Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BelgiumdigitalLive 2010

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: BelgiumdigitalLive 2010

    ik vond de inschrijvingen verleden jaar een stuk beter zeker als je bij de gekozen workshop en 2de kon aanklikken als reserve

    Comment


    • #77
      Re: BelgiumdigitalLive 2010

      Oorspronkelijk geplaatst door El-Sleure Bekijk bericht
      ik vond de inschrijvingen verleden jaar een stuk beter zeker als je bij de gekozen workshop en 2de kon aanklikken als reserve
      Mja, ze moeten nu roeien met de riemen die ze hebben en er hopelijk hun conclusies uittrekken voor een eventuele volgende keer.
      Ik hoop dat ze een oplossing vinden voor de mensen die niet konden inschrijven en daardoor niet hun workshop naar keuze hebben :/
      Al doende leert men...

      Flickr

      Comment


      • #78
        Re: BelgiumdigitalLive 2010

        Betalen via overschrijving is nu mogelijk voor iedereen.

        Slechts enkele mensen melden moeilijkheden met betalen via Bankcontact, een heleboel transacties werden probleemloos geregistreerd. We vermoeden dat dit het gevolg was van een tijdelijke overbelasting, er werd immers een meer dan behoorlijke piek genoteerd. Wie problemen ondervond kan best even opnieuw proberen.

        De transacties met betaal- of kredietkaarten gaan via Ogone en verlopen in perfecte veiligheid.
        BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

        Comment


        • #79
          Re: BelgiumdigitalLive 2010

          Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
          - De webpagina voor de online betaling is een gewone http-pagina en geen https-pagina. Ik denk dat dat in dit geval geen kwaad kan omdat het betalingsdeel wel geëncrypteerd is maar helemaal zeker ben ik niet.
          dat denk ik niet... 't is net de https (s=secure) die encrypteert...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment


          • #80
            Re: BelgiumdigitalLive 2010

            Geen problemen gehad met overschrijving.
            Niet dat je er arm(er) van wordt maar had ergens gelezen dat het bedrag pas van je rekening zou gaan bij het versturen van de tickets.
            Neen dus. Overschrijving gedaan, rekening nagekeken, bedrag er af.

            Grtz

            Louis
            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

            Comment


            • #81
              Re: BelgiumdigitalLive 2010

              Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
              dat denk ik niet... 't is net de https (s=secure) die encrypteert...
              De betaalpagina is een inline https form en dus volkomen veilig.

              Comment


              • #82
                Re: BelgiumdigitalLive 2010

                Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                Geen problemen gehad met overschrijving.
                Niet dat je er arm(er) van wordt maar had ergens gelezen dat het bedrag pas van je rekening zou gaan bij het versturen van de tickets.
                Neen dus. Overschrijving gedaan, rekening nagekeken, bedrag er af.

                Grtz

                Louis
                Ik weet niet waar je dit bericht gelezen hebt, maar hier dus de volledige uitleg voor alle duidelijkheid: als je via de website bestelt en ervoor kiest om via overschrijving te betalen, dan versturen wij de bestelde producten pas nadat wij de betaling ontvangen hebben. Als je het geld overschrijft op onze rekening, dan gaat dit uiteraard direct. Wij hebben daar geen controle over, je bepaalt wel zelf wanneer je het geld wil overschrijven.

                Dit principe geldt dus ook voor de tickets van Belgium Digital Live. Omdat de tickets nog in druk zijn & omdat we er zeker van willen zijn dat alles correct verloopt, worden de tickets pas vanaf 27/9 verstuurd. Maar je kan ervan op aan dat alles juist geregistreerd werd. Als je nog vragen/opmerkingen hebt hieromtremt, pm maar of post ze hier.

                Comment


                • #83
                  Re: BelgiumdigitalLive 2010

                  Blijkbaar kan je nu ook via overschrijving betalen.
                  Canon-man. Concerten en natuur.
                  Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                  Comment


                  • #84
                    Re: BelgiumdigitalLive 2010

                    Oorspronkelijk geplaatst door tom.hcw Bekijk bericht
                    De betaalpagina is een inline https form en dus volkomen veilig.
                    Maar net het feit dat het inline is, zorgt ervoor dat dit niet zichtbaar is naar de gebruiker.
                    ps: Ik kon ook niet betalen via bankcontact (ongeldig kaartnr ???), via VISA lukte het wel.
                    Canon 500D, EF-S18-200mm IS, 50mm f/1,4 USM

                    Comment


                    • #85
                      Re: BelgiumdigitalLive 2010

                      Oorspronkelijk geplaatst door El-Sleure Bekijk bericht
                      ik vond de inschrijvingen verleden jaar een stuk beter zeker als je bij de gekozen workshop en 2de kon aanklikken als reserve
                      We hebben samen met de organisatie van BD Live geprobeerd om een inschrijvingsformulier te maken dat zo efficiënt mogelijk werkt. Zij hebben dit vorig jaar allemaal handmatig verwerkt, waarbij het inderdaad mogelijk was om een reserve sessie aan te klikken. Daar kwam echter zodanig veel werk bij kijken dat er dit jaar voor gekozen is om dit niet meer mogelijk te maken. (Lut zal dit zeker kunnen beamen, zie hierboven)

                      Comment


                      • #86
                        Re: BelgiumdigitalLive 2010

                        Oorspronkelijk geplaatst door Geert2009 Bekijk bericht
                        Maar net het feit dat het inline is, zorgt ervoor dat dit niet zichtbaar is naar de gebruiker.
                        ps: Ik kon ook niet betalen via bankcontact (ongeldig kaartnr ???), via VISA lukte het wel.
                        Bedankt voor de melding, we zorgen zo snel mogelijk voor een oplossing. We zullen het probleem met Bancontact opnemen met Ogone, het probleem ligt niet bij ons.

                        Omtrent inline - je hebt zeker een punt. We zijn achter de schermen volop aan het werken aan een nieuwe website & we zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst wel duidelijk zichtbaar is voor de gebruiker.

                        Comment


                        • #87
                          Re: BelgiumdigitalLive 2010

                          Ik zie er wel hard naar uit !

                          Ik volg nog fotografieworkshops in oktober, maar ik denk dat die nogal simpel zijn (iso, sluitertijd, diafragma, waar zitten de knopjes ?), maar hier valt wel wat te zien denk ik.
                          Canon-man. Concerten en natuur.
                          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                          Comment


                          • #88
                            Re: BelgiumdigitalLive 2010

                            Ik heb betaald vrijdag maar nog geen bevestiging gehad dat het geld is aangekomen of doen ze dat niet? Als mijn plaats in de nature workshop maar is veilig gesteld...
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

                            Comment


                            • #89
                              Re: BelgiumdigitalLive 2010

                              Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                              Ik heb betaald vrijdag maar nog geen bevestiging gehad dat het geld is aangekomen of doen ze dat niet? Als mijn plaats in de nature workshop maar is veilig gesteld...
                              Dag Pascal, kun je mij het ordernummer bezorgen via mail? Dan zoek ik het even op.

                              Groeten,

                              Tom

                              Comment


                              • #90
                                Re: BelgiumdigitalLive 2010

                                Oorspronkelijk geplaatst door tom.hcw Bekijk bericht
                                Dag Pascal, kun je mij het ordernummer bezorgen via mail? Dan zoek ik het even op.

                                Groeten,

                                Tom
                                En ga je dat persoonlijk voor eenieder van ons doen, want dat lijkt me nou niet zo'n goed idee.
                                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                                Comment

                                Working...
                                X