Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Clickx SiteVanHetJaar 2008

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Clickx SiteVanHetJaar 2008

    Dat is toch wel een heel mooie score.

    Groetjes
    Skitch
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #47
      Re: Clickx SiteVanHetJaar 2008

      Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
      Dat is toch wel een heel mooie score.
      Zou ik ook denken!
      You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

      Comment


      • #48
        Re: Clickx SiteVanHetJaar 2008

        Daar valt mee te leven.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #49
          Re: Clickx SiteVanHetJaar 2008

          Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Daar valt mee te leven.
          moet wel hé toch een mooi plaatske volgend jaar 4de

          Comment


          • #50
            Re: Clickx SiteVanHetJaar 2008

            Kijk, de behaalde plaats kan me eerlijk gezegd worst wezen, alhoewel een vijfde plaats wel knap is.
            Of we nu één, 128783ste of vijfde zijn belet niet dat dit voor ons DE SITE is waar we lol trappen en soms wat anders ook en waar er een vriendenkring is waar het gezellig surfen en toeven is.
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #51
              Re: Clickx SiteVanHetJaar 2008

              Oorspronkelijk geplaatst door Kelly Bekijk bericht
              Een nieuw e-mail adres aangemaakt, en nu is het me ook gelukt.
              Oorspronkelijk geplaatst door Josv Bekijk bericht
              Is ook 5x gebeurd, (5 emails)
              Sta me toe deze werkwijze redelijk belachelijk te vinden. Wat zegt dat dan over het resultaat? Stel dat Belgiumdigital 1000 stemmen gehaald heeft. Hebben dan 1000 mensen voor Belgiumdigital gestemd of slechts 200 mensen met elk 5 emailadressen?

              Al dat SMS-gestem en internet-gepoll laat ik aan mij voorbijgaan. Daarbij komt nog dat ik nog maar pas op Belgiumdigital ben komen neuzen en ik er dus ook nog geen waarde-oordeel kan over vellen voor in het hypothetische geval dat ik ooit zou meelopen in zo'n stemmerij waar men de deelnemers een schijn van democratie tracht voor te houden.

              Comment


              • #52
                Re: Clickx SiteVanHetJaar 2008

                Oorspronkelijk geplaatst door valentina Bekijk bericht
                Sta me toe deze werkwijze redelijk belachelijk te vinden. Wat zegt dat dan over het resultaat? Stel dat Belgiumdigital 1000 stemmen gehaald heeft. Hebben dan 1000 mensen voor Belgiumdigital gestemd of slechts 200 mensen met elk 5 emailadressen?
                Al dat SMS-gestem en internet-gepoll laat ik aan mij voorbijgaan. Daarbij komt nog dat ik nog maar pas op Belgiumdigital ben komen neuzen en ik er dus ook nog geen waarde-oordeel kan over vellen voor in het hypothetische geval dat ik ooit zou meelopen in zo'n stemmerij waar men de deelnemers een schijn van democratie tracht voor te houden.
                Ach ja ... wat is er mis met een enthousiast forumlid?

                Welkom op BD, Valentina.
                Kom maar vaak terug naar hier, dan krijg jij gewis ook de microbe te pakken. Hier fleur je hélemaal op.
                Vriendelijke groet,

                Jos

                Comment


                • #53
                  Re: Clickx SiteVanHetJaar 2008

                  Oorspronkelijk geplaatst door valentina Bekijk bericht
                  Sta me toe deze werkwijze redelijk belachelijk te vinden. Wat zegt dat dan over het resultaat? Stel dat Belgiumdigital 1000 stemmen gehaald heeft. Hebben dan 1000 mensen voor Belgiumdigital gestemd of slechts 200 mensen met elk 5 emailadressen?

                  Al dat SMS-gestem en internet-gepoll laat ik aan mij voorbijgaan. Daarbij komt nog dat ik nog maar pas op Belgiumdigital ben komen neuzen en ik er dus ook nog geen waarde-oordeel kan over vellen voor in het hypothetische geval dat ik ooit zou meelopen in zo'n stemmerij waar men de deelnemers een schijn van democratie tracht voor te houden.
                  Bovendien Valentina:

                  Stel dat je dan eerst zou eindigen, wat dan? Is er dan een doel bereikt? Welk doel? Wat ben je met dat doel? Zorgt het voor een meerwaarde? Zou het niet eerder contra-productief werken?


                  Het feit dat men hier zelfs belang aan hecht, zegt veel over de mentaliteit...

                  You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                  [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                  Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                  Comment


                  • #54
                    Re: Clickx SiteVanHetJaar 2008

                    Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
                    Het feit dat men hier zelfs belang aan hecht, zegt veel over de mentaliteit...
                    Beste Ajuin,

                    Reeds jaren heeft BD zichtzelf niet meer ingeschreven. In tegenstelling tot vele andere sites. Ik denk niet dat je zoals van vele andere sites geen mailing ontvangen hebt om te stemmen, of met diverse banners om je oren geslagen te worden (op sporadisch één banner na op bd.

                    Dus.... een en ander in de juiste context plaatsen zegt misschien ook veel over mentaliteit.

                    p.

                    Comment


                    • #55
                      Re: Clickx SiteVanHetJaar 2008

                      Laat het ons zo stellen: hoe hoger in die rangschikking, hoe meer het niveau vermindert.


                      Iets om over na te denken, en het verleden dient hierbij als bewijs?

                      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                      Comment


                      • #56
                        Re: Clickx SiteVanHetJaar 2008

                        Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
                        Laat het ons zo stellen: hoe hoger in die rangschikking, hoe meer het niveau vermindert.


                        Iets om over na te denken, en het verleden dient hierbij als bewijs?
                        Ocharme google... Dat moet pas een brolsite zijn...
                        -The Black Horses-
                        Canon materiaal

                        www.theblackhorses.be

                        Comment


                        • #57
                          Re: Clickx SiteVanHetJaar 2008

                          Hoi,

                          had mijn website ook opgegeven, maar werd nog niet eens bekeken


                          dus moet het toch goed zijn hé
                          Jos
                          Site

                          Comment

                          Working...
                          X