Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Misschien een domme opmerking want je zal het wel al geprobeerd hebben.
Maar al eens geprobeerd die persoon te contacteren via een andere manier.
Even googlen op de naam kan al genoeg zijn (facebook, netlog enz) en met een simpele private mail
kan je die persoon makkelijk vragen of dat een BD lid is. Je hoeft zelfs niet te zeggen dat er een lidmaatschap
is betaald
Have fun! EOS 50D - EF-S 18-55 f/4-5.6 IS - Sigma 18-50 EX f/2.8 - EF 70-300 f/4-5.6 IS USM - Sigma 10-20 EX f/4-5.6
Misschien een domme opmerking want je zal het wel al geprobeerd hebben.
Maar al eens geprobeerd die persoon te contacteren via een andere manier.
Even googlen op de naam kan al genoeg zijn (facebook, netlog enz) en met een simpele private mail
kan je die persoon makkelijk vragen of dat een BD lid is. Je hoeft zelfs niet te zeggen dat er een lidmaatschap
is betaald
Ik besteed dagelijks veel tijd aan BD om betalingen op te volgen en de bijhorende handelingen uit te voeren. Vandaar dat ik bijkomend opzoekingswerk beperk tot een oproep in het forum.
Indien er een nickname vermeld wordt, dan stuur ik zeker nog een PM voor verdere informatie, maar brieven afdrukken, zegel plakken, naar de postbus verplaatsen, ..., dat doe ik niet meer als er onvoldoende info bij een betaalomschrijving staat.
Wie betaalt en geen reactie krijgt, zal het secretariaat vroeg of laat wel zelf contacteren.
Comment