Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestelling Book of Fame 2010

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Bestelling Book of Fame 2010

    Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
    De verpakking om de boeken te versturen, is intussen ook aangekomen.
    We kunnen dus morgen doorgaan met versturen.

    Wie HCW koos als afhaalpunt, heeft deze week een bericht ontvangen om te kiezen voor een ander afhaalpunt of een verzending via KIALA.
    Als u dit nog niet beantwoordde, doe het dan spoedig.

    Bij KIALA moet ik je e-mail-adres opgeven.
    Vanaf het ogenblik dat het adreslabel geprint is, kun je zelf opvolgen waar je bestelling zich bevindt.
    Book of Fame 2010, vandaag ontvangen
    Straks héérlijk genieten van de mooie foto's
    Grts Maddy
    zero

    Comment


    • Re: Bestelling Book of Fame 2010

      Oorspronkelijk geplaatst door jellevanaalst Bekijk bericht
      Tja, ook hier enkel en alleen afgegaan of het formulier: €35 + €6 overgemaakt voor verzending naar dichtstbijzijnde Kialapunt in NL. Overigens zijn er bij mij in de buurt genoeg Kiala afhaalpunten, maat dat terzijde. Ik hoopte het boek eind november in huis te hebben, wordt dus nog maar even afwachten. Krijgen we nog bericht (bewijs) van betaling?
      Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
      De verpakking om de boeken te versturen, is intussen ook aangekomen.
      We kunnen dus morgen doorgaan met versturen.

      Wie HCW koos als afhaalpunt, heeft deze week een bericht ontvangen om te kiezen voor een ander afhaalpunt of een verzending via KIALA.
      Als u dit nog niet beantwoordde, doe het dan spoedig.

      Bij KIALA moet ik je e-mail-adres opgeven.
      Vanaf het ogenblik dat het adreslabel geprint is, kun je zelf opvolgen waar je bestelling zich bevindt.
      Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
      Jelle, je betaling is in orde.
      Als wij de boeken hebben voor 20 november (zoals ons beloofd is), dan vertrekken je boeken hier ten laatste op de eerstvolgende woensdag 24 nov.
      Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
      Jan, alles is in orde hoor.
      Bij de verwerking van de betalingen voor de BOF-boeken kunnen we geen automatische bevestiging sturen.
      Wie op 1 december 2010 niets vernomen heeft, mag gerust een mail sturen. We hopen zelfs dat tegen dan de grootste hoeveelheid boeken op zijn plaats is.
      Ik snap er nu helemaal niets meer van...wordt er nu wel of niet met KIALA gewerkt of krijg ik het boek rechtstreeks verstuurd naar mijn huisadres? Overigens geheel niets gehoord dus wanneer kan ik de BOF 2010 nu verwachten???

      Comment


      • Re: Bestelling Book of Fame 2010

        @Jelle: zie PM

        Comment


        • Re: Bestelling Book of Fame 2010

          Ik heb vandaag net mijn BoF10 ontvangen, waarvoor dank. Vooral ook besteld omdat ik er zelf toevallig een keer in sta.

          Ik kan niet vergelijken met vorige uitgavesm naar ik vind de kwaliteit zeer goed, op alle vlakken. Een dikke proficiat aan het team!

          Patrick.

          Comment


          • Re: Bestelling Book of Fame 2010

            @ al degenen die ongeduldig op hun BOF-boek(en) wachten:

            De koffer van mijn VW-tje ligt boordevol verpakte boeken, klaar om maandag via KIALA en via de Post afgeleverd te worden.
            Nu neem ik een weekje BD-pauze om 4 redenen:
            - De BOF2009 die we vorig jaar aan HCW bezorgden is nog niet in mijn bezit.
            Wie dus een combipakket bestelde met BOF2009 moet nog een weekje wachten.
            - De NL bestellers zijn er ook nog niet bij.
            Hun verzending probeer ik in Maastricht af te leveren (beterkoop, en sommigen wilden ook de BOF2009)
            - Ik wacht nog op veel bestellers die hun boek wilden afhalen in een HCW, maar die me nog geen KIALA-adres bezorgden.
            - Vermits elk boek ongeveer 1,5 kg weegt, heb ik deze week serieuze powertraining gedaan en heeft mijn rug wat rust nodig.

            Comment


            • Ik ben zeker dat we gewoon niet beseffen wat een werk er achter de schermen moet gedaan worden om het hele zootje ter plekke te krijgen ! Ik heb respect voor de BOF-medewerkers ! Good job !
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment


              • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                Ik ben zeker dat we gewoon niet beseffen wat een werk er achter de schermen moet gedaan worden om het hele zootje ter plekke te krijgen ! Ik heb respect voor de BOF-medewerkers ! Good job !
                Zeker en vast , good job
                Ook mijn respect!
                En het is een prachtig boek van een uitstekende kwaliteit
                Grts Maddy
                zero

                Comment


                • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                  Hallo, ik heb mijn bestelling op 19/11/2010 ingegeven en ook de overschrijving uitgevoerd. Het was de bedoeling om BOF2010 af te halen in HCW Mechelen.Tot nu to heb ik nog geen enkele communicatie ontvangen over een levering met de post of een afhaling in een Kialapunt.

                  Kunnen jullie nagaan of het BOF-boek met de post wordt geleverd of ik het dien af te halen in een KIALA-punt? Indien het laatste had ik graag geweten hoe dit dient te gebeuren.

                  Alvast bedankt.
                  Vriendelijke groeten,
                  PhvB

                  Comment


                  • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                    @PhvB: e-mail verstuurd.

                    Comment


                    • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                      Ik heb reeds geantwoord met een kiala-punt, kan U de ontvangst bevestigen?

                      mvg

                      Jochen
                      [CENTER]http://www.underwaterimaging.be
                      [FONT="Comic Sans MS"]Canon 7d, 17-85 usm is, 10-22 mm ; 100 mm macro, 70-200 usm 2.8 L IS II + ikelite onderwaterbehuizing en DS160 flitser[CENTER]

                      Comment


                      • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                        @jejochen: 't komt in orde voor verzending morgen.

                        Comment


                        • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                          merci !
                          [CENTER]http://www.underwaterimaging.be
                          [FONT="Comic Sans MS"]Canon 7d, 17-85 usm is, 10-22 mm ; 100 mm macro, 70-200 usm 2.8 L IS II + ikelite onderwaterbehuizing en DS160 flitser[CENTER]

                          Comment


                          • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                            Vandaag, maandag 6/12 10:14, is de post geweest met het BOF-boek 2010. De post is sinds woensdag niet meer geweest wegens de weersomstandigheden. Volgens de postbode brengt zij vandaag de post van vorige week donderdag. Met mijn grootste dank en waardering aan het BD-team.

                            Comment


                            • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                              Enig idee of BOF 2010 nog onder de kerstboom kan voor de mensen die bestelling voor de 15de hebben gedaan en gekozen hebben voor levering aan huis?
                              Zou nog een mooi extra cadeau zijn.

                              Gr.

                              Mipstoo

                              Comment


                              • Re: Bestelling Book of Fame 2010

                                Vandaag heb ik het BOF 2010 ontvangen.
                                Alles ziet er prima uit Hij was zeer goed verpakt.
                                Mooi boek, zéér goede kwaliteit van drukwerk, prachtig afgewerkt.
                                Ik ben natuurlijk heel trots dat ik er in mag staan.

                                Proficiat aan het Bof-team voor al het werk wat jullie erin steken en proficiat voor het resultaat.

                                Pace
                                Canon-fan
                                www.photographypace.be
                                blog

                                Comment

                                Working...
                                X