Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Re: Vanaf 1 januari, vanaf 1 januari, vanaf 1 j...
Da's waarschijnlijk de beste manier!
Ik heb:
1. via het formulier lidmaatschap verlengd;
2. dan via PC-banking overgeschreven.
Wat later kreeg ik een (automatisch?) bericht ("betalingsuitnodiging") in mijn mail, maar daarop wordt wel een orderreferentie gegeven, die nu natuurlijk niet op mijn bankoverschrijving staat. Nou ja...
Re: Vanaf 1 januari, vanaf 1 januari, vanaf 1 j...
Als beide dingen (betaling en inschrijving) uitgevoerd zijn, dan zal het wel in orde komen, zij het dan met een minuut vertraging als de referentie er niet bij staat.
Mochten de namen niet overeenstemmen van de inschrijving en de betaling dan duurt het wat langer om het terug te vinden.
Hier verschijnen berichten van het BD-team. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, (soms) enkel replies doen. Algemene 'polls' van het teamworden ook in dit forum geplaatst.
(maar inderdaad: om het voor Lut het makkelijkst te maken, is het best het referentienummer te vermelden op je bankoverschrijving)
Comment