Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Tof dat er nog mensen zijn die zich willen engageren , zelf heb ik soms de tijd niet om te fotograferen , laat staan dat je al die posts volgt en wat in het oog houdt .
Knap van jullie , mijn eeuwige dank verschuldigd en bij gelegenheid drinken we er eens ééntje op!!!!!!
Mvg Erwin
Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken
Beste BD leden, vanaf gisteren is ons moderator team versterkt met 2 nieuwe krachten, luisterend naar de namen exeter en Nick-
Namens het hele moderatorteam heten wij hen beiden van harte welkom en wensen we hen succes met hun nieuwe taken op BD . . .
proficiat met het aanvaarden van deze taak, denk dat dit niet zo eenvoudig is en weet niet of ik het persoonlijk zou aankunnen. Veel succes in je nieeuwe taak
hartelijke groetjes
Renée
Comment