Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
BoF, AV, Lidmaatschap, BDLive, ... en waarschijnlijk nog tal van andere dingen waarvoor administratie moet gebeuren (en dan heb ik het niet alleen over het afhandelen van de bestellingen en betalingen).
Lut, ik moet je echt bewonderen en bedanken voor je enorme inzet hierin.
Mvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."Ansel Adams
Het zou van weinig respect betuigen geen wel gemeende BEDANKT te formuleren naar LUT en alle vrijwilligers die BD ondersteunen ,
En nee we weten niet wat jullie allemaal doen ,
Maar ik wil ook al degene die het geheel financieel ondersteunen niet in de kou laten staan , daarom een welgemeende dank .
Mijn nieuwjaarsreceptie met de fotoclub zit er op.
Dat kon ik toch niet laten liggen voor BD. Soms de prioriteiten eens verleggen
Lut, als Vz. van de fotoclub, en lid van BD, kan ik het ten zeerste waarderen, dat je ondanks de vele werkzaamheden bij BD, toch nog op de Nieuwjaars receptie bent gekomen!
Ook van mij een dikke , dikke pluim voor alles wat je gedaan hebt voor BD, en nog doet
Groetjes chrit.
Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.
Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.
Je hebt overschot van gelijk Francis, we uiten onze appreciatie te weinig.
een waarheid als een koe ... maar deze keer pogen we dit te verhelpen door Lut eens oververdiend een welgemeende Dank U te zenden.
Zonder haar en enkele andere "werkmieren" zou dit hier nooit draaien !!!
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment