Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

    Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
    zeker Bouk je kan via het inschrijvingsformulier ook enkel een ticket bestellen in voorverkoop, doe je dit niet ..... dan betaal je aan de kassa 9,95 €

    Kom je af, gaan we je ook eens live ontmoeten???
    bedankt voor de info.
    live ontmoeten, hangt nog een beetje af, of Corien vrij is dat weekend.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

      Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
      Tijdens onze testen bleek dat het probleem slechts in beperkte gevallen naar boven kwam (we vermoeden afh. van cient) Onze eerste prioriteit was de site online zetten, we onderzoeken verder of we die schoonheidsfoutjes asap kunnen oplossen.
      Het is inderdaad slechts een schoonheidsfoutje James. Daarom ook dat ik deze opmerking tussen haakjes plaatste. Jullie zullen nu wel andere en belangrijker dingen aan het hoofd hebben.
      Jan Akkermans
      (BD1097BE)
      Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

      Comment


      • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        bedankt voor de info.
        live ontmoeten, hangt nog een beetje af, of Corien vrij is dat weekend.
        grt,bouk.
        Mag je geen andere dames "live" ontmoeten van Corien?
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.7)

        Comment


        • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

          Heb mezelf ook alvast ingeschreven, heb wel een probleempje gehad met de bevestigingsmail. Deze bleek blanco te zijn. Probleem ondertussen gemeld en al onmiddellijk antwoord gekregen van James waarvoor dank. Nu nog wachten op het rekeningnummer om mijn geld te kunnen overschrijven.

          Comment


          • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

            Ik zal er ook bij zijn ... in vol ornaat!
            www.fotofolio.be

            Comment


            • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

              Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
              Ik zal er ook bij zijn ... in vol ornaat!
              allez leuk maar verklaar eens dat ... "vol ornaat"

              Comment


              • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                Update Mailproblemen
                Een korte test doet vermoeden dat het probleem zich vooral situeert bij hotmail adressen.
                Heb de ontwikkelaar van het formulier alvast gecontacteerd

                Als je de melding "Geslaagd! Je inschrijving werd verzonden." ziet, werden je gegevens goed weggeschreven in onze database.
                Bij twijfels mag je ons steeds contacteren via het formulier op de site.

                Comment


                • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                  Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                  allez leuk maar verklaar eens dat ... "vol ornaat"
                  In full force
                  In mijn plunje



                  Aangezien ik normaal die dag een opdracht had maar ik wegens persoonlijke redenen deze geannuleerd heb kan ik er bij zijn. Na een kort maar krachtig overleg met Mrs.fotofolio heeft ze groen licht gegeven om daar met jullie allemaal te komen spelen.
                  www.fotofolio.be

                  Comment


                  • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                    Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                    In full force
                    In mijn plunje



                    Aangezien ik normaal die dag een opdracht had maar ik wegens persoonlijke redenen deze geannuleerd heb kan ik er bij zijn. Na een kort maar krachtig overleg met Mrs.fotofolio heeft ze groen licht gegeven om daar met jullie allemaal te komen spelen.
                    oef vreesde al dat ge in één of ander carnavalskostuum ging komen

                    Comment


                    • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                      Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                      oef vreesde al dat ge in één of ander carnavalskostuum ging komen
                      Die kans zit er ook in
                      www.fotofolio.be

                      Comment


                      • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                        Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                        Die kans zit er ook in
                        Geen probleem hoor, zou niet misstaan op het San Marco Plein

                        Comment


                        • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                          Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                          Update Mailproblemen
                          Een korte test doet vermoeden dat het probleem zich vooral situeert bij hotmail adressen.
                          Heb de ontwikkelaar van het formulier alvast gecontacteerd

                          Als je de melding "Geslaagd! Je inschrijving werd verzonden." ziet, werden je gegevens goed weggeschreven in onze database.
                          Bij twijfels mag je ons steeds contacteren via het formulier op de site.
                          Probleem is inmiddels opgelost.

                          Comment


                          • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                            ik denk dat er veel meer inschrijvingen zullen zijn dan dat er plaatsen zijn :-)
                            (ik hoop stilletjes van niet natuurlijk zodat ik mijn keuze workshops die dag ook zal kunnen volgen :-)

                            sjiek programma zunne

                            Comment


                            • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                              Oorspronkelijk geplaatst door mirs Bekijk bericht
                              ik denk dat er veel meer inschrijvingen zullen zijn dan dat er plaatsen zijn :-)
                              (ik hoop stilletjes van niet natuurlijk zodat ik mijn keuze workshops die dag ook zal kunnen volgen :-)

                              sjiek programma zunne
                              niet wachten met inschrijven en een alternatief aanduiden .... enne er valt ook nog van alles te doen naast de bestaande workshops

                              bedankt we hebben allemaal ons uiterste best gedaan

                              Comment


                              • Re: Belgiumdigital in 2009 ... SHOOT - BelgiumdigitalLive

                                Ik ben niet vrij in dat weekend, dus ga ik ook niet kijken wat er allemaal te doen is, zo weet ik niet wat ik moet missen...

                                Comment

                                Working...
                                X