Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BoF '08 intekening (en BoF ' 07) + AFHAALPUNTEN

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: BoF '08 intekening (en BoF ' 07) + AFHAALPUNTEN

    Witte stipjes... ja, waarvan sommige makkelijker te verwijderen zijn dan andere. Geen "V" in het midden, nee. Ik denk dat elke boek wel "iets" heeft: ik heb tegelijk BOF 2007 gekocht, en daar is bij de eerste foto (Fort Napoleon) duidelijk iets misgegaan met de tekst onderaan. Zelfs zonder een borrel op, zie ik dubbel!

    Maar een en ander doet niets af aan de prachtige foto's!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • Re: BoF '08 intekening (en BoF ' 07) + AFHAALPUNTEN

      hawkie,
      de witte stipjes zijn inderdaad van het snijden, maar de beschadiging kan niet.
      dat boek dient te worden omgeruild! we bekijken hoe we dit best doen.

      mm
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

      Comment


      • Re: BoF '08 intekening (en BoF ' 07) + AFHAALPUNTEN

        Dikke pluim voor alle samenstellers van dit wederom prachtwerk.
        Het was een genoegen om stilletjes te genieten van de prachtige plaatjes
        Het snijden is inderdaad anders gebeurt, omdat ik bij de vorige editie geen last had van de zeer fijne (welliswaar kleine) papier snippers
        Verder pracht boek :-)
        Gie.
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

        Comment


        • Re: BoF '08 intekening (en BoF ' 07) + AFHAALPUNTEN

          Gisteren mijn exemplaar opgehaald. Zeer tevreden met de aanschaf, een garantie voor vele uren kijk- en leerplezier. Felicitaties aan al wie hieraan meewerkte (en aan de fotografen natuurlijk)

          nolfinarium
          groetjes,
          nolfinarium, Nikon D90 + glaswerk (Nikkor 18-200/35/60 macro/70-300 + Tokina 11-16)
          fotosite: www.nolfinarium.be

          Comment


          • Re: BoF '08 intekening (en BoF ' 07) + AFHAALPUNTEN

            Ik heb ook opnieuw belangstelling, het boek 2007 heb ik reeds in mijn bezit. Als ik mij goed herinner haalde mijn vrouw dat vorig jaar af in WOMMELGEM.
            Is er een mogelijkheid dat dat ook dit jaar kan? Wij betaalden vorig jaar gewoon cash aan die persoon.

            Iemand een idee?
            Ik ben geen lid, dus zou het 40 euro zijn voor mij.
            Dank u vriendelijk

            Comment


            • Re: BoF '08 intekening (en BoF ' 07) + AFHAALPUNTEN

              Je kan het ook via onze shop bestellen.
              Mits verzendingskosten erbij te betalen, is het makkelijk te verzenden via KIALA.

              Comment


              • Re: BoF '08 intekening (en BoF ' 07) + AFHAALPUNTEN

                Oorspronkelijk geplaatst door jako_yellow Bekijk bericht
                Ik heb ook opnieuw belangstelling, het boek 2007 heb ik reeds in mijn bezit. Als ik mij goed herinner haalde mijn vrouw dat vorig jaar af in WOMMELGEM.
                Is er een mogelijkheid dat dat ook dit jaar kan? Wij betaalden vorig jaar gewoon cash aan die persoon.

                Iemand een idee?
                Ik ben geen lid, dus zou het 40 euro zijn voor mij.
                Dank u vriendelijk
                Het was in Borsbeek, één minuutje van Wommelgem

                You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                Comment


                • Re: BoF '08 intekening (en BoF ' 07) + AFHAALPUNTEN

                  De centjes zijn onderweg! Beide boeken zijn besteld, ik ben nu wel heel erg benieuwd
                  www.mattiaspletinckx.com
                  Nikon D800 - batterygrip, Nikon F100 - batterygrip : Nikkor 28mm 2.8 AF-D, Nikkor 50mm 1.8 AF-D, Nikkor 85mm 1.8 AF-D, Nikkor 105mm 2.8 AF-S Macro, Nikkor 24-70 2.8 AF-S, Nikkor 70-200 2.8 AF-S

                  Comment


                  • Re: BoF '08 intekening (en BoF ' 07) + AFHAALPUNTEN

                    Oorspronkelijk geplaatst door MCD Bekijk bericht
                    De centjes zijn onderweg! Beide boeken zijn besteld, ik ben nu wel heel erg benieuwd
                    veel kijk en leesplezier en ondertussen werken we aan versie 2009
                    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                    IMac/IPad/Mac Air 
                    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                    Comment


                    • Re: BoF '08 intekening (en BoF ' 07) + AFHAALPUNTEN

                      Zo,

                      Ondertussen heb ik de tijd genomen om van beide boeken te genieten en genieten was het!
                      Vele foto's werken inspirerend en zijn het waard om uren naar te kijken!

                      Proficiat aan de redactie die deze boeken mogelijk hebben gemaakt en uiteraard aan alle plaatjesmakers!



                      Mattias

                      Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                      veel kijk en leesplezier en ondertussen werken we aan versie 2009
                      www.mattiaspletinckx.com
                      Nikon D800 - batterygrip, Nikon F100 - batterygrip : Nikkor 28mm 2.8 AF-D, Nikkor 50mm 1.8 AF-D, Nikkor 85mm 1.8 AF-D, Nikkor 105mm 2.8 AF-S Macro, Nikkor 24-70 2.8 AF-S, Nikkor 70-200 2.8 AF-S

                      Comment


                      • Re: BoF '08 intekening (en BoF ' 07) + AFHAALPUNTEN

                        Is het BOF van 2008 nog te bestellen?

                        Gr kees
                        Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                        Comment


                        • Re: BoF '08 intekening (en BoF ' 07) + AFHAALPUNTEN

                          Via de webshop : http://www.belgiumdigital.com/shop/bd/product/6/bof2008

                          Een echte aanrader!

                          Mattias

                          Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                          Is het BOF van 2008 nog te bestellen?

                          Gr kees
                          www.mattiaspletinckx.com
                          Nikon D800 - batterygrip, Nikon F100 - batterygrip : Nikkor 28mm 2.8 AF-D, Nikkor 50mm 1.8 AF-D, Nikkor 85mm 1.8 AF-D, Nikkor 105mm 2.8 AF-S Macro, Nikkor 24-70 2.8 AF-S, Nikkor 70-200 2.8 AF-S

                          Comment


                          • Re: BoF '08 intekening (en BoF ' 07) + AFHAALPUNTEN

                            jawel, kees.
                            het zal op BD-life te koop aangeboden worden aan de BD-shop.

                            mm
                            ∏__|_ ∏__|_
                            "no rules, great shots"
                            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                            Comment


                            • Re: BoF '08 intekening (en BoF ' 07) + AFHAALPUNTEN

                              Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                              jawel, kees.
                              het zal op BD-life te koop aangeboden worden aan de BD-shop.

                              mm
                              en mocht Kees niet kunnen komen, bestelt hij er nu best eentje ....http://www.belgiumdigital.com/shop/bd/product/6/bof2008

                              Comment


                              • Re: BoF '08 intekening (en BoF ' 07) + AFHAALPUNTEN

                                Er is op het BelgiumdigitalLive event zelfs een speciale actie !

                                Meer informatie hier te vinden !

                                Eenmalige, uitzonderlijke aanbieding
                                Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
                                Mijn foto's
                                Mijn blogje

                                Comment

                                Working...
                                X