Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BelgiumdigitalLive 2010

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: BelgiumdigitalLive 2010

    Gisteren veel bijgeleerd... Vooral het feit dat ik nog veel moet oefenen in zo'n donkere omgeving en me zeker een flits moet gaan aanschaffen hiervoor. Leuke dingen geleerd in de Lightroom & Photoshop sessie's (alsook de Z-W sessie).

    Alleen jammer dat men niet zo gemakkelijk contact maakt met andere leden. Volgend jaar ga ik best niet alleen denk ik .

    Leuke en leerrijke dag!

    Bedankt aan de organisatie!
    Nikon D5000 + Nikkor AF-S 18-105mm f/3,5-5,6 G VR + Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX + Nikon SB900

    Comment


    • Re: BelgiumdigitalLive 2010

      Bedankt voor deze toffe dag
      Ik heb me goed geamuseerd maar die modellekes fotograferen is mijn ding niet
      Enkele nieuwe gezichten gezien maar veel te weinig volgens mij.(herkenning?)
      Er zijn daar tegenover ook oude rotten die ge altijd tegenkomt

      En dan nog bedankt voor de propere sensor

      Johan

      Comment


      • Re: BelgiumdigitalLive 2010

        Ik had toch wel graag een soort draagriem waar niet in t groot het merk opstaat en die comfortabel is, gekocht, maar dat verkochten ze dus niet. t Zal dus een ritje naar Turnhout worden.

        Het gratis en snel laten reinigen van de sensor vond ik een heel goed initiatief ! Dat alleen al is de moeite om te gaan.

        De workshop macro was ook heel leerrijk, maar ik zie me nog niet met een buitenstudio in de velden trekken.
        Canon-man. Concerten en natuur.
        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

        Comment


        • Re: BelgiumdigitalLive 2010

          Oorspronkelijk geplaatst door BlackDesign Bekijk bericht

          Alleen jammer dat men niet zo gemakkelijk contact maakt met andere leden.
          Dat is inderdaad het spijtige...
          Liep met mijn lidkaart goed zichtbaar, en heb zelfs een tijdje naast Red Falcon gestaan (maar omdat de vriendin mijn aandacht nodig had niet tegen kunnen praten).

          Heb daarna wel tegen iemand van hier uit het Aalsterse (sorry naam ontglipt me even ) gesproken, maar zeker voor herhaling vatbaar....
          Heb de vriendin al gezegd dat ze me volgend jaar maar op het openingsuur dropt en op het sluitingsuur komt halen
          Mijn Blog
          D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

          Comment


          • Re: BelgiumdigitalLive 2010

            Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
            Dat is inderdaad het spijtige...
            Liep met mijn lidkaart goed zichtbaar, en heb zelfs een tijdje naast Red Falcon gestaan (maar omdat de vriendin mijn aandacht nodig had niet tegen kunnen praten).

            Heb daarna wel tegen iemand van hier uit het Aalsterse (sorry naam ontglipt me even ) gesproken, maar zeker voor herhaling vatbaar....
            Heb de vriendin al gezegd dat ze me volgend jaar maar op het openingsuur dropt en op het sluitingsuur komt halen
            Tja das het beste denk ik...Anders duw je haar ook maar een kodakske in haar handen..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • Re: BelgiumdigitalLive 2010

              Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
              Tja das het beste denk ik...Anders duw je haar ook maar een kodakske in haar handen..
              had ze bij hoor... maar ze vond haar compactje maar niets tegenover al hetgeen de rest mee had (noot: ik liep daar ook "maar" rond met mijn Coolpix P100).... Heb haar zelfs voorgesteld van zo een PEN te lenen maar dat durfde ze niet...
              Mijn Blog
              D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

              Comment


              • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                had ze bij hoor... maar ze vond haar compactje maar niets tegenover al hetgeen de rest mee had (noot: ik liep daar ook "maar" rond met mijn Coolpix P100).... Heb haar zelfs voorgesteld van zo een PEN te lenen maar dat durfde ze niet...
                Mooie kadoo voor onder de boom...
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                  Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                  Heb daarna wel tegen iemand van hier uit het Aalsterse (sorry naam ontglipt me even ) gesproken, maar zeker voor herhaling vatbaar....
                  Dat zal ikke geweest zijn Alleszins aangename kennismaking en tot een volgende gelegenheid.

                  Comment


                  • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                    Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                    Dat is inderdaad het spijtige...
                    Liep met mijn lidkaart goed zichtbaar, en heb zelfs een tijdje naast Red Falcon gestaan (maar omdat de vriendin mijn aandacht nodig had niet tegen kunnen praten).

                    Heb daarna wel tegen iemand van hier uit het Aalsterse (sorry naam ontglipt me even ) gesproken, maar zeker voor herhaling vatbaar....
                    Heb de vriendin al gezegd dat ze me volgend jaar maar op het openingsuur dropt en op het sluitingsuur komt halen
                    Mijn lidkaart hing te bengelen op mijn broek... (met zo'n speciale ski-pas achtig ding).

                    Zelf ik vond me al "klein" met mijn Nikon D5000 tov sommige andere .
                    Soms kreeg je dan ook brutaal zo'n zware lens in je nek geduwd, of tegen de zijkant van je hoofd gekwakt . Nuja het was voor iedereen vechten voor een goed plaatsje tijdens te modeshow . Dat hoort er bij denk ik
                    Nikon D5000 + Nikkor AF-S 18-105mm f/3,5-5,6 G VR + Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX + Nikon SB900

                    Comment


                    • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                      Ik heb alles bij elkaar maar 20 foto's gemaakt de rest heb ik gepraat......
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

                      Comment


                      • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                        Ik heb alles bij elkaar maar 20 foto's gemaakt de rest heb ik gepraat......
                        jammer dat ik je niet gezien heb Pascal, volgende keer dan maar)(.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                          Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                          Komt er een apart topic waar de fotos komen te staan die vandaag gemaakt zijn?
                          Je kan die foto's plaatsen in het Ik was erbij! topic.

                          Als je wil meedoen aan de Fotowedstrijd BelgiumdigitalLive 2010 plaats je daar je beste foto gemaakt op het evenement, of als die gemaakt werd met een (al dan niet geleende) PEN in Fotowedstrijd Rent-a-PEN.
                          BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                          Comment


                          • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                            Ik krijg nogal wat mailtjes met de vraag waar de presentatie voor de workshops landschapsfotografie te downloaden is.
                            Deze vind je dus hier: http://public.bartheirweg.com/landsc...grafie_BDL.pdf

                            Ik vertrek zelf nu op reis, dus de opvolging van mails en BD zal slechts sporadisch kunnen gebeuren.

                            Bedankt voor de talrijke opkomst.
                            Bart Heirweg.
                            Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

                            Comment


                            • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                              Ik werd direct herkend haha.
                              Canon-man. Concerten en natuur.
                              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                              Comment


                              • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                                Weerom een geslaagde BD Live!
                                Organisatie, aanbod, cursussen zijn prima.
                                De draadloze micro's laten het nog wel eens afweten.
                                Zeker tot volgend jaar!
                                "You don't take a photograph, you create it"
                                5DmkIII|5DmkII|CZ Distagon 2.8/21|CZ Planar 1.4/50|EF 24-70/2.8 L II|EF 85/1.8|EF 200/2.8 L II|EF 70-200/2.8 L IS II

                                Comment

                                Working...
                                X