Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zo'n titel trekt tenminste de aandacht (net als mijn Mod signature momenteel ). Stel voor dat er gestaan zou hebben "BD gedurende enkele uren niet beschikbaar". Daar had wellicht geen haan naar gekraaid.
Zo'n titel trekt tenminste de aandacht (net als mijn Mod signature momenteel ). Stel voor dat er gestaan zou hebben "BD gedurende enkele uren niet beschikbaar". Daar had wellicht geen haan naar gekraaid.
dat begreep ik al.
gewoon uitgaan van het ergste spreekt inderdaad meer aan.
grt,bouk.
Gans de infrastructuur wordt fysiek verhuist naar een nieuwe locatie.
Voorzichtig zijn, hé... Stel je voor: totale inboedel van Belgium Digital van brug over het
Albertkanaal gestort. 10 mods en secretaresse overleven ongeval. Niet. Wie moeten we
dan achter de vodden zitten?
Voorzichtig zijn, hé... Stel je voor: totale inboedel van Belgium Digital van brug over het
Albertkanaal gestort. 10 mods en secretaresse overleven ongeval. Niet. Wie moeten we
dan achter de vodden zitten?
Dan blijven er nog een viertal mods, de helft van de RvB en nog een 20 tal medewerkers over. je zal je niet vervelen
Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Eindelijk eens een gans nacht(je) slapen .
Wakker blijven, jullie en goed oppassen op ons lifste website, hé!!
Veel succes ermee en hopelijk tot zondag morgen.
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Inderdaad, had er anders overgekeken en eens goed gevloekt!
Thx LesC voor je duidelijke signature!
Ik zou zeggen, véééél felicitaties voor diegenen die zich hebben ingezet voor de verhuis en installatie van het forum en servers. Een dikke proficiat voor deze mensen, het loopt weer prima.
Eerst en vooral bedankt voor dat werk dat jullie hier verrichten ...
Ik zit nu ondertussen met een probleem ... vraag mij ook af, ben ik nu de enige ?
Sinds vanmorgen, dus na de verhuis van BD kan ik namelijk geen berichten meer plaatsen op een normale manier ...
wat kan ik wel:
een titel inbrengen
tekst in een bericht intikken ...
----
wat kan ik niet ...
lettertype, lettergrootte of letterkleur veranderen,
bold of italic aanklikken , links of beelden invoegen via dat wereldbolleke of dergelijke,
geen smileys ...
dat reageert allemaal niet ...
kortom, alles wat buiten de tekstvakken "onderwerp"
of het tekstvak die de inhoud van het bericht is valt is niet meer bruikbaar voor mij
gisteren werkte dat nog allemaal
erg onhandig ... jammer...
Ik heb een Imac die onder snow leopard draait en als browser gebruik ik Safari ...
Ik heb nog een netboek die onder Win7-home draait en daar werkt dan alles wel ...
dus ik veronderstel dan dat mijn gebruikersinstellingen toch onaangetast zijn ...
Wie kan mij helpen ? of start ik elders een draadje ?
is mij echt niet duidelijk waar ...
Comment