Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BelgiumdigitalLive 2010

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: BelgiumdigitalLive 2010

    Hier hetzelfde , op 21 september een bestelling gemaakt , 27.90 euro overgemaakt via een overboeking, en nog steeds geen kaartjes. Ik vrees het ergste , de tijd begint nu toch echt te dringen.....
    Adje

    Comment


    • Re: BelgiumdigitalLive 2010

      hallo
      kan iemand een inkom/buffet kaart tegen een gewone inkomkaart wisselen?

      of kan je uw buffet deelte gewoon terug vragen aan de kassa? ik kan die avond niet meer komen, iets tussen gekomen

      groetjes pieter
      Nikon D7200 + Nikon D3000 + Canon TX

      Comment


      • Re: BelgiumdigitalLive 2010

        Oorspronkelijk geplaatst door tom.hcw Bekijk bericht
        Uw geduld zal beloond worden. Wie vóór 4/10 besteld heeft, zal zijn/haar tickets maandag in de brievenbus vinden. De rest van de bestellingen incl. die van vandaag & vannacht worden maandag verwerkt, zodat iedereen zijn ticket nog op tijd krijgt. (die laatste zullen hun ticket dus dinsdag of woensdag krijgen)
        okay...nu word ik ook ongeduldig....3 kaartjes besteld ruim voor 4 oktober....nog NIETS in de brievenbus. balen.

        Comment


        • Re: BelgiumdigitalLive 2010

          tuut tuut tuut, wat zijn Vlamen snel
          Tom van HWC net aan de lijn gehad...alles oke. We komen er in.
          Dus maak je borst maar alvast nat

          Comment


          • Re: BelgiumdigitalLive 2010

            We zijn ervan op de hoogte dat een aantal mensen totnogtoe de bestelde tickets niet heeft ontvangen. Het gaat meestal om adressen in Nederland (ook al zijn die gelijktijdig met de andere verzonden).

            Zoals hierboven reeds vermeld doet Het Computerwinkeltje (dikke pluim, Tom ) er alles aan om te zorgen dat jullie zonder problemen zullen binnengeraken.

            Wie melding doet per PM aan tom.hcw krijgt alsnog per email een kopie van de (meeverzonden) factuur toegestuurd. Daarmee kan je dan terecht aan de onthaalbalie in San Marco Village (waar trouwens de details van alle bestellingen bekend zullen zijn).

            Niemand hoeft zich dus zorgen te maken!
            BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

            Comment


            • Re: BelgiumdigitalLive 2010

              Ondertussen ben ik perfect geholpen door Tom van het Computerwinkeltje ,waarvoor dank!
              Ik kijk uit naar Zondag!

              Comment


              • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                Ja die tom van HCW...da's een beste vent en regelt alles tot in de puntjes. hulde.

                Comment


                • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                  Is er aan het buffet iets voorzien voor vegetariers ?
                  Canon-man. Concerten en natuur.
                  Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                  Comment


                  • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                    Johan, ik bekijk dat straks met de chef van San Marco Village, we kunnen zeker iets regelen.
                    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                    Comment


                    • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                      IK ben niet ingeschreven voor het buffet, ik vroeg me het gewoon af, ook ivm volgend jaar.
                      Canon-man. Concerten en natuur.
                      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                      Comment


                      • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                        Net op de valreep mijn gereserveerde tickets opgehaald bij HCW.
                        Tot morgen

                        Comment


                        • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                          Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk bericht
                          Net op de valreep mijn gereserveerde tickets opgehaald bij HCW.
                          Tot morgen
                          Ik kijk er al naar uit om jou nog eens te zien!
                          (alweer van Diest geleden, denk ik)
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.7)

                          Comment


                          • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                            Tot morgen!

                            Comment


                            • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                              hello ,

                              Klein vraagje , ik heb geen tickets .
                              Maar kan ik morgen gewoon toegang betalen en dan zo komen kijken ?
                              En hoeveel kost een toegangs kaartje aan de deur ?
                              Zelf doe ik geen workshops mee.
                              Het is gewoon om wat mensen te leren kennen want ben totaal nieuw in de DSLR wereld.

                              Met vriendelijke groeten Barry en misschien tot morgen .
                              Canon EOS 60D , 18-135mm

                              Comment


                              • Re: BelgiumdigitalLive 2010

                                TOEGANG
                                via online voorverkoop: 10,00 euro
                                aan de kassa: 15,00 euro

                                Comment

                                Working...
                                X