Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BelgiumdigitalLive 2010

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: BelgiumdigitalLive 2010

    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    En ga je dat persoonlijk voor eenieder van ons doen, want dat lijkt me nou niet zo'n goed idee.
    Dat is inderdaad niet de bedoeling, ik heb ook nog ander werk te doen.

    1. Als je besteld hebt via de website, dan krijg je altijd een bevestiging via mail, hierover kan dus geen twijfel bestaan.
    2. Heb je het geld gestort en dit is van je rekening gegaan, dan staat het ondertussen inderdaad op onze rekening. Je krijgt hier geen bevestiging van. Op het moment dat het geld op onze rekening staat, dan versturen wij de producten. In dit geval zullen de tickets echter pas vanaf 27/9 (volgende week maandag) verstuurd worden. Even geduld dus!

    Comment


    • #92
      Re: BelgiumdigitalLive 2010

      Oorspronkelijk geplaatst door tom.hcw Bekijk bericht
      Dat is inderdaad niet de bedoeling, ik heb ook nog ander werk te doen.

      1. Als je besteld hebt via de website, dan krijg je altijd een bevestiging via mail, hierover kan dus geen twijfel bestaan.
      2. Heb je het geld gestort en dit is van je rekening gegaan, dan staat het ondertussen inderdaad op onze rekening. Je krijgt hier geen bevestiging van. Op het moment dat het geld op onze rekening staat, dan versturen wij de producten. In dit geval zullen de tickets echter pas vanaf 27/9 (volgende week maandag) verstuurd worden. Even geduld dus!
      Ik hou mijn bus in de gaten....
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #93
        Re: BelgiumdigitalLive 2010

        Oorspronkelijk geplaatst door tom.hcw Bekijk bericht
        2. Heb je het geld gestort en dit is van je rekening gegaan, dan staat het ondertussen inderdaad op onze rekening.
        even voor alle duidelijkheid:
        staat hcw voor (Het Computer Winkeltje), denk niet dat een ieder dat weet.
        kwam er zelf ook via via pas later achter!
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #94
          Re: BelgiumdigitalLive 2010

          Hallo,
          We hebben dit jaar voor een nieuw bestelsysteem gezorgd, en dat dank zij de zeer bereidwillige medewerking van Het Computerwinkeltje.
          Dat zorgt o.a. voor een grote ontlasting van het BD-secretariaat.
          Elk nieuw systeem kan last hebben van kinderziektes, maar waar vindt je nog mensen die die probleempjes op een zondag oplossen?
          Elk gesignaleerd probleem is inmiddels onderzocht en meestal zelfs helemaal opgelost.
          Als het goed is mag het ook eens gezegd worden ... in die mate zelfs dat de ontwerpers van de "BDLive"-shop hier zelfs online komen om eventuele vragen en onduidelijkheden zo spoedig mogelijk weg te werken ...
          Tom, dank je wel daarvoor!

          Jaja
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

          Comment


          • #95
            Re: BelgiumdigitalLive 2010

            Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
            Hallo,
            We hebben dit jaar voor een nieuw bestelsysteem gezorgd, en dat dank zij de zeer bereidwillige medewerking van Het Computerwinkeltje.
            Dat zorgt o.a. voor een grote ontlasting van het BD-secretariaat.
            Elk nieuw systeem kan last hebben van kinderziektes, maar waar vindt je nog mensen die die probleempjes op een zondag oplossen?
            Elk gesignaleerd probleem is inmiddels onderzocht en meestal zelfs helemaal opgelost.
            Als het goed is mag het ook eens gezegd worden ... in die mate zelfs dat de ontwerpers van de "BDLive"-shop hier zelfs online komen om eventuele vragen en onduidelijkheden zo spoedig mogelijk weg te werken ...
            Tom, dank je wel daarvoor!

            Jaja
            Haleluja...Merci ook van mijn kant..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #96
              Re: BelgiumdigitalLive 2010

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              staat hcw voor (Het Computer Winkeltje)
              Klopt Bouk
              Tom.hcw = het Computerwinkeltje vertegenwoordigd door Tom

              Comment


              • #97
                Re: BelgiumdigitalLive 2010

                Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                Klopt Bouk
                Tom.hcw = het Computerwinkeltje vertegenwoordigd door Tom
                bedankt.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #98
                  Re: BelgiumdigitalLive 2010

                  Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
                  Betalen via overschrijving is nu mogelijk voor iedereen.

                  Slechts enkele mensen melden moeilijkheden met betalen via Bankcontact, een heleboel transacties werden probleemloos geregistreerd. We vermoeden dat dit het gevolg was van een tijdelijke overbelasting, er werd immers een meer dan behoorlijke piek genoteerd. Wie problemen ondervond kan best even opnieuw proberen.

                  De transacties met betaal- of kredietkaarten gaan via Ogone en verlopen in perfecte veiligheid.


                  Heb het 4 dagen moeten proberen en uiteindelijk is het me maandagmorgen gelukt.

                  Zo zie je "De aanhouder wint"
                  Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
                  Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

                  BD0460BE

                  Comment


                  • #99
                    Re: BelgiumdigitalLive 2010

                    Ik heb een vraagje, als ik en mijn vriendin willen gaan, mag ik dan gewoon het aantal van de kaarten en de sessies x2 doen, of moet ik helemaal een nieuw account aanmaken? (m.a.w. is het verplicht om op een andere naam te staan of mag haar ticket ook op mijn naam staan?)
                    Stuff: Canon EOS 7D - 24-105L F4 - Vanguard 263AP met SBH-30 - and a lot of patience ;)

                    Comment


                    • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                      Je kan inderdaad in het winkelmandje gewoon je bestelling x 2 doen. Tickets staan niet op naam.

                      Comment


                      • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                        Onder het motto: ge moet niet enkel klagen, als het goed was mag je het ook zeggen: bij mij werkte alles perfect.

                        Vind het zelf een schitterend idee dat je via bancontact kan betalen, meestal moet ik onze pa zijne visa lenen
                        Groet, Philippe

                        Meer en andere belekens op Facebook

                        Comment


                        • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                          Ik ben het na het lezen van dit topic hier eens gaan nakijken en ik heb op 20/9 om 9 uur ongeveer betaald. Bancontact ging idd. niet onmiddellijk en toen heb ik gewoon Paypal gebruikt (had overigens nog een saldo staan van een eBay verkoop). Bestellen was blijkbaar mogelijk vanaf 18/9 's avonds. Ik zat dan niet in de piek blijkbaar, en ik stelde me wel even vragen, maar alles wat ik aangeduid had ging gewoon door en kwam op de bestelbon.
                          Enige opmerking: misschien gaat het systeem wel zeggen wanneer iets volzet is, maar dat wist ik niet (er stond wel iets van "indien niet kan etc ... wordt u verwittigd"). Maar ik ben dus blijkbaar ingeschreven hé.

                          EDIT: spelen met licht zit vol blijkbaar (staat in 't licht op hcw en bij programma staat 'volzet'. Mooi zo. Er is overigens nog keuze genoeg blijkbaar...nu toch nog.
                          Last edited by Yourt; 22 september 2010, 22:17.
                          Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                          www.musicinframe.be

                          Comment


                          • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                            Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                            EDIT: spelen met licht zit vol blijkbaar (staat in 't licht op hcw en bij programma staat 'volzet'. Mooi zo. Er is overigens nog keuze genoeg blijkbaar...nu toch nog.
                            Dat klopt.
                            Uitverkochte sessies worden op hun site "disabled" gezet, wij updaten dan zo snel mogelijk de BelgiumdigitalLive website en posten een bericht op de Nieuws pagina.

                            Comment


                            • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                              Ik zie er wel naar uit ! Hopelijk kan ik veel bijleren over macrofotografie !

                              Ik had nog 2 andere workshops geboekt in oktober, maar die ga ik skippen.
                              Canon-man. Concerten en natuur.
                              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                              Comment


                              • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                                Ik kreeg van het HCW een mailtje dd 18 september dat ik mijn tikets kon ophalen in HCW Brugge.

                                Vandaag naar daar gereden, maar daar zijn de tikets niet en zij wisten daar blijkbaar ook niet hoe ik deze zou kunnen krijgen. In de computer zagen ze wel mijn reservatie voor de tikets.
                                Nota : Ik had mijn bestelling gedaan dd 16 september.

                                Is het zo dat deze mij zullen toegestuurd worden zoals vermeld op de site Belgiuldigitallive?

                                Weet daar iemand iets meer over hoe ik aan mijn bestelde tikets zal raken?

                                Comment

                                Working...
                                X