Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
De omschrijving van de doelgroep: het blijft leuk
Zelf ben ik ongeveer 5 jaar te oud...
Ik ben tot dezelfde verbijsterende constatatie gekomen
Zal ik dan nog gek genoeg zijn om professioneel actief te blijven om een hoog inkomen te verwerven ?
Gaat het zowat ja, tot voor kort waren wij de rijke babyboomers
Je zou dergelijke gasten voor minder den boom injagen
Ik vind de titel "shoot" ongelukkig gekozen ... SHOOT is niet echt goed nederlands (om meer te zeggen het is engels) en de vrije vertaling zou naar het jacht en wapenwezen kunnen verwijzen.
-m-
al ooit van shooting day gehoord of foto-shoot
schitterend initiatief en mooie samenwerking met BD
Ik ben tot dezelfde verbijsterende constatatie gekomen
Zal ik dan nog gek genoeg zijn om professioneel actief te blijven om een hoog inkomen te verwerven ?
Gaat het zowat ja, tot voor kort waren wij de rijke babyboomers
Je zou dergelijke gasten voor minder den boom injagen
Vanuit mijn boom toch even reageren op de opmerkingen hierover.
De mediakit is er voor de adverteerders en reclame-planners. Die gaan nu eenmaal af op een mediakit om te bepalen waar ze met welke campagnes adverteren, en ijkpersonen, doelgroepen en socio-economische dinges horen daar nu eenmaal bij. In de mediakit van Flair staat "'Flair (Vl.) richt zich tot actieve vrouwen tussen 15 en 34 jaar, met kinderen.". Dat wil niet zeggen dat je Flair niet mag lezen als je geen vrouw bent, ouder dan 34 bent of geen kinderen hebt. Dat wil wel zeggen dat Flair allicht een geschikt medium is voor een campagne over een nieuwe soort babyvoeding, en Shoot niet echt. Meer moet je er niet achter zoeken.
en nu ga ik verderwerken aan het eerste nummer. Nog drie weken geduld!
Enne, als je nu nog lid wordt van Belgium Digital, krijg je dan ook een magazine gratis, of was dat echt tot 31 maart??
Dit forum is het enige forum waar ik regelmatig terugkeer om te kijken en te leren.
Bij sommige andere fora wordt je genadeloos te grond in gestampt als je niet voldoet aan een bepaald niveau. Hier niet, dus keep up the good work!
Olympus E-3 en Olympus E-510 met 14-54mm en 50-200mm. Vosonic 8360. Metz 48 en Metz 58
Sigma 18mm - 125mm
Heb na de gelezen mail, dadelijk mijn aanpassing doorgevoerd op mijn inschrijving.
nogmaals aan beide partijen hartelijk dank en proficiat met de leuke samenwerking
Heb na de gelezen mail, dadelijk mijn aanpassing doorgevoerd op mijn inschrijving.
nogmaals aan beide partijen hartelijk dank en proficiat met de leuke samenwerking
mijn inschrijving wordt niet geaccepteerd(voor SHOOT), krijg steeds de melding dat mijn plaatsnaam geen andere tekens/cijfers mag bevatten.
er zitten geen andere tekenscijfers in? alleen letters.
en krijg een hele pagina computer info?
grt,bouk.
Comment