Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestelling Book of Fame 2010

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Bestelling Book of Fame 2010

    Hier ook tevreden klant drukkwaliteit, binding en afwerking boek tiptop in orde !
    pitteljon.be
    The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

    Comment


    • Re: Bestelling Book of Fame 2010

      Zijn de BoF's al aangeleverd in de HCW's , nog steeds geen mail gekregen ??
      Had één besteld via HCM Mechelen?

      Comment


      • Re: Bestelling Book of Fame 2010

        Hey juppekes

        Oorspronkelijk geplaatst door primaatje Bekijk bericht
        Zijn de BoF's al aangeleverd in de HCW's , nog steeds geen mail gekregen ??
        Had één besteld via HCM Mechelen?
        Op 24 novenmber kon je in post nr 100 dit lezen




        Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
        De boeken, verdeeld bij de AV, zijn terecht.
        De afhaling in Diepenbeek gebeurt vandaag en volgens afspraak.
        De boeken voor HCW liggen momenteel nog bij de drukker en worden deze week waarschijnlijk geleverd aan HCW Brugge. Daarna moet HCW Brugge de verdeling onder eigen winkels nog klaren en de verzendingen opstarten.
        Ik gok dus op nog 2 weken geduld.
        Bootjes

        Comment


        • Re: Bestelling Book of Fame 2010

          Betaald en ontvangen , niets dan LOF voor het nieuwe BOF , prachtig boek vol inspiratie.

          grtjs
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • Re: Bestelling Book of Fame 2010

            Hallo

            Is het BOF al af te halen te Velm? Heb nog geen bevestiging van betaling ontvangen.

            Groeten

            JeanP
            ___________________________________
            JeanP BDO742BE Nikon D700 en D3X+ Nikkor en Sigma lenzen.

            Comment


            • Re: Bestelling Book of Fame 2010

              Oorspronkelijk geplaatst door primaatje Bekijk bericht
              Zijn de BoF's al aangeleverd in de HCW's , nog steeds geen mail gekregen ??
              Had één besteld via HCM Mechelen?
              Vermits ik gisteren toch in de buurt was van HCW Leuven, eens binnen gestapt om te vragen of de BOF 2010 nog niet aangekomen was.
              De bediende nam telefonisch contact met hun verantwoordelijke Tom Van Belle, die wist te vertellen dat HCW Leuven de BOF niet ging verdelen wegens hun verhuis.
              Is er al een andere oplossing in zicht voor de regio Leuven?
              Kunnen ze eventueel terug afgehaald worden bij Hesy?

              Groeten,
              Jacques
              BD0681BE -
              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

              Comment


              • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                Hey juppekes



                Op 24 novenmber kon je in post nr 100 dit lezen
                ja, had het dan ook gelezen na het verzenden van mijn bericht,
                toch kan niet wachten,.. 14 dagen voor t verdelen van een boek aan enkele winkels..pff

                Comment


                • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                  Hier in Brugge ook niks,na contact via mail, kreeg ik als antwoord " WIJ gaan het niet verdelen, gelieve contact opnemen met BD " wgt Shopmanager. Ben benieuwd
                  https://ggpics.be/

                  Comment


                  • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                    Hey juppekes

                    Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
                    Hier in Brugge ook niks,na contact via mail, kreeg ik als antwoord " WIJ gaan het niet verdelen, gelieve contact opnemen met BD " wgt Shopmanager. Ben benieuwd
                    Afhaalpunt Brugge staat ook niet meer op het bestelformulier

                    Enkel nog Diepenbeek en Leuven, maar als Leuven ook al niet meer meedoet schiet er niet veel meer over

                    Ik heb gekozen om naar huis te sturen, dus zal ik ze wel krijgen van gelijk waar
                    Bootjes

                    Comment


                    • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                      Toen ik mijn boek bestelde stond dat daar nog wel op, of ik ben toaal maar ik denk het niet, mvg
                      https://ggpics.be/

                      Comment


                      • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                        Ik bestelde ook voor afhaling in HCW Brugge....is hier ondertussen al iets meer over bekend of maken we de 14 dagen wachttijd rond?
                        Bevestiging van betaling ontving ik ook niet maar dit was wel normaal naar ik las.
                        mvg,
                        Kinglouie
                        de gustibus et coloribus non est disputandum
                        Greetz, Artur Bex

                        Comment


                        • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                          Boek besteld en betaald op 9/11 maar nog niets toegekregen, nog onderweg misschien?
                          Canon 500D/Canon 30D - EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS - EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Speedlite 580EXII

                          Comment


                          • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                            Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                            daar hebben we dit jaar bijzonder aandacht voor gehad en ook de proefdrukken gaan bekijken. Ik heb zelf enkele donkere / zwart wit foto's en vind deze zeker niet te donker.
                            Vraag is natuurlijk waar je mee vergelijkt.... quit schermkalibratie

                            Pascal: dan moet je eens het fotoboek "in pursuit of the sublime" van 1.X bekijken
                            Devid.

                            ik wil niets slechts vertellen over "het boek" hoor maar ik denk dat er veel foto's waaronder die van mij beter af geweest waren met een licht kadertje zodat ze beter tot hun recht zouden komen..Ik merk bvb dat er van JLM wat kleuren nuances ontbreken omdat ik weet dat deze altijd zo subtiel zijn....Maar ik denk dat het altijd een kwestie van wikken en wegen is, en dat het zeker geen makkelijke opdracht is om alles en iedereen in het midden te houden...
                            Das absoluut geen verwijt naar het BOF team waar ik mateloos respect voor heb....
                            Maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat er bij vele foto's die trouwens nog vers in mijn geheugen liggen toch van hun flair verloren hebben...het is misschien een beetje cru van me en misschien zie ik het alleen maar zo...(who cares) maar wat gewoon mijn eerste indruk was...
                            Ik ben wel blij met het book en de volgende koop ik ook zeker..

                            Oja..En ik wil iedereen feliciteren die in he book staan en idereen aansporen om dit book even boeiend te houden...
                            Dank dat ik er in mocht staan...
                            Last edited by Jacobs Pascal; 28 november 2010, 18:24.
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

                            Comment


                            • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                              Aan alle boekenbestellers via HCW:
                              Door onvoorziene omstandigheden buiten de wil van HCW, noch van BD, kan de distributie niet via HCW doorgaan.

                              Het bestelformulier is inmiddels aangepast met de mogelijkheden tot verdeling op dit ogenblik.
                              We zijn verder druk bezig met het herzien van de verdeling
                              Voor 1 december worden alle bestellers persoonlijk gecontacteerd met een nieuw voorstel.
                              Het is onze wens om dit praktisch probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.

                              Comment


                              • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                                (Wil je een gratis abonnement op Shoot? Wordt dan vzw-lid tussen 1 jan. en 10 jan. 2011)

                                dat mag wel wat meer onder de aandacht gebracht worden!
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X