Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestelling : Book of Fame 2009

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Bestelling : Book of Fame 2009

    Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
    100 keer werd alles overlopen maar 'Huybrechts' is ons niet opgevallen. Sorry

    wat de helderheid/donkerheid betreft. De drukker gebruikt een internationaal standaard kleurprofiel. Nooit kun je perfect afgaan op wat je op je scherm zit en de uiteindelijke print.
    Zelf tussen twee schermen is altijd verschil. Soms gebruik ik adobeRGB en sRGB, stevast is er verschil.
    Mijn exemplaar werd door mijn dochter vandaag afgehaald in Gent.
    Ik heb het dus nog niet gezien maar ik meen dat er wél op voorhand proefafdrukken worden gemaakt én beoordeeld of niet?
    Als de kwaliteit dezelfde is als de vorige exemplaren is dit dik in orde... wordt vervolgd.
    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
    BD0290BE

    Comment


    • #92
      Re: Bestelling : Book of Fame 2009

      Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
      Ik heb mijn BoFjes gisteren afgehaald, en ben niet zo helemaaaal in mijn nopjes, hoewel het natuurlijk een prachtig boek blijft ...

      Maar het viel me meteen op hoe verdraaid donker alles (niet alleen mijn foto's) uit die prints komt). Een beetje té naar mijn mening.

      ... enja, vijf keer een foto van mij, vijf keer mijn naam fout gespeld. 'k Zal het maar weer op Carl Huybrechts steken dat de familienaam 'Huybrechts' populair is, maar ik heet nog altijd 'Huybrecht' ...
      5 foto's
      Niet dat ik je dit niet gun (betekent dat je hard je best hebt gedaan), maar ik zou de regeltjes voor het samenstellen van het BoF dan toch misschien eens herzien?
      Nu vallen sommigen net uit de boot alhoewel ze ook hard hun best hebben gedaan en hun werk kwalitatief ook in orde is!
      Naar mijn mening zou 3 foto's per deelnemer het max mogen zijn?
      D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
      BD0290BE

      Comment


      • #93
        Re: Bestelling : Book of Fame 2009

        5 foto's
        Niet dat ik je dit niet gun (betekent dat je hard je best hebt gedaan), maar ik zou de regeltjes voor het samenstellen van het BoF dan toch misschien eens herzien?
        Nu vallen sommigen net uit de boot alhoewel ze ook hard hun best hebben gedaan en hun werk kwalitatief ook in orde is!
        Naar mijn mening zou 3 foto's per deelnemer het max mogen zijn?
        Eigenlijk waren het er vier. Maar vorig jaar vergat men mijn geselecteerde foto af te drukken. Daarom staat die er nu extra bij dit jaar.
        If you always do what you always did, you will always get what you always got.
        www.sylviehuybrecht.be

        Comment


        • #94
          Re: Bestelling : Book of Fame 2009

          vijf keer mijn naam fout gespeld. 'k Zal het maar weer op Carl Huybrechts steken dat de familienaam 'Huybrechts' populair is, maar ik heet nog altijd 'Huybrecht' ...
          In de Index heet ik bij 050 zelfs 'Huynrechts'. Hoe kan ik nu ooit internationaal doorbreken als men mijn naam niet kan spellen LOL
          If you always do what you always did, you will always get what you always got.
          www.sylviehuybrecht.be

          Comment


          • #95
            Re: Bestelling : Book of Fame 2009

            ROFL Silvy, owh sorry....sylvie

            Comment


            • #96
              Re: Bestelling : Book of Fame 2009

              Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
              Maar het viel me meteen op hoe verdraaid donker alles (niet alleen mijn foto's) uit die prints komt). Een beetje té naar mijn mening.
              Ah, dan ben ik toch niet de enige die dit jaar niet tevreden is over de kwaliteit ... klik.
              Vooral pagina 159 is weerzinwekkend als je het origineel (hier nog op het forum) ziet.
              David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

              Comment


              • #97
                Re: Bestelling : Book of Fame 2009

                Ik ga nu zaterdag 9 januari mijn boek afhalen in hcw Mechelen. Ik hoop dat het geen probleem is dat ik 2 weken gewacht heb om af te komen?
                Ik heb namelijk familiale- en werkverplichtingen gehad en kon niet eerder tot in Mechelen bollen.

                Comment


                • #98
                  Re: Bestelling : Book of Fame 2009

                  Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                  Ik ga nu zaterdag 9 januari mijn boek afhalen in hcw Mechelen. Ik hoop dat het geen probleem is dat ik 2 weken gewacht heb om af te komen?
                  Ik heb namelijk familiale- en werkverplichtingen gehad en kon niet eerder tot in Mechelen bollen.
                  gn probleem er is geen afhaal termijn
                  mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                  IMac/IPad/Mac Air 
                  D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                  Comment


                  • #99
                    Re: Bestelling : Book of Fame 2009

                    Hoi, inschrijving en betaling op 6/1 uitgevoerd (voor BOF2009) na mij voor de eerste keer BD-lid gemaakt te hebben. Maaar ik heb spijtig genoeg nog geen betalingsbewijs ontvangen en kan dus nog niet om het BOF gaan.
                    PhvB

                    Comment


                    • Re: Bestelling : Book of Fame 2009

                      Lidgelden kregen voorrang tot 10 januari.
                      Volgende week gaan er weer BOF-boeken de deur uit !

                      Comment


                      • Re: Bestelling : Book of Fame 2009

                        Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                        Ik ga nu zaterdag 9 januari mijn boek afhalen in hcw Mechelen. Ik hoop dat het geen probleem is dat ik 2 weken gewacht heb om af te komen?
                        Ik heb namelijk familiale- en werkverplichtingen gehad en kon niet eerder tot in Mechelen bollen.
                        En vandaag de daad bij het woord gevoegd en tot in Mechelen gereden (met de trein).
                        Op het eerste zicht is het een mooi boek al komen sommige foto's wel donker over.

                        Comment


                        • Re: Bestelling : Book of Fame 2009

                          ik heb enkele weken terug het geld overgeschreven e.d. maar nog steeds geen bevestiging gekregen of ik het mag komen afhalen?

                          Comment


                          • Re: Bestelling : Book of Fame 2009

                            Zie PM

                            Comment


                            • Re: Bestelling : Book of Fame 2009

                              Vandaag het BoF ontvangen, meteen "natuurlijk" even naar mijn foto gezocht blijkt die er niet in te staan. (waarschijnlijk hoort die pas bij BoF 2010 ?? ) tikje teleurgesteld, maar op deze manier over de streep getrokken om het boek te kopen "moet" ik volgend jaar zeker weer. Ik mag we zeggen: mooi strak boek hoor en gave foto's.
                              Over onderstaand puntje:
                              Maar het viel me meteen op hoe verdraaid donker alles (niet alleen mijn foto's) uit die prints komt). Een beetje té naar mijn mening.
                              Ik kan natuurlijk niet vergelijken met andere jaren, maar ik heb ooit zelf een boek in eigen beheer uitgegeven, maar toen moest ik van de drukker er eg in houden dat het max. zwart slechts op 95-97% stond, omdat de druk de detais anders niet kon weergeven. Een monitor (of eigen printer) ziet natuurlijk veel meer. isschien dat dat er iets mee te maken heeft?

                              Comment

                              Working...
                              X