Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestelling Book of Fame 2010

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Bestelling Book of Fame 2010

    is toch ook een mooie naam , je mag een gegeven paard niet in de bek kijken

    Comment


    • Re: Bestelling Book of Fame 2010

      Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
      is toch ook een mooie naam , je mag een gegeven paard niet in de bek kijken
      persoonlijk vind ik Tilly nu niet echt de mooiste naam
      Niet dat ik er veel aan til (no pun intended), maar je ziet natuurlijk nog steeds liefst je eigen naam terug in een mooi naslag werk

      Comment


      • Re: Bestelling Book of Fame 2010

        natuurlijk man , ik hoop dat ze van mij ook geen jules gemaakt hebben ,alhoewel het mijn tweede naam is

        Comment


        • Re: Bestelling Book of Fame 2010

          Een prachtig boek!
          Proficiat aan alle medewerkers!
          Frank.

          Comment


          • Re: Bestelling Book of Fame 2010

            Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
            De verzendingen voor NL zijn vandaag in Maastricht afgeleverd.
            Op mijn vraag wanneer de boeken zouden toekomen, werd me gezegd: mogelijk morgen, zoniet overmorgen.
            't Zal dus voor Kerstmis wel in orde zijn.
            Ok, de spanning is letterlijk te snijden...laat de BOF maar komen (het boek, niet de ziekte...)

            Als ik het goed begrijp is mijn e-mailadres doorgegeven en ontvang ik een bericht wanneer ik het in het door mij doorgegeven afhaalpunt kan komen ophalen?

            Comment


            • Re: Bestelling Book of Fame 2010

              Oorspronkelijk geplaatst door Zim Bekijk bericht
              ...Jammer dat de donkere foto's zonder rand verdwijnen op de zwarte paginas, hier zou een fijn kadertje wel moeten kunnen...
              vind ik ook wel, een aantal foto's, waaronder eentje van mij, verliezen veel van hun sterkte hierdoor.
              (donker)grijs ipv zwart gebruiken voor de pagina's zou mss een betere oplossing kunnen zijn?
              zou tegelijk ook minder gevoelig zijn aan vingerafdrukken.
              dit terzijde, het blijft een mooi boek
              groeten, Kristof
              Canon EOS 5D mkII

              Comment


              • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                Deze morgen m'n BoF 2009 en BoF 2010 opgehaald.
                Een prachtig boek, zeer verzorgde uitgave
                Een grote pluim aan alle medewerkers en nog een extra grote pluim aan Lut voor de afhandeling van de verzendingen

                greetz
                Cheeta
                Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                flickr

                Comment


                • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                  Ik mag vandaag mijn book 2010 gaan afhalen, zal dat vannamiddag gaan doen ze

                  Comment


                  • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                    Vandaag mijn boek ontvangen op thuisadres in NL...lang leve TNT ! Prachtig boek, en lof voor degenen die dit mogelijk hebben gemaakt. Fraai werk !!
                    Gr. Francois
                    BD1769NL, Sony A850, glas 16 - 400mm, Canon G9, statieven, studioflitsset etc. en mijn MacBook Pro I5
                    Flickr of Mijn Website

                    Comment


                    • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                      idd Francois...ook hier in midden Nederland.

                      Thanks BD-Team !!!
                      Z900
                      Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                      Comment


                      • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                        Alle boeken gisteren geariveerd Lut !
                        Prachtige boeken, heel goede kwaliteit
                        Proficiat aan het BOF-team voor hun, niet te onderschatten, inzet om zoiets af te leveren !!

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment


                        • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                          Mijn boek ontvangen , lut en nog mooier dan ik verwachte, een boek om in de winkel te leggen en op de boekenbeurs

                          Comment


                          • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                            Vandaag (via de buren) ook mijn BoF2010 in ontvangst kunnen nemen op mijn thuisadres (NL)! Klasse service en prachtig boek!

                            Dank aan het BD team voor alle goede zorgen en een voorspoedig 2011!

                            JvA

                            Comment


                            • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                              Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
                              vind ik ook wel, een aantal foto's, waaronder eentje van mij, verliezen veel van hun sterkte hierdoor.
                              (donker)grijs ipv zwart gebruiken voor de pagina's zou mss een betere oplossing kunnen zijn?
                              zou tegelijk ook minder gevoelig zijn aan vingerafdrukken.
                              dit terzijde, het blijft een mooi boek
                              Eigenlijk was er bij het ontwerp van het allereerste BoF voor (donker)grijs gekozen maar om technische reden is dit uiteindelijk gewijzigd naar (diep)zwart. Redenen toen waren:
                              - indien enkel 80% zwart wordt gedrukt: kans op vlekkerigheid, onstabiele vuile raster.
                              - indien donkergrijs in CMYK inkt: kans op kleurzweem in grijsbalans, zeer moeilijk stabiel/neutraal te houden.
                              - in zo'n geval wordt er doorgaans een Pantone grijs (voorgemengd kleur dus geen raster) gebruikt als een vijfde drukgang maar dit was een aanzienlijk prijsverschil en het boek is al niet goedkoop om op deze kwaliteit te maken dus was de makkelijkste oplossing zwart te kiezen (of wit... wie weet wordt het bij één van de volgende boeken wel wit...)

                              De cover van het BoF is wel donkergrijs: deze is wel met Pantone grijs gedrukt, en zelfs dan hebben we bij het allereerste BoF de helft van de covers niet kunnen gebruiken omdat er strepen te zien waren in het grijs, ondanks het vervangen van de rubber op de pers... Vraag maar aan een drukker: een groot vlak in dezelfde tint grijs drukken is moeilijk.
                              Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                              Comment


                              • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                                Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
                                Eigenlijk was er bij het ontwerp van het allereerste BoF voor (donker)grijs gekozen maar om technische reden is dit uiteindelijk gewijzigd naar (diep)zwart. Redenen toen waren:
                                - indien enkel 80% zwart wordt gedrukt: kans op vlekkerigheid, onstabiele vuile raster.
                                - indien donkergrijs in CMYK inkt: kans op kleurzweem in grijsbalans, zeer moeilijk stabiel/neutraal te houden.
                                - in zo'n geval wordt er doorgaans een Pantone grijs (voorgemengd kleur dus geen raster) gebruikt als een vijfde drukgang maar dit was een aanzienlijk prijsverschil en het boek is al niet goedkoop om op deze kwaliteit te maken dus was de makkelijkste oplossing zwart te kiezen (of wit... wie weet wordt het bij één van de volgende boeken wel wit...)

                                De cover van het BoF is wel donkergrijs: deze is wel met Pantone grijs gedrukt, en zelfs dan hebben we bij het allereerste BoF de helft van de covers niet kunnen gebruiken omdat er strepen te zien waren in het grijs, ondanks het vervangen van de rubber op de pers... Vraag maar aan een drukker: een groot vlak in dezelfde tint grijs drukken is moeilijk.
                                bedankt voor de deskundige uitleg Wim , nu begrijp ik waarom men zwart heeft gebruikt ipv grijs.
                                groeten, Kristof
                                Canon EOS 5D mkII

                                Comment

                                Working...
                                X