Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BelgiumdigitalLive 2010

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: BelgiumdigitalLive 2010

    Wat was er te fotograferen ?

    De modellenshoots vond ik niet spectaculair.
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

    Comment


    • Re: BelgiumdigitalLive 2010

      Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
      Wat was er te fotograferen ?

      De modellenshoots vond ik niet spectaculair.
      Ik zou het niet weten, ik was er niet bij.
      Vorig jaar werd er ook topic geopend, vandaar mijn vraag
      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

      Comment


      • Re: BelgiumdigitalLive 2010

        Ik heb er van genoten.Een prima organisatie,veel gezien en bijgeleerd.Dit was mijn eerste fotoshoot met modellen en kunstlicht en ik ben zeer tevreden van de resultaten.
        Een zeer dikke proficiat voor de organisatoren.
        Volgend jaar indien alles goed gaat kom ik weer!
        Flickr PBase
        Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

        Comment


        • Re: BelgiumdigitalLive 2010

          Hier zit een moe maar tevreden mens!

          Vroeg uit de veren om op tijd op de Lamborghini te kunnen passen. Leuk.

          Sensor laten kuisen en genoten van de boeiende workshops en ... van er zomaar te kunnen zijn!

          Bravo voor de organisatie!!
          "Just do it !"

          http://jr52.be/index.html

          Comment


          • Re: BelgiumdigitalLive 2010

            Alles was prima in orde. Heb 3 workshops meegedaan. Ik vond de workshop landschap van Bart Heirweg heel goed opgezet , duidelijk en helder. Heeft iemand de link waar een samenvatting zou staan van zijn behandelde workshop ?
            Alvast bedankt , Ad

            Comment


            • Re: BelgiumdigitalLive 2010

              Oorspronkelijk geplaatst door Adjeac Bekijk bericht
              Alles was prima in orde. Heb 3 workshops meegedaan. Ik vond de workshop landschap van Bart Heirweg heel goed opgezet , duidelijk en helder. Heeft iemand de link waar een samenvatting zou staan van zijn behandelde workshop ?
              Alvast bedankt , Ad
              goedeavond

              http://public.bartheirweg.com/landsc...grafie_BDL.pdf

              groetjes pieter
              Nikon D7200 + Nikon D3000 + Canon TX

              Comment


              • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                Bedankt voor je snelle reactie Pieter.....

                Comment


                • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                  Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                  Ook tof om Monica niet te hebben gezien (grapje ).
                  ik heb jou anders reuze gemist. Ik zou graag eens met je gebabbeld hebben over fotografie. (grapje)

                  Comment


                  • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                    Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                    Ik heb een 20 tal foto's gemaakt wat naar mijn normen een record is...
                    Bouk,Corine,Dama,fototravel,Sannepoes,Linda,Les,Fa lcon,Chrit en Monica....Leuk weer eens met jullie gepraat te hebben....
                    Hey pascal....ik ben thuis Nog een takkefile bij Rotterdam, maar dat mag de pret niet drukken.
                    Ik vond het super om je eens te zien. wat ben je een gezellige leuke man!
                    Verder heb ik heel gezellig met Chrit en zijn vrouw gesproken (wat een lieve mensen), met hexagon en zijn vrouw, Pete(r) natuurlijk (de schat), Lut, monique en Paly (dat vond ik ook erg leuk, want ik vind zijn foto's prachtig) De vrouw van Paly maakt ook mooie kinderfoto's...ik hoop dat ze deze eens gaat posten op BD. We kunnen wel wat kinderfotografen gebruiken....en meiden al helemaal.

                    Jammer dat ik yourtje niet gezien heb potdommekes

                    Comment


                    • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                      Ook een erg leuke dag achter de rug. Moe maar voldaan,en met een propere sensor er bovenop.
                      Bravo aan iedereen die dit mogelijk maakte!
                      Tot volgend jaar..

                      Comment


                      • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                        Oorspronkelijk geplaatst door Michel De Keyser Bekijk bericht
                        Net terug van het BD event, een hele leuke dag gehad. Een dikke pluim aan de organisatie !

                        Michel
                        Ben ik volmondig mee eens !
                        Iedereen heeft een fotografisch geheugen, alleen zit bij de meeste nog het dopje voor de lens
                        Mijn foto site

                        Comment


                        • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                          Ik vond het ook een zeer leuke en leerrijke ervaring vandaag.Ik heb ook wel geprobeerd om mensen te herkennen via badge of gezicht maar het was moeilijk omdat er wel altijd iets aan de gang was en je zelf ook probeert om het ideale beeld te kunnen vastleggen. Proficiat en bedankt iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt en zal mij zeker kandidaat stellen voor de 3de editie.

                          mvg,

                          Peter.
                          https://www.facebook.com/groups/1520706528249743/
                          https://www.facebook.com/pbvision/
                          http://peterberings.webs.com/

                          Comment


                          • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                            Voor mij was het mijn eerste editie van Belgium Digital 2010 en ik heb me ook aardig goed geamusseerd !
                            Ik ben blij dat ik via de workshops wat kennis heb kunnen opdoen en hier en daar nog wat oude bekenden gezien heb.
                            Ik was er samen met Zolex en ook even met Khoraya (excusses indien het verkeerd geschreven is) en dat was gezellig !
                            Toplocatie om zo een evenement te organiseren en ook de shops en animatie was erg leuk, op naar een 3de editie zoals in het begin vermeld !

                            Comment


                            • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                              ik vond het ook wel leuk en de tijd vloog voorbij
                              vind het juist jammer dat ik er niet bij kon zijn voor de workshop macro
                              en ook dat
                              er zo moeilijk contact word gemaakt
                              als je er niet met vrienden bent of al eens een fotoshoot hebt meegemaakt is het toch maar .....alleen zijn in de massa
                              toch een pluim voor de organisatie
                              en niet te min de min puntjes zal ik er volgend jaar als ik kan toch weer bij zijn
                              vond het wel tof
                              bd0379be

                              Comment


                              • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                                Modellenshoots met flitsers in slave die zoals ze in 't Antwerpse zeggen "rink'aaneen afgaan", da's ni zo super. Ik heb wat fotootjes getrokken, maar zonder flitser, en dan valt het nog wel mee hoor. Heb van de catwalk eigenlijk meer portretjes geschoten dan catwalk foto's. So what...
                                Workshops leverden me na wat herhaling her en der toch weer wat bruikbare tips en nieuwigheden op. En daar gaat het om hé. Zag daar leergierige mensen die wat overdonderd werden en zag daar wat beginnerfouten gemaakt worden ook. Het niveau bepalen isaltijd moeilijk voor zoiets. Net zoals het commerciële aspect waar Johan naar verwijst. Als er te veel te koop aangeboden wordt, gaan sommigen daar weer opmerkingen over maken.
                                Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                                www.musicinframe.be

                                Comment

                                Working...
                                X