Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD-straps

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BD-straps

    De huidige straps worden verkocht voor
    25€ voor vzw-leden
    30€ voor niet vzw-leden
    Is er voldoende interesse om er bij te bestellen, zodat we niet teveel moeten investeren in een voorraad en evenmin in een opslagruimte?
    50
    Ja
    0%
    22
    Neen
    0%
    28

  • #2
    Re: BD-straps

    Ge moogt het mij niet kwalijk nemen maar ik heb 2 gratis straps van Smumug
    Dus en deze bevallen mij uitstekend
    Daarom dat ik nee gestemd heb, persoonlijk vind ik de prijs te hoog en als niet lid VEEL te hoog

    Comment


    • #3
      Re: BD-straps

      Mocht ik die SmugMug-strap niet hebben dan had ik misschien ook 'ja' gestemd, maar nu vind ik €25 wat teveel (ik zal het met mijn BD-petje moeten doen ).
      about.me/stijnv

      Comment


      • #4
        Re: BD-straps

        Je vind die straps op ebay voor de helft vd prijs inc verzending (niet-leden)

        Comment


        • #5
          Re: BD-straps

          ????????????????????,
          De straps van BD op ebay dat betwijfel ik sterk maar alles kan de dag van vandaag.
          Neen maar in de zomer een petje is meer waard dan een zonneslag tegen te komen.
          Dus de petjes oke voor mij al ben ik geen vzw betalend lid kopen zal ik.
          Maar de straps zijn zoals al aangegeven ook verkrijgbaar op ebay over andere merken dan canon of nikon of enz...
          En daar ik heel tevreden ben over de SmugMug zie ik geen reden om de BD strap te kopen.
          De zachte iets wat rekbare tof is heel aangenaam in de hals als je een tijdje rond wandelt.
          De officele strap van mijn camera sneed als het ware in mijn hals en dat was minder.


          Een foto zegt meer dan duizend woorden zou het niet beter zijn
          om de strap hier in al zijn glorie dan tentoon te stellen ???
          Door een paar foto's van te tonen.

          Comment


          • #6
            Re: BD-straps

            Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
            ????????????????????,
            Een foto zegt meer dan duizend woorden zou het niet beter zijn
            om de strap hier in al zijn glorie dan tentoon te stellen ???
            Door een paar foto's van te tonen.
            Nooit in onze online shop geweest?
            Niet erg hoor, 't is maar een kleine, maar het fotootje was er wel.

            Comment


            • #7
              Re: BD-straps

              Ik heb ook nee gestemd Maar dit heeft niets met de prijs te maken, maar met het feit dat er van die plastic sluitingen in de strap verwerkt zitten en dat vertrouw ik toch niet 100 %. Verder gebruik ik die riem van Optech.
              α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
              Flickr____No place to be

              Comment


              • #8
                Re: BD-straps

                Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
                ????????????????????,
                De straps van BD op ebay dat betwijfel ik sterk maar alles kan de dag van vandaag.
                Die zelfde Optech strap, zonder BD logo natuurlijk

                Comment


                • #9
                  Re: BD-straps

                  Hallo,

                  Gisteren heb ik een BD strap besteld. Op de bevestegingsmail die ik kreeg stond dat ik maar 6 euro moest betalen (alleen de verzending). Dat heb ik dan ook overgeschreven. Maar vandaag zie ik op de shop dat diezelfde strap 30 euro (+ 6 euro verzending) kost. Indien die bestelling niet door kan gaan is het dan mogelijk om het geld terug over te schrijven? Dank U. Sorry maar ik ben nieuw op deze forum. Groetjes, Tom.
                  Canon

                  Comment


                  • #10
                    Re: BD-straps

                    Ik heb uiteraard " Nee " gestemd, Omdat ik iets tegen een kuddegeest heb, waarom wil iedereen toch zo graag aan zijn medemens tonen waar hij of zij bijhoort ?
                    Ik loop nooit met uiterlijk herkenbare merktekens van iets of iemand ten toon, om te bewijzen dat ik bij iets hoor, ik wil op straat niet herkend worden, van bij iets te horen.

                    Dus geen : Straps - Petjes - Schildjes of noem maar op met een logo, een ruime tijd geleden heeft der dan nog is ene geprobeerd .... en toen waren ze daar niet zo gelukkig mee.

                    MVG, Jeff C.
                    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                    Comment


                    • #11
                      Re: BD-straps

                      Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                      Ik heb uiteraard " Nee " gestemd, Omdat ik iets tegen een kuddegeest heb
                      Ik loop nooit met uiterlijk herkenbare merktekens van iets of iemand ten toon, om te bewijzen dat ik bij iets hoor

                      Dus geen : Straps - Petjes - Schildjes of noem maar op met een logo,
                      wel nog effe je Canon logo weghalen hoor!!!
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: BD-straps

                        Heb er 2 maand geleden een besteld maar nog steeds geen bevestiging mail
                        Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                        www.cromagnonman.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: BD-straps

                          Na een PM van Lut terug een strap besteld, wat bleek de bevestigins mail kwam in mijn box ongewenste reclame, deze wordt geledigd bij het afsluiten van mijne Mac.Daardoor heb ik deze 2 maand geleden gemist. Mea Culpa voor het ongemak, de fout lag bij mijzelf
                          Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                          www.cromagnonman.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: BD-straps

                            Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                            Nooit in onze online shop geweest?
                            Niet erg hoor, 't is maar een kleine, maar het fotootje was er wel.
                            http://www.belgiumdigital.com/shop/bd/product/9/bdstrap
                            Tssss ttssss en dat foor een forum over fotografie
                            Ik geef deze foto maar 2 op 10 hoor
                            veel te klein gepost ben je vergeten dat hier 900x900 en 250kb mag

                            Ben er wel geweest mar daarom juist dat ik een foto vroeg en geen thumballeke he

                            Comment


                            • #15
                              Re: BD-straps

                              't Is niet meer de moeite om nog een nieuwe foto te maken en te posten, want ik heb nog maar 4 straps. En gezien de resultaten van de poll ... heeft nu bijna iedereen een goeie strap, al dan niet van BD.

                              Comment

                              Working...
                              X