Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Toch nog even een vraagje.
Afgelopen jaar heb ik het boek thuisgestuurd gekregen. Is het enkel en alleen mogelijk dit boek op te halen bij een kiala punt?
Toch nog even een vraagje.
Afgelopen jaar heb ik het boek thuisgestuurd gekregen. Is het enkel en alleen mogelijk dit boek op te halen bij een kiala punt?
Ik volg Dennis71
Als daar wat meerkosten aan verbonden zijn zou het erg prettig zijn om het boek op het thuis adres bezorgd te kunnen krijgen.
Ik heb inmiddels begrepen dat het een dure zaak word en ons gemeenschappelijke financiële huishouding beter af is met de KIALA oplossing.
Verder heb ik zojuist dus ook het boek besteld met als bezorgpunt KIALA Heerlen NL.
Zo simpel is dat.
Ik kijk er met verlangen naar uit.
Last edited by Irineas; 5 december 2009, 23:15.
Reden: betaling gedaan ;-)
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Bij de gegevens voor de voorinschrijving vind ik terug dat indien je bv bij de bestelling bof
2009 en 2008 de verzending GRATIS is. Als lid betaal ik dan 60 euro voor beide boeken. Wil dat zeggen dat ik de boeken dan thuisgestuurd krijg.....of moet ik ze alsnog gaan afhalen op het afhaalpunt Brabant ? Op het bestelformulier moet je één der afhaalpunten aankruisen om je bestelling te bevestigen.....daar kan je nergens voor de gratis verzending kiezen.
We verwachten de bestelling rond 17 dec. Don't shoot als het niet de exacte datum wordt. Voor levering zijn we afhankelijk van de leverancier.
Kort daarna kunnen we aan de verdeling per afhaalpunt beginnen en dan breng ik iedereen op de hoogte dat er kan afgehaald worden.
'k Zal het dan melden via het forum.
Comment