Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BelgiumdigitalLive 2010

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: BelgiumdigitalLive 2010

    Ja hoor,

    Je kan aan de inkom betalen, geen enkel probleem.
    We zijn er klaar voor, alles staat zo goed als klaar, dus kom maar af!

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • Re: BelgiumdigitalLive 2010

      En zij die er niet kunnen bijzijn, kunnen via de site http://www.belgiumdigitallive.com/ alles live volgen.
      Je kunt natuurlijk via twitter-hashtag = #BDlive het allemaal live volgen

      hesy.be
      BD0319BE

      Comment


      • Re: BelgiumdigitalLive 2010

        Net terug van het BD event, een hele leuke dag gehad. Een dikke pluim aan de organisatie !

        Michel

        Comment


        • Re: BelgiumdigitalLive 2010

          Oorspronkelijk geplaatst door Michel De Keyser Bekijk bericht
          Net terug van het BD event, een hele leuke dag gehad. Een dikke pluim aan de organisatie !

          Michel

          Ook namens mij.
          Tot volgend jaar.

          Comment


          • Re: BelgiumdigitalLive 2010

            Dikke proficiat aan organisator en medewerkers,het was TOP !!!
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

            Comment


            • Re: BelgiumdigitalLive 2010

              en weer veilig thuis hoor.
              Heerlijke dag gehad.
              een PLUIM voor de organisatie.
              grt, Corien een Bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                Ben net terug (is ook maar 500 m van de deur).

                t Was tof om nu gezichten op de vaste waardes van hier te kunnen kleven. Ook tof om Monica niet te hebben gezien (grapje ).

                Ook enkele andere bekenden gezien.

                Ook tof dat je je sensor gratis kon laten reinigen.

                Ik had wel wat meer merchandisestands verwacht.

                De macrosessie was wel boeiend, enkel spijtig dat je je meer moest concentreren om de spreker te begrijpen ipv op de foto's te letten ...
                Canon-man. Concerten en natuur.
                Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                Comment


                • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                  Awel ik heb me ook goed geamuzeerd maar heb niet iedereen gezien waar ik eens had willen praten..maar voor de rest...prima.

                  Ik heb een 20 tal foto's gemaakt wat naar mijn normen een record is...
                  Bouk,Corine,Dama,fototravel,Sannepoes,Linda,Les,Fa lcon,Chrit en Monica....Leuk weer eens met jullie gepraat te hebben....En ben zeker dat ik verschillende mensen voorbij gelopen ben waar ik ook een praatje heb willen mee slaan mar dat is niet mogelijk op zo een korte tijd.

                  Ervaring van de dag...

                  De M9 met de 0,9 50 mm....Ik moest hem terug geven met een straal kwijl zuid-zuid/west op mijn lip...Geen spek voor mijn bek helaas...
                  Oja en dank U om mijn sensor te reinigen.

                  Dank U voor deze geslaagde dag..
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                    heb ook een toffe dag gehad, de vriendin was zelf ook onder de indruk van zoveel mensen met een fototoestel te zien rondlopen (nee ze is niet blond)...
                    En voelde zich een beetje achtergesteld met haar compactje
                    Mijn Blog
                    D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

                    Comment


                    • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                      Was een leuke eerste ervaring voor mij. Veel geleerd uit de workshops rond landschapsfotografie en 'motivational light'. Wel vond ik het wat te druk om deftig foto's te kunnen nemen van de modellen. De camera laten kuisen was ook wel keer handig om te laten doen daar ter plaatse.

                      Denk dat ik volgend jaar ook wel weer zal binnenspringen... ^^

                      Wel jammer dat ik niemand van het forum herkende, ze zouden naamplaatjes ofzo moeten ingevoerd hebben

                      Groetjes,

                      Ben
                      Wat nikon materiaal

                      Comment


                      • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                        Oorspronkelijk geplaatst door blvermeu Bekijk bericht
                        Wel jammer dat ik niemand van het forum herkende, ze zouden naamplaatjes ofzo moeten ingevoerd hebben


                        Heb er nochtans genoeg zien rondlopen met hun lidkaart duidelijk draagbaar
                        (waaronder ik)...
                        Mijn Blog
                        D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

                        Comment


                        • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                          We waren met z'n 6, en hebben een hele toffe dag gehad !

                          Dikke proficiat aan de organisatie !!

                          Volgend jaar 2 dagen, en sleep-over

                          Grtjs,
                          Guy

                          Comment


                          • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                            Heb een paar bekenden gesproken (waaronder Johan). Vnl. mensen die ik al kende van op concerten of festivals.
                            Ik volgde autofotografie, motivational light, Henk zijn verhaal en digitaal zwartwit. Tussendoor een modelleke hier of daar (met aanwezige licht, had zelfs geen flits bij). Gemengde gevoelens soms... maar al bij al geslaagde dag. Ah ja, en natuurlijk sensor laten kuisen.
                            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                            www.musicinframe.be

                            Comment


                            • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                              De spreker van de macrofotografieworkshop mocht wel ondertiteld worden.

                              Hij zei dat hij van Noord-Brabant kwam, maar hij klonk als een Zuid-Afrikaan.

                              Soms wel heel verwarrend en moeilijk te verstaan !

                              Voor de rest was het dik ok !

                              Ook een lekker broodje mozarella gegeten.
                              Canon-man. Concerten en natuur.
                              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                              Comment


                              • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                                Komt er een apart topic waar de fotos komen te staan die vandaag gemaakt zijn?
                                Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                                Comment

                                Working...
                                X