Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog geen vzw-lid?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nog geen vzw-lid?

    Mits hulp van onze allerliefste Lut, ben ik eindelijk ook BD-lid kunnen worden. Nogmaals dank daarvoor

    En nu lekker sneeuwpics gaan maken!
    *hops off the couch and dashes out the door*
    Last edited by Kaelan; 9 januari 2010, 13:28.
    Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
    Flickr

    Comment


    • Re: Nog geen vzw-lid?

      Gisterenavond, op de valreep, de betaling uitgevoerd :-)
      Natuurlijk ook ik wil SHOOT nog
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • Re: Nog geen vzw-lid?

        Sinds 2 juli ben ik ook ingeschreven , betaling is dezelfde dag uitgevoerd.

        Dit forum heeft een uitstekende bestaansreden en dan is het lidmaatschap een goede investering !!!
        Ik ben eigenlijk niet lui, ik ben alleen erg goed in het niets doen ...

        Comment


        • Re: Nog geen vzw-lid?

          Vandaag heb ik het geld ook overgedragen naar de rekning van de BD VZW dus morgen zal het wel gestort zijn op jullie rekening.
          Vanaf volgend jaar een volledig jaar een betalend lid zodat ik ook kan genieten van het abonnement op Shoot !

          Comment


          • Re: Nog geen vzw-lid?

            Begin van deze week ook ingeschreven en geld gestort op de rekening...dus weer een nieuw lid.

            Gr. Francois
            BD1769NL, Sony A850, glas 16 - 400mm, Canon G9, statieven, studioflitsset etc. en mijn MacBook Pro I5
            Flickr of Mijn Website

            Comment


            • Re: Nog geen vzw-lid?

              heb mezelf eind vorige week ingeschreven en betaald, bevestiging en BD nummer ontvangen...

              Nu nog wachten op lidkaart (begin okt heb ik begrepen)
              Mijn Blog
              D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

              Comment


              • Re: Nog geen vzw-lid?

                Welkom in de club, je "groene bol" heb je alvast!
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.7)

                Comment


                • Re: Nog geen vzw-lid?

                  Mijn steun krijgen jullie ook alvast. Vandaag nog storten... Mij al ingeschreven als lid!
                  Ik heb hier al zoveel info gekregen dat lid worden maar een kleintje is
                  Nikon D5000 + Nikkor AF-S 18-105mm f/3,5-5,6 G VR + Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX + Nikon SB900

                  Comment


                  • Re: Nog geen vzw-lid?

                    even een vraagje: wanneer nu t beste inschrijven voor t nieuwe jaar?


                    ben nog nieuw hier..........
                    Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

                    Comment


                    • Re: Nog geen vzw-lid?

                      Oorspronkelijk geplaatst door darth rikush Bekijk bericht
                      even een vraagje: wanneer nu t beste inschrijven voor t nieuwe jaar?


                      ben nog nieuw hier..........
                      dat mag nu al maar !!!!! zet je betalingsdatum tussen 1 en 10 januari
                      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                      IMac/IPad/Mac Air 
                      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                      Comment


                      • Re: Nog geen vzw-lid?

                        vandaag lid geworden, net gestort dit jaar gaan we eens echt vooruitgang boeken!
                        5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

                        Comment


                        • Re: Nog geen vzw-lid?

                          voor dit fijne forum
                          en shoot is meegenomen

                          ingeschreven en gestort vandaag
                          Last edited by IngridVD; 1 januari 2011, 10:02.
                          groetjes Ingrid

                          Comment


                          • Re: Nog geen vzw-lid?

                            Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
                            voor dit fijne forum
                            en shoot is meegenomen

                            ingeschreven en gestort vandaag
                            Hier ook, verlengd en gestort . . .
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                            Comment


                            • Re: Nog geen vzw-lid?

                              Mijzelf en m'n vrouw opnieuw lid gemaakt, en onmiddellijk voor ons tweetjes gestort.
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.7)

                              Comment


                              • Re: Nog geen vzw-lid?

                                Ik wil ook lid worden en ben op zoek hoe ik het juist moet aanpakken.
                                Alle hulp is welkom , en ook een mooi 2011 toegewenst aan iedereen op BD.
                                Groeten , VDSDigit@l

                                Comment

                                Working...
                                X