Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD-petjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: BD-petjes

    Oorspronkelijk geplaatst door Jan Akkermans Bekijk bericht
    Ook ik heb gisteren op de BelgiumdigitalLive mijn petje op de "kop" kunnen tikken.
    Na de "verweerde" jeans look (met afgewassen kleuren en "gaten" op de knieën) is er nu blijkbaar een "verweerde" petjes look.
    Dat heeft ook zijn voordeel, ik moet nu geen schroom meer hebben om het op te zetten uit vrees dat het zal verslijten. Het is immers al "versleten" .
    Ahhh, mijn disgenoot .

    Ik ben ondertussen ook de trotse eigenaar van een BD-petje !!
    Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

    Comment


    • Re: BD-petjes

      Oorspronkelijk geplaatst door Jan Akkermans Bekijk bericht
      Ook ik heb gisteren op de BelgiumdigitalLive mijn petje op de "kop" kunnen tikken.
      Na de "verweerde" jeans look (met afgewassen kleuren en "gaten" op de knieën) is er nu blijkbaar een "verweerde" petjes look.
      Dat heeft ook zijn voordeel, ik moet nu geen schroom meer hebben om het op te zetten uit vrees dat het zal verslijten. Het is immers al "versleten" .
      Verhaal achter de verweerde klep van de petjes.
      Omdat BD nu 10 jaar bestaat wilde we petjes die er ook 10 jaar uitzien
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

      Comment


      • Re: BD-petjes

        1 kleine anekdote.

        Ik zat aan de toog(waar anders) met Spikkesenior en ik had mijn 40 D even op auto gezet om de flits te activeren...Kreeg een error..de flits werkte niet..
        Ik in paniek..Stukken aan de canon?
        Nee de klep van mijn gloed nieuwe pet zat in de weg...
        Dus opletten zou ik zeggen.Vanaf toen liep ik ermee rond met de klep naar achteren...
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • Re: BD-petjes

          Het haar wordt wat dunner op deez leeftijd hè.... komt dus goed van pas!
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment

          Working...
          X