan en ik zie deze foto's dan ook enkel in HoF.
          Groetjes Johan

          Comment


          • #35
            Re: Book of Fame 2012: Mededeling

            Deze week een heel divers HoF gezien. Mijn woorden waren blijkbaar nog niet koud of jullie hadden een glazen bol.
            Groetjes Johan

            Comment


            • #36
              Re: Book of Fame 2012: Mededeling

              Waarom zouden we niet door doen met het HoF? Heel veel leden kijken daar iedere week met veel belangstelling naar uit. Daarmee stoppen zou weleens dramatisch kunnen zijn.
              De RvB zal wel een oplossing vinden om het BOF uit het slop te halen, ik weet zeker dat ze er alles zullen aan doen om zo snel mogelijk een BOF, nieuwe versie, uit te brengen.
              Een beetje geduld en vertrouwen.

              Grtz, RF
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #37
                Re: Book of Fame 2012: Mededeling

                ik wilde hem ook kopen . maar ik zie op de website weinig reclame over dat boek .
                waneer hem te bestellen en voor welke datum .
                ik denk een beetje meer reclame op jullie eigen website over het boek zou al wonderen gedaan hebben .

                Comment


                • #38
                  Re: Book of Fame 2012: Mededeling

                  Ik heb nog niet alle reactie gelezen, maar kan zeggen dat ik het bijzonder jammer vind ...

                  Het is ondertussen al een boek geworden waar ik naar uitkeek!

                  Kan het boek niet worden gedrukt, na bestelling en betaling door de geïnteresseerden?

                  Ik hoop toch nog dat er een boek van 2012 komt!!

                  Comment


                  • #39
                    Re: Book of Fame 2012: Mededeling

                    Wat ik vreemd vind is dat we nog steeds de vraag krijgen om de foto's in te sturen voor de BOF 2013 terwijl er nog geen oplossing is?
                    Of heb ik iets gemist?

                    Comment


                    • #40
                      Re: Book of Fame 2012: Mededeling

                      Oorspronkelijk geplaatst door Peterr Bekijk bericht
                      Wat ik vreemd vind is dat we nog steeds de vraag krijgen om de foto's in te sturen voor de BOF 2013 terwijl er nog geen oplossing is?
                      Of heb ik iets gemist?
                      stel...er komt een oplossing dan hebben ze de foto,s alvast binnen.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #41
                        Re: Book of Fame 2012: Mededeling

                        Oorspronkelijk geplaatst door Peterr Bekijk bericht
                        Wat ik vreemd vind is dat we nog steeds de vraag krijgen om de foto's in te sturen voor de BOF 2013 terwijl er nog geen oplossing is?
                        Of heb ik iets gemist?
                        ik ga ervan uit dat hier nog gezocht wordt nr een oplossing, en is er nog steeds hoop vr de BOF 2012 als 2013
                        groetjes Ingrid

                        Comment


                        • #42
                          Re: Book of Fame 2012: Mededeling

                          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                          Waarom zouden we niet door doen met het HoF? Heel veel leden kijken daar iedere week met veel belangstelling naar uit. Daarmee stoppen zou weleens dramatisch kunnen zijn.

                          Grtz, RF
                          Is het al niet dramatisch? Heel veel leden kijken minder en minder. ( Nog amper 1/5 van de actieve leden ) Week na week zakt het aantal " Bekeken ". Ik zou me toch vragen beginnen stellen. Doet de RVB dit ook??

                          Zie: http://forum.belgiumdigital.com/f39/
                          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Book of Fame 2012: Mededeling

                            Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                            Is het al niet dramatisch? Heel veel leden kijken minder en minder. ( Nog amper 1/5 van de actieve leden ) Week na week zakt het aantal " Bekeken ". Ik zou me toch vragen beginnen stellen. Doet de RVB dit ook??

                            Zie: http://forum.belgiumdigital.com/f39/
                            Een ernstige statistische denkfout.
                            Week na week stijgt het aantal van elke afzonderlijke week.
                            Ik vind dat het belang van HoF en BoF nogal wordt overschat.
                            Het leidt al te makkelijk tot een eenheidsworst van 'mooie' plaatjes.
                            Van waardering geniet ik.
                            Van kritiek leer ik.

                            Comment


                            • #44
                              Re: Book of Fame 2012: Mededeling

                              Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                              Is het al niet dramatisch? Heel veel leden kijken minder en minder. ( Nog amper 1/5 van de actieve leden ) Week na week zakt het aantal " Bekeken ". Ik zou me toch vragen beginnen stellen. Doet de RVB dit ook??

                              Zie: http://forum.belgiumdigital.com/f39/
                              Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                              Een ernstige statistische denkfout.
                              Week na week stijgt het aantal van elke afzonderlijke week.
                              Ik vind dat het belang van HoF en BoF nogal wordt overschat.
                              Het leidt al te makkelijk tot een eenheidsworst van 'mooie' plaatjes.
                              Zal waarschijnlijk niet slim genoeg zijn om de analyse hierover te maken, maar voor mij spreken de getoonde cijfers boekdelen.
                              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                              Comment


                              • #45
                                Re: Book of Fame 2012: Mededeling

                                kan er bv niet een boek komen die je kan downloaden op een digitaal formaat bv voor een ipad of andere tablets
                                geen onnodige kosten van druk tegen een mooi prijsje . en dan voor de liefhebbers een druk tegen iets hoger tarief op bestelling .
                                het is maar een idee .

                                Comment

                                Working...
                                X