Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive
Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive
Ook ingeschreven.
Het "onderwerp" van mijn bevestigingsmail was wel "leeg", maar in de tekst van de mail was toch duidelijk vermeld voor welke workshops ik mij heb ingeschreven en o.a. het tijdstip dat ik mij hen ingeschreven.
Verder staat in de mail ook vermeld dat ik zo snel mogelijk een bevestiging van mijn reservaties zal ontvangen en een uitnodiging tot betaling.
Meer mooet dat niet zijn .
(Misschien kan wel even iemand naar de lay-out van de mails kijken; deze bevat heel wat html code, die blijkbaar geen "effect" heeft en eventueel wat voor verwarring kan zorgen).
Jan Akkermans (BD1097BE) Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas
Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive
Oorspronkelijk geplaatst door Jan AkkermansBekijk bericht
(Misschien kan wel even iemand naar de lay-out van de mails kijken; deze bevat heel wat html code, die blijkbaar geen "effect" heeft en eventueel wat voor verwarring kan zorgen).
Tijdens onze testen bleek dat het probleem slechts in beperkte gevallen naar boven kwam (we vermoeden afh. van cient) Onze eerste prioriteit was de site online zetten, we onderzoeken verder of we die schoonheidsfoutjes asap kunnen oplossen.
Tijdens onze testen bleek dat het probleem slechts in beperkte gevallen naar boven kwam (we vermoeden afh. van cient) Onze eerste prioriteit was de site online zetten, we onderzoeken verder of we die schoonheidsfoutjes asap kunnen oplossen.
ok, zolang we nog een mailtje krijgen met bevestiging en het te betalen bedrag is't goed. Wil graag betalen he
Vriendelijke groeten, Sven
Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.
edit: hmm, en bij de inschrijvingen staat andere tijdstippen dan bij de beschrijvingen.
ik wil ni moeilijk doen hoor
Van 12u30 tot 13u30
Zoals het staat op inschrijvingsformulier staat het correct, op detailpagina workshop staat inderdaad een typfoutje
Zal het vanavond even rechtzetten, bedankt voor je opmerkzaamheid.
aha..maar kan ik wel alvast een toegangskaartje betalen/overmaken, is goedkoper dan plaatselijk aan de kassa toch?
grt,bouk.
zeker Bouk je kan via het inschrijvingsformulier ook enkel een ticket bestellen in voorverkoop, doe je dit niet ..... dan betaal je aan de kassa 9,95 €
Comment